Postingstijd interval gedetecteerd van 80 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 1 van 1  [ 20 berichten ]
  Bericht 
Nadia1
Eendagsvlieg
Goedeavond,

Iemand ervaring met verplicht alcohol onderzoek cbr?
Wordt er ook naar een lijst met eventuele medicatie gevraagd en een medisch dossier van je huisarts?
Is er iemand goed doorheen gekomen?
  Bericht 
Forza!
Master
 
Medische gegevens zijn zwaar privé. Vragen mogen ze altijd. Zou nee zeggen. Wat willen ze daarmee?
  Bericht 
Plague
Master
Gebruik de zoekfunctie van het forum even. Zat topics over alcomobilisten. Korte antwoord: meestal stellen ze alcoholmisbruik in ruime zin vast. En dat betekent dat het CBR en jij de komende 10 jaar hele goede vrienden gaan worden... Er zijn echter ook gevallen bekend waarbij mensen er doorheen zijn gekomen door maatschappelijk gewenste antwoorden te geven en (vermoedelijk) een portie geluk :)
  Bericht 
R
Master
En niet meer te drinken.
  Bericht 
Forza!
Master
 
Het was effe wachten op zo'n antwoord... Waarschijnlijk realiseert degene zich dat nu wel..
  Bericht 
Bussloo
Master
Wellicht. Maar ook niet een klein beetje drinken, glaasje per week bijvoorbeeld. En ook geen alcoholvrije drankjes waarbij de alcohol is verwijderd, want daar zit nog steeds een heel klein beetje alcohol in en dan vinden ze altijd wel iets in je urine of bloed.
  Bericht 
R
Master
Forza! schreef:
Het was effe wachten op zo'n antwoord... Waarschijnlijk realiseert degene zich dat nu wel..

Nog niet wakker? Of wil je graag dat TS de komende 40 jaar een haatrelatie met het CBR heeft?
  Bericht 
Forza!
Master
 
Ze gaan toch niet zomaar bloedonderzoek doen?

Ik bedoelde de open deur ja. Uiteraard niet drinken en rijden maar wellicht beseft TS dat wel. Fijn al die stuurlui in dit land..

Overigens is het rotspul als je het "nodig" hebt. Dan heb je echt steun nodig in de vorm van ontwenningsmedicijnen.
Gewoon zeggen dat je het niet meer doet als je eraan verslaafd bent dat werkt niet.
  Bericht 
Plague
Master
Forza! schreef:
Ze gaan toch niet zomaar bloedonderzoek doen?


Het is voor mij al een tijd geleden dat ik mij in deze materie hebt verdiept. Maar als ik het mij goed herinner is een bloedonderzoek (leverwaarden) onderdeel van de maatregel CBR.

Of bedoelde je: het CBR gaat heus niet zomaar iemand aan een bloedonderzoek onderwerpen?
  Bericht 
R
Master
Forza! schreef:
Uiteraard niet drinken en rijden maar wellicht beseft TS dat wel. Fijn al die stuurlui in dit land.

Nee, waar zie je me voor aan. ;(

Niet drinken als je over een periode bloedonderzoek krijgt. Een jaar later weer bloedonderzoek.
  Bericht 
Forza!
Master
 
Plague schreef:
zomaar iemand


Dat dus.. mag je toch weigeren?
  Bericht 
Plague
Master
Je mag weigeren. Dan ben je wel je rijbewijs kwijt :)
  Bericht 
R
Master
Jij mag alles weigeren. Denk dat zij je niet kunnen weigeren om in een scootmobiel door het verkeer te razen. Een auto wel.
  Bericht 
Forza!
Master
 
in een scootmobiel "razen" ;) kwestie van opvoeren wrs :lol:

Dan ga je een nieuw rijbewijs halen...
  Bericht 
bx gek
Master
R schreef:
Denk dat zij je niet kunnen weigeren om in een scootmobiel door het verkeer te razen.


Dat is ook leuk.


Youtube video
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
bx gek
Master
Ik heb al bijna 1400 km gereden met dat ding. :-D
  Bericht 
Pita
Master
 
elektromotertje vervangen door een hayabusa exemplaar en gaan met dat ding !
  Bericht 
R
Master
Vooruitgang in techniek maakt het net even leuker voor je :thumb:
  Bericht 
Peter3
Weet de weg
 
Vast te laat voor deze TC, maar misschien voor anderen relevant, deze link:

https://www.cbr.nl/nl/onveilig-rijgedra ... ruik-1.htm
 Pagina 1 van 1  [ 20 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy