Postingstijd interval gedetecteerd van 148.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]
  Bericht 
K1200GT
Die hard
Ik ben kort geleden bij de kantonrechter geweest ivm een strafbeschikking Rood kruis (zonder staandehouding). De zaak was volslagen kansloos, voor het OM. En dat wisten ze dus, of hadden ze al 19 maanden kunnen weten. Al was het maar omdat ik ze dat vanaf het begin tot in detail duidelijk heb gemaakt.

Als back up had ik de gegevens van matrixhistorie.petergeelhoed.nl. 💐

Anyway, ik heb er behoorlijk wat tijd in moeten steken en ook tijd doorgebracht bij de zitting. En niet te vergeten 2,5 uur reistijd met de auto naar de rechtbank.

Mijn verzoek om schadevergoeding werd op de zitting niet in behandeling genomen. Maar ik wil als zzp-er mijn claim van €400-500 niet zomaar laten lopen. De griffier wees mij op art 530 Strafvordering.

Nu dan mijn vraag: is er hier iemand die ervaring heeft met het indienen van zo een verzoek tot schadevergoeding. De onderbouwing heb ik wel, maar de procedure wil ik graag helder hebben. Er schijnt ook nog een soort van standaard post van €280 te zijn die geclaimd kan worden, puur voor het indienen en het daarmee gepaard gaande werk.
  Bericht 
Story
Master
 
K1200GT schreef:
matrixhistorie.petergeelhoed.nl


:woop:
K1200GT schreef:
. De onderbouwing heb ik wel, maar de procedure wil ik graag helder hebben.


Volgens mij kan je je eigen tijd niet declareren.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Ik ben er ook eens tegenaan gelopen dat je vóór de zitting moet aangeven dat je een reiskostenvergoeding e.d. wilt hebben, daarna gaat het niet meer :(
 Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy