Pagina 9 van 10  [ 495 berichten ]
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Haha, ik woon een dorp verder en werk bij het bedrijf naast je, lyondell, dat is heel toevallig :thumb:

Zag al veel bekende omgevingen voorbij komen in je filmpjes, heb mezelf nog niet gespot.
  Bericht 
Riannesodd
Pro
DAt is inderdaad toevallig :lol:

In wat voor auto rij jij ? dan zal ik eens opletten :P
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Seat Ibiza FR, zwart, jij? Heb sinds een paar weken ook een dashcam aan boord zitten ;). Werk je in de continu of DD?
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Ik ga opletten :thumb:
2 tinten grijze Citroen Saxo :lol: ( met een paarse knuffel bij het voorraam :woop: )

Ik werk wisseldiensten, deze en aankomende week moet ik of van 08u tot 16u of van 06u tot 14u werken.
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Dan zal ik jou niet tegen komen met de OD, dan vertrek ik thuis om 6 uur en vertrek om 15 van het werk. Misschien als ik eens ergens anders heen moet, zag je ook al in de omgeving Rdam/Barendrecht rijden, dat kom ik ook regelmatig.
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Dan lopen (rijden eigenlijk) wij elkaar net mis :lol:
Ja klopt, kom daar nu niet heel vaak maar je weet het nooit. :D
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Ik had te laat door dat de vrachtwagen mijn kant op wilde, ik kon ook niet snel achteruit aangezien er nog iemand achter mij stond te wachten.
Als hij even had gewacht had er ook totaal geen verkeer aan gekomen,en had ik dus gewoon achteruit gekund. ( Als ik beter had opgelet had hij er gewoon langs gekund :kniktja: )
Hij reed met z'n uitstekend rubberen lampje tegen de buitenspiegel aan.


Youtube video
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Waar was dat? Hij begint ook wel heel vroeg met zijn bocht, rijdt paar meter over de verkeerde weghelft, als hij later en dus scherper de bocht had gemaakt, was er wss niks aan de hand. Nog schade aan overgehouden? Hoop het niet voor je
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Nieuwe-tonge uit de N215 op richting middelharnis.

Nee geen schade misschien een krasje op mijn buitenspiegel, maar dat vind ik niet heel erg.
Was even bang dat hij er echt tegen aan zou zitten :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Ok, dacht het wel vaag te herkennen, kon alleen niet plaatsen waar het was.
  Bericht 
boersma
Master
Je datum staat op 2011?
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Ja klopt, ik krijg de datum en tijd niet goed ingesteld. Dus ik leef in 2001 [emoji14] maar het was 15-09-2017 rond 07.06

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
boersma
Master
Wat voor type heb Je?
  Bericht 
Riannesodd
Pro
De LS300W

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
Archiebald
Master
Ik had zn baas even gemaild....

http://farmtrans.nl/ftt-food-transport-unit/

:loco:
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Denk dat ze er vrij weinig mee doen eigenlijk..
Vraag me wel af of hij ook had door gereden als ik niet achteruit was gegaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
boersma
Master
Riannesodd schreef:
De LS300W


Gewoon even uitzoeken. Niet zo moeilijk toch? Heb zelf de 460 en zal wel net zo zijn.
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Ik had zijn baas ook ff gemaild met de beelden, die vrachtwagen pakt ruimte die er niet is, dus had hij moeten wachten ipv tegen je aan rijden. Denk zelf dat als hij later aan zijn bocht was begonnen en deze dus scherper in had moeten zetten, hij er wel makkelijk langs had gekund. nu is hij heel vroeg met zijn bocht begonnen, waarbij hij voor het begin van de kruising al gedeeltelijk over de weghelft van zijn tegenliggers rijdt.
  Bericht 
Riannesodd
Pro
boersma schreef:
Gewoon even uitzoeken. Niet zo moeilijk toch? Heb zelf de 460 en zal wel net zo zijn.


Ik kom het menu niet in, daar reageerd hij niet op. Heb er al eens contact over gehad, maar niets werkt.[emoji45]
  Bericht 
Archiebald
Master
Heb je eigenlijk al eens een software update gedaan?
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Nee dat niet, maar jij kan me vast vertellen hoe dat moet haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
boersma
Master
After stopped recording, press MENU twice to enter the system
setup.
Date/Time: Set the system time.
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Richard zat zo in de Feyenoord wedstrijd :lol: ik kon het niet laten om hem te pesten :lol:
Ik ben er heilig van overtuigd dat het een normale scooter was op de A29, in het begin van het filmpje zie je dat ze op de parallelweg bezg zijn. Als ik het goed zeg was het een Yamaha Aerox :x


Youtube video



Ik heb nog niet naar de dashcam gekeken, sorry hiervoor ik leef nog steeds in 2001 :fp:
  Bericht 
boersma
Master
Niet gezien wat voor kenteken erop zat?
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Ik ben er zelf vrij zeker van dat het een scooterkenteken was, mijn vriend twijfelde maar hij had er ook niet oo gelet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
boersma
Master
Volgende keer gewoon politie bellen.
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Hoe hard reed hij ongeveer? rijdt wel harder dan een scooter standaard loopt
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Ja wilde ik ook doen, maar uit eindelijk niet gedaan. (Stom van me)

Ik denk z'n 95 a 100, maar dat zou mijn scooter ook kunnen halen. [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Kan het zijn dat het niet zo'n motorscooter is? ziet eruit als een scooter, maar is in feite een motor. Of klonk het ook echt als scooter?
  Bericht 
boersma
Master
Toevallig vandaag ook een motorscooter ingehaald op de snelweg A27. Reed tussen de 70 en 80 en hield de hele boel op (vrachtwagens). Maar had gewoon een motorkenteken.
  Bericht 
406
Master
Je hebt inderdaad van die 125cc dingetjes die de snelweg op mogen. Maar als ik naar het filmpje kijk dan lijkt mij dit een normale scooter ivm de grootte van de wieltjes.
  Bericht 
flaskk
Master
Waarom zijn/haar baas mailen? TS rijdt de trailer klem.....

Gewoon vrachtwagens de ruimte gunnen... Zelfde geld knalt de gele beton truck op de trailer die vervolgens op jou kantelt....

Edit: Maar dit is puur mijn mening :wink: zie nu net dat je nog niet heel lang je rbws hebt, dus het echte leren is begonnen :D
  Bericht 
Jalavoy
Pro
flaskk schreef:
Maar dit is puur mijn mening :wink:

Ik deel in dit geval jou mening niet. Ik ken de locatie waar dit gebeurd is, als de truck iets verder door was gereden op zijn eigen strook ipv voor de kruising al op de weghelft van de tegenliggers te rijden (en daarmee de binnenbocht te pakken ipv de buitenbocht die hij moet hebben), had hij deze bocht makkelijk kunnen maken zonder haar te raken. Ik ben geen trucker, maar heb genoeg filmpjes op internet gezien (en ook in RL) hoe vrachtwagens bochten kunnen maken waar veel minder ruimte is dan hier het geval is.
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Geen idee waar dit op sloeg :loco:


Youtube video
  Bericht 
Riannesodd
Pro
406 schreef:
Maar als ik naar het filmpje kijk dan lijkt mij dit een normale scooter ivm de grootte van de wieltjes


Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat het een normale scooter was, want ik heb nog naar de voorkant gekeken en dat was een Yamaha Aerox voorkant. Volgens mij heb je die helemaal niet in motorscooter variant.

Geen idee hoe hij trouwens klonk, had de muziek wat harder aan staan.
  Bericht 
Parkeervak
Master
Riannesodd schreef:
Geen idee waar dit op sloeg

Misschien geschrokken van de bus.
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Daar dacht ik ook eerst aan, maar aan de blik en het gelach van de jonge knul achter het stuur was dat niet zo denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
boersma
Master
Er niet even op aamgesproken?
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Als hij dezelfde kant op had gegaan had ik dat wel gedaan, maar ik moest op het kruispunt rechtsaf en hij ging rechtdoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
Jalavoy
Pro
Als ik het zo zie lijkt het idd alsof hij schrikt van de bus, kan niet zien wat voor blik hij had.
  Bericht 
406
Master
Eentje die niet gericht was op het tegemoetkomend verkeer.
  Bericht 
boersma
Master
@Rianne lig je op Instagram nou op de motorkap van je citroen?
  Bericht 
bert65
Master
boersma schreef:
@Rianne lig je op Instagram nou op de motorkap van je citroen?
[emoji15]
  Bericht 
Riannesodd
Pro
Ik denk dat als het voor de bus was, hij dat later gedaan had aangezien hij heel de weg al flink door reed. Waarschijnlijk gewoon stoer doen, ofzoiets...

Haha, nee dat lijkt maar zo hoor! Hoe heb jij mij trouwens gevonden op instagram? :')

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  Bericht 
boersma
Master
Gooi Riannesodd op Google...;-)
  Bericht 
Story
Master
 
Je kan wel zien waarom jij bij de recherche zit! :respect:
  Bericht 
Blaataap
Master
:lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Archiebald
Master
Feitelijk schreef:
de recherche


:x :o :lol: :lol: Jij ook niet he
  Bericht 
BaasTimo
Master
Riannesodd schreef:
Geen idee waar dit op sloeg

Ik gok dat hij van mening was dat jij te dicht op zijn bumper reed.

Maar dat maakt dit soort remacties niet minder debiel :loco:
  Bericht 
boersma
Master
Gaat helemaal nergens over om dan te remmen.
Zitten ze echt veel te kort op mij dan doe ik nog wel eens alarmlichten aan. Is meestal ook wel duidelijk, of ruitensproeier of gas loslaten al is dat laatste ook niet helemaal je van het.

Heb ook wel eens gestopt waar het kon en gevraagd of hij door mij heen wilde.
 Pagina 9 van 10  [ 495 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy