Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
  Bericht 
Wilco2
Eendagsvlieg
 
Beste leden,

Ik ben 20-02-2021 18:08 gelaserd rijdend met 149 km per uur op de autosnelweg.
max toegestane snelheid uiteraard 100 km per uur.

gecorrigeerd 44 km per uur. strafbeschikking €499 ontvangen met dagtekening 02-03-2021
daarna staande gehouden door de zelfde personen welke mij gelaserd hebben: politie midden-west brabant divisie ondersteuning

Heb niks verklaard, er is geen laser laten zien met afgelezen snelheid.
Nu is mijn vraag: welke documenten kan ik opvragen? PV, ijkrapport?
Zijn deze documenten ook online in te zien? wel zie ik netjes het transactie voorstel online staan, documenten niet.

Is het zo dat mijn 'straf' ook in mijn nadeel kan worden aangepast wanneer ik documenten etc. op ga vragen?
Het gaat mij er namelijk om dat de handelingen welke zijn uitgevoerd door de dienders correct zijn uitgevoerd.

Kunnen jullie me op weg helpen?

Met vriendelijke groet,

Wilco
  Bericht 
dvdouden
Master
Wat je precies kan opvragen en hoe heb ik geen ervaring mee. Maar als je van plan bent in verzet te gaan tegen de strafbeschikking dan moet je dat binnen twee weken doen en dus _niet_ betalen. Bij het aantekenen van verzet hoef je geen argumenten aan te dragen. Een voorbeeldbrief kun je wel ergens in een van de oudere topics vinden.

Je straf wordt niet plots verhoogd door dit soort acties. Als jij vermoedt dat er iets niet goed gegaan is tijdens de meting of de afhandeling is het jouw goed recht om dat aan te kaarten natuurlijk.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Opvragen mag, ze kunnen niet zomaar verhogen. Wat dvdouden zegt.
  Bericht 
Wilco2
Eendagsvlieg
 
Alvast hartelijk dank voor de reacties.
Ik heb hier en daar al even rond gekeken naar een voorbeeld brief. Echter gaan het mij puur om opvragen van de documenten. Alleen is me nog niet helemaal duidelijk geworden welke documenten van belang kunnen zijn. En welke dus door mij bekeken moeten worden om na te gaan of alles correct is uitgevoerd...

Heeft iemand anders nog een idee?

Groeten,

Wilco
 Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy