Postingstijd interval gedetecteerd van 276.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
  Bericht 
Pieter12
Nieuwkomer
 
Wie kan mij helpen....begin april heb ik na correctie 31 te hard gereden waar 50 is toegestaan. Brief ontvangen thuis en mezelf als bestuurder opgegeven 21 mei. Nadien niets meer gehoord......dit duurt normaal toch 8 weken? Waarom duurt het zo lang voordat er vervolg volgt.
Geen recidive;
In 1999 rijontzegging gehad ivm snelheid;
Wel verschillende Mulder boetes;
Hebben jullie ook de ervaring dat het langer duurt?

Wat kan ik het beste doen?

Ik wil graag de strafbeschikking ontvangen en betalen, dan is er ook duidelijkheid.

Hoor graag van jullie.
  Bericht 
Plague
Master
Hold your horses... Er is een virusje in het land, wellicht wel meegekregen? De achterstanden bij het OM zijn enorm. Dus ga lekker achteroverleunen en wacht af. Die strafbeschikking komt vanzelf, of niet... Kan tot 2 a 3 jaar duren als je een beetje pech hebt. Ik zou het geld lekker opzij zetten en doorgaan met je leven ;)
  Bericht 
Pieter12
Nieuwkomer
 
Plaque...begrijp ik! Alleen vreemd dat een vriend van mij wel gewoon met 8 weken de strafbeschikking krijgt! Beide geen recidive! Maargoed....we wachten af👍 🏻
  Bericht 
Pieter12
Nieuwkomer
 
Zijn er misschien meer mensen waarbij de ontvangst van de strafbeschikking (na opgave bestuurder) zo lang op zich laat wachten....as vrijdag wat ik al 12 weken! Ben geen recidivist. Afgelopen 2 jaar niets met een O ontvangen. Ben benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben. Hoop graag te horen
  Bericht 
Pieter12
Nieuwkomer
 
Vandaag de rekening ontvangen €399,00 middels strafbeschikking! Case Closed!
  Bericht 
L.1
Nieuwkomer
Pieter12 schreef:
Brief ontvangen thuis en mezelf als bestuurder opgegeven 21 mei.

Om nog even terug te komen: hoeveel april had de overtreding plaatsgevonden?
  Bericht 
Plague
Master
Gast...
 Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy