Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]
  Bericht 
James024
Eendagsvlieg
 
Hallo iedereen hier ga ik mijn verhaal delen van mijn aanhouding en de gevolgen daarvan.

Ik werd zaterdag 24 sept aangehouden met 600 ug/l terwijl ik op mijn scooter reed. Mijn rijbewijs is ingevorderd en heb tot nu toe nog niks gehoord van de ovj. Ik heb wel een bericht gekregen van het cbr dat ik een alcohol onderzoek mag doen. Juist voor deze mensen die dat ook moeten doen deel ik mijn verhaal omdat ook ik erg zenuwachtig ben voor het onderzoek en al heel forumindex heb uitgelezen. Ik gok als je opzoek bent naar ervaringen van mensen die dit onderzoek hebben gedaan dat het al telaat is voor je omdat ook jij wss aangehouden bent met (teveel) alcohol op en grote kans dat je ook dezelfde onderzoek moet doen.

Ja het was dom van mij en erg egoïstisch, kheb me sindsdien ingelezen over wat de gevaren zijn en mag blij zijn dat ik niemand anders heb verwond.

Voor de mensen die dit lezen en nog niet zijn aangehouden terwijl ze onder invloed rijden, stop ermee je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook je medemens. En als je aangehouden wordt zijn de gevolgen zwaar, en dan heb ik het niet over de rijontzegging of cbr maar over je strafblad die je voor een aantal jaar zal achtervolgen.

Ik hou jullie up to date over hoe en wat
  Bericht 
Plague
Master
Berouw komt vaak na de zonde. Maar mooi dat je je verhaal wilt delen. Ben benieuwd of je het vol kunt houden :thumb:
  Bericht 
wernert
Die hard
 
James024 schreef:
Ik hou jullie up to date over hoe en wat

:thumb: (Psst... "je strafblad die" = "je strafblad dat". Het -> dat. De -> die.)
Plague schreef:
Ben benieuwd of je het vol kunt houden

Klopt. Voor alcomobilisten is het hier soms pittig.
 Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy