Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
  Bericht 
V
Eendagsvlieg
hallo,

Ik wil beginnen met het bedanken van de forumleden voor al het goede werk dat ze doen.

Mijn verhaal is dat ik op 16 juni ben gelaserd en gestopt op de A12 om 9.30 uur 's avonds tijdens wegwerkzaamheden. Ik was op 118 toen ik het voorlaatste bord van 70 overstak en naar het laatste matrixbord dat werd geannuleerd. na correctie zat ik er 44 km/u boven. vandaag zag ik op de website van CJIB dat ik een boete van 499 euro heb.
er is echter geen sprake van wegwerkzaamheden en ook is er geen beeld. ik ben op zoek naar wat best advies voor mij is.

mvg,
Tam


Bijlagen :


  Bericht 
Karbargenbok
Master
Feitcode VN045A is niet voor werkzaamheden. VN is de categorie voor 'normale' snelheidsovertredingen op een autosnelweg waarbij de maximumsnelheid is aangegeven met een matrixbord.

Ik heb even in de matrixbordencache van forumcollega Feitelijk gekeken en daar zie ik op de A12 R (dus richting Arnhem) tussen pakweg hectometerpaal 116 en 118 een afgezette rechterrijstrook met de matrixborden op de andere twee rijstroken op 70, dat is ter hoogte van tankstation De Buunderkamp.

Je hebt een strafbeschikking gekregen. Daar kun je tegen 'in verzet' en daar heb je twee weken na ontvangst de tijd voor. Doe je dat niet, dan wordt het hoe dan ook betalen. Zo te zien is de papieren brief nog onderweg. ;)
  Bericht 
V
Eendagsvlieg
Karbargenbok schreef:
Feitcode VN045A is niet voor werkzaamheden. VN is de categorie voor 'normale' snelheidsovertredingen op een autosnelweg waarbij de maximumsnelheid is aangegeven met een matrixbord.

Ik heb even in de http://matrixhistorie.petergeelhoed.nl/ van forumcollega Feitelijk gekeken en daar zie ik op de A12 R (dus richting Arnhem) tussen pakweg hectometerpaal 116 en 118 een afgezette rechterrijstrook met de matrixborden op de andere twee rijstroken op 70, dat is ter hoogte van tankstation De Buunderkamp.

Je hebt een strafbeschikking gekregen. Daar kun je tegen 'in verzet' en daar heb je twee weken na ontvangst de tijd voor. Doe je dat niet, dan wordt het hoe dan ook betalen. Zo te zien is de papieren brief nog onderweg


Juist :(;)
  Bericht 
MeesterPieter
Pro
Als er een tankstation tussen zit dan geld de 70 pas weer na x meter (100ofzo? ) na het eerste portaal na het tankstation . Misschien kun je daar nog wat mee. Maar ben je geflitst voor het tankstation weer invoegd heb je ook weer pech denkik
 Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy