Pagina 1 van 1  [ 10 berichten ]
  Bericht 
scooby!!
Master
Ben mij een beetje aan het voorbereiden voor het verhoor.
Dit vind plaats op 30 juli.
Ik ga zo weinig mogelijk zeggen, hooguit dat ik daar gereden heb, en de beoogde snelheidsovertreding van gecorrigeerd 54 te snel niet heb gepleegd.
Ga ook niet akkoord met het voorstel.

Moet ik alle -naar mijn idee- fouten aan de officier melden of deze pas uit de hoed toveren bij de rechter?
  Bericht 
RAH
Master
Niet gehinderd door enige ervaring met een telefonisch verhoor zou ik zeggen dat het beste antwoord op elke vraag is: Daar heb ik geen actieve herinnering aan.

Heb ik het goed begrepen dat je voor de overtreding niet bent staande gehouden? Gelet op het mogelijk kwijt raken van het rijbewijs zou je kunnen overwegen aan te geven dat jij daar niet hebt gereden, wie dat dan wel geweest is, is niet aan jou om uit te zoeken. De boete wordt wellicht hoger, maar zeker als je je rijbewijs nodig hebt is dat wellicht beter dan het rijbewijs een aantal dagen kwijt te raken. Maar nogmaals, niet gehinderd door enige ervaring.
  Bericht 
Scaniafan
Master
RAH schreef:
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.


:lol:
  Bericht 
scooby!!
Master
Mijn verhaal staat bij rijbewijs ingevorderd.

Ik ben wel staande gehouden en toen ging het van hun zijde al mis 🙈 .

Heb niet toegegeven dat ik te snel gereden heb, eerste reactie na staande houding was dat ik 170 had gereden volgens hun . Mijn reactie was: dat kan niet.(154 gecorrigeerd)
En mijn verklaring was dat ik niet op mijn snelheid heb gelet, dat is voor mij hetzelfde als ontkennen 😁 .
  Bericht 
jack19
Master
 
Les 1, nooit verklaren.
  Bericht 
Olds 76
Master
scooby!! schreef:
En mijn verklaring was dat ik niet op mijn snelheid heb gelet, dat is voor mij hetzelfde als ontkennen


Voor hun niet. De officier zal dat zien als onoplettend en onvoorzichtig rijden - en veel te hard zoals door de agenten geconstateerd. Die hebben namelijk wel op jouw snelheid gelet zal de officier zeggen.......
  Bericht 
JonnyJohnson
F1 kenner '21
jack19 schreef:
Les 1, nooit verklaren.


Jij kan het weten :[
  Bericht 
bx gek
Master
Maar het is wel goed advies.
  Bericht 
scooby!!
Master
we l*llen er wel een eind aan :lol:
  Bericht 
scooby!!
Master
2 minuut en 10 seconden was het gesprek 🤣 .
Werd verdacht van een strafbaar feit
Ontkent dat ik dat gedaan had, dat het allemaal niet klopt.
En ze bood zelf aan om het voor te laten komen.

Dus we wachten af,,
Word vervolgd,,
 Pagina 1 van 1  [ 10 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy