Postingstijd interval gedetecteerd van 78.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 13 van 15  [ 701 berichten ]
  Bericht 
TommyGun
Master
Nee klopt ik wilde jullie mijn gezang besparen :[ Was een doffe dreun in ieder geval.
  Bericht 
TommyGun
Master
Ik heb een tijd zonder dashcam gereden omdat 'ie naar de klote was, maar ik had nog wel wat oud spul liggen:

Race gebakje

Youtube video


Beestje op de weg

Youtube video


LKW wil een kusje geven

Youtube video


Gepruts op de spitsstrook, inclusief een mini-braketest

Youtube video


Klojo met een fietsendrager op half 7

Youtube video


Vanaf nu beelden met m'n nieuwe dashcam :D

dashcam-info/dashboard-camera-s-overzicht-ii-t85200-1650.html#p4002683
  Bericht 
Brandjuh
Master
TommyGun schreef:
Race gebakje

Gelukkig zijn er nog kleine wagens die doorrijden. :D
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
TommyGun schreef:

Gepruts op de spitsstrook, inclusief een mini-braketest
Ik ben nog steeds van mening dat ook de belijning aangepast moet worden. Hele volksstammen begrijpen die groene pijl in combinatie met die doorgetrokken streep nog steeds niet. Gaan ze ook niet begrijpen. Je mag NIET over een doorgetrokken streep, behalve bij een open spitsstrook, dan mot je. Tja, dat wordt niet gesnapt.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
TommyGun schreef:
Klojo met een fietsendrager op half 7

Daar had ik iets meer afstand gehouden, ziet er niet echt degelijk uit :[
  Bericht 
TommyGun
Master
Het schoot ineens weer op :oops: (ik wilde serieus uitvoegen, maar bedacht me dus!)

Youtube video


Hier schrok ik toch even :o (goed opletten ;))

Youtube video


Oh ik moet er hier toch af...

Youtube video


Brommers :)

Youtube video


Trucker met haast :[ Stond lekker te 'bouncen' voor het verkeerslicht :D

Youtube video


Gelukkig duurde het niet lang.... (groot licht was niet van mij overigens)

Youtube video


Busje wil eerst spookrijden en gebruikt dan de vluchtstrook als invoegstrook. Ik zit ondertussen vast achter dat trage hok.

Youtube video


Ik ben nog wat aan het prutsen met bewerken, video instellingen en dergelijke dus tips zijn altijd welkom.
  Bericht 
Brandjuh
Master
TommyGun schreef:
Het schoot ineens weer op (ik wilde serieus uitvoegen, maar bedacht me dus!)

Zeldzaamheid dat er op de N2 file staat. Ik knal hem er ook altijd zo voorbij als ik niet de afrit naar Tilburgseweg moet hebben.

TommyGun schreef:
Oh ik moet er hier toch af...

Vat nog mee, heb erger gezien daar.
  Bericht 
TommyGun
Master
Brandjuh schreef:
Zeldzaamheid dat er op de N2 file staat. Ik knal hem er ook altijd zo voorbij als ik niet de afrit naar Tilburgseweg moet hebben.


Nou, ik heb dagelijks genoeg vertraging op de N2 :boos:
  Bericht 
Brandjuh
Master
TommyGun schreef:
Nou, ik heb dagelijks genoeg vertraging op de N2

Vertraging misschien wel, maar ik sta er nooit compleet stil. Wellicht omdat ik hem vaak vanaf Tilburg/Den Bosch kom en bij Strijp/Centrum of soms thv de Mc Donalds eraf ga.
  Bericht 
TommyGun
Master
Ik moet tot de afslag van ASML helaas :fp: Binnendoor is veelal sneller (via Flight en Park Forum)
  Bericht 
TommyGun
Master
Ik heb echt al lang niets meer gepost hier... Af en toe denk ik nog wel 's; 'mwoah, dat is best FS-waardig' maar dan eenmaal thuis ben ik te lui om er iets mee te doen en tja... dat was het dan :lol:

Tegenwoordig rijd ik ook niet zo heel veel meer dus dat helpt ook niet.

Als er nog interesse is; let me know. Wellicht is dat goed voor de motivatie :D
  Bericht 
Blaataap
Master
Meer filmpjes is meer beter :thumb:
  Bericht 
plankie
Master
Yes please :thumb:
  Bericht 
TommyGun
Master
Sorry guys, heb wat verzameld dus het is even slikken O:)

Hier had ik als fietser zijnde toch gewacht in plaats van deze actie uit te halen...

Youtube video


Zo krap was dit toch niet? :huh:

Youtube video


:woop:

Youtube video
  Bericht 
TommyGun
Master
Hier moest ik om gniffelen :fp: Terwijl dat ik dat zelf absoluut niet leuk gevonden zou hebben ( zie off-topic/tsjongejonge-wat-ik-nu-weer-tegenkwam-op-de-weg-deel-t91234-2150.html#p4220727 )

Youtube video


Hoewel zo'n klote gebakje er ook wat van kan...

Youtube video


Zo ging het wederom sneller :woop:

Youtube video
  Bericht 
TommyGun
Master
Meneer neemt voorrang voordat ik de kans krijg op te trekken...

Youtube video


Handig zo'n plusstrook :)

Youtube video


Motorrijder neemt de bocht wel erg krap...

Youtube video
  Bericht 
TommyGun
Master
Overstekende kat, en dan iemand die mijn kant op uitwijkt :nah:

Youtube video


Invoegen blijft ook lastig. Maak nou 's snelheid! Natuurlijk niet heel netjes van mij, maar er zat helemaal niets achter me dus het kon verder wel.

Youtube video


Lasergamen! Lekker 70@80 rijden :D

Youtube video
  Bericht 
Fpsdoug
Master
TommyGun schreef:
Hoewel zo'n klote gebakje er ook wat van kan...

Zucht. Blijft een moeilijk principe dat om-en-om.
  Bericht 
JeffreyM
Master
TommyGun schreef:
Hoewel zo'n klote gebakje er ook wat van kan...

Begrip ritsen kent ze niet....
  Bericht 
ZX-driver
Master
 
TommyGun schreef:
Overstekende kat, en dan iemand die mijn kant op uitwijkt


Vermoedelijk een reflex, had mij ook zo kunnen gebeuren. :fp:

TommyGun schreef:
Invoegen blijft ook lastig.


Hoe moest hij dat doen dan terwijl hij achter vrachtauto's enzo zat en tevens omdat er totaal geen gang op een Suzuki Alto zit? Nou ja, mij is in ieder geval geleerd nooit gelijk door te steken naar de linkerbaan, wat jij trouwens ook deed, maar hij had in ieder geval als hij goed gekeken had gezien dat jij er al naast zat.

TommyGun schreef:
Lasergamen! Lekker 70@80 rijden


Ik haal ook altijd mijn tempo er helemaal uit (het liefst er nog onder) als ik weet dat ze er staan! :[
  Bericht 
TommyGun
Master
ZX-driver schreef:
Hoe moest hij dat doen dan terwijl hij achter vrachtauto's enzo zat en tevens omdat er totaal geen gang op een Suzuki Alto zit? Nou ja, mij is in ieder geval geleerd nooit gelijk door te steken naar de linkerbaan, wat jij trouwens ook deed, maar hij had in ieder geval als hij goed gekeken had gezien dat jij er al naast zat.


Ik had eigenlijk niet verwacht dat de Alto met zo weinig snelheid naar links zou gaan. De reden dat ik doorsteek was omdat er verder niemand achter mij zat (alle rijstroken waren behoorlijk leeg, ivm vakantie) en ik logischerwijs de vrachtwagens voorbij wilde.

Overigens, de invoegstrook is hier eigenlijk een weefvak. Maar daar reed nu ook verkeer dus dan is er inderdaad weinig ruimte om snelheid te maken. Als daar niks rijdt gebruik ik dat deel wel 's om snelheid te maken en voeg ik voor de vrachtwagens in ipv erachter.
  Bericht 
Oldskool
Master
TommyGun schreef:
Zo krap was dit toch niet? :huh:


Dat lijkt inderdaad alles mee te vallen, waarschijnlijk meer een schrikreactie omdat hij/zij dat niet verwachtte.

TommyGun schreef:
Meneer neemt voorrang voordat ik de kans krijg op te trekken...


:o ik hoop dat je sjonnie en zijn open raampje wel even op een tüter-festijn eventueel gepaard met een vriendelijk vingertje hebt getrakteerd? Wat een kut actie zeg.

TommyGun schreef:
Motorrijder neemt de bocht wel erg krap...


Ik vind 't anders vrij ruim genomen... de afstand tot jou is dan wel weer krap :wink:
  Bericht 
TommyGun
Master
Oldskool schreef:
:o ik hoop dat je sjonnie en zijn open raampje wel even op een tüter-festijn eventueel gepaard met een vriendelijk vingertje hebt getrakteerd? Wat een kut actie zeg.


Nee, in (omgeving van) Rotterdam moet je oppassen met dat soort acties :fp: :lol:
  Bericht 
Blaataap
Master
Volgende keer iets verder oprijden dus :thumb:
  Bericht 
TommyGun
Master
:thumb:
  Bericht 
TommyGun
Master
:nono: :[ :lol:

Youtube video


Motorrijder is levensmoe :nah:

Youtube video


De volgende keer ga ik er weer gewoon rechts omheen :duh:

Youtube video
  Bericht 
TommyGun
Master
Hij liet een gat vallen, was zeker aan het kijken naar de eerste rijstrook? Vond 'ie niet leuk...

Youtube video


:zzz:

Youtube video


We twijfelden beide. Ik denk dat hij inderdaad voorrang had?

Youtube video
  Bericht 
TommyGun
Master
:lief:

Youtube video


Aardig van je...

Youtube video


Boem = HO

Youtube video


Haast?

Youtube video
  Bericht 
ZX-driver
Master
 
TommyGun schreef:
De volgende keer ga ik er weer gewoon rechts omheen


Seinde hij nu terug?
En inderdaad, gewoon rechts eromheen, doe ik ook altijd, zit ik ook gelijk weer op de juiste baan! :lol:

Bij de slapert: de juiste reactie! :lol:
  Bericht 
TommyGun
Master
ZX-driver schreef:
Seinde hij nu terug?


Yep! :fp:
  Bericht 
skipper1978
Die hard
ZX-driver schreef:
Seinde hij nu terug?

Dit is de reden dat ik nooit meer tuter of sein naar onnodig linksrijders: Je krijgt alleen maar domme reacties en ze gaan gewoon door. :fp:

TommyGun schreef:
Boem = HO

Lijkt me duidelijk wie er fout is :roflol:

TommyGun schreef:
We twijfelden beide. Ik denk dat hij inderdaad voorrang had?

Yep, rechts heeft voorrang.
  Bericht 
Blaataap
Master
TommyGun schreef:
:nono: :[ :lol:


Is dat niet gewoon 50?
  Bericht 
Story
Master
 
Zonebord op 0:02 gemist?
  Bericht 
Blaataap
Master
Feitelijk schreef:
Zonebord op 0:02 gemist?


Ja, dat krijg je als het wordt gefilmd met een aardappel :lol:
  Bericht 
TommyGun
Master
Aardappel? Misschien even 1080p selecteren :nah:
  Bericht 
Blaataap
Master
Daar wordt het niet veel beter van. Die BlackVue van je valt me echt tegen vergeleken met de LS460W.
  Bericht 
TommyGun
Master
Er gaat ook kwaliteit verloren met het editen, al snap ik nog steeds niet waarom. Maar dat merk je met name aan de bitrate.
  Bericht 
keokiracer
Master
Youtube-compressie maakt het ook nog een stukje erger.
  Bericht 
ZX-driver
Master
 
skipper1978 schreef:
Dit is de reden dat ik nooit meer tuter of sein naar onnodig linksrijders: Je krijgt alleen maar domme reacties en ze gaan gewoon door.


Doe ik sowieso al nooit.
Ik ga er gewoon rechts omheen en dat moet al een hint genoeg zijn.
  Bericht 
TommyGun
Master
Heb een 128GB kaartje in m'n dashcam gestopt dus kan nu wat meer terugvinden, dus zal weer 's wat meer posten :P

Niet zozeer verkeersgerelateerd maar dit was afgelopen dinsdag(nacht); op het eerste filmpje zie je een hoop rook afkomstig van een woning (laatste woning aan de rechterzijde), waarop ik gekeerd ben. Gezien het tijdstip, het feit dat er geen lichten brandde en er niemand open deed (ik had aangebeld), maar besloten om 112 te bellen. Immers weet je maar nooit qua schoorsteenbranden... Het stonk ook ontzettend.

Nou, na een kwartier was men er (kreeg eerst een verkeerde regio aan de lijn, vervolgens was er wat verwarring over de plaats, maar dat even terzijde) en tot mijn 'schrik' springen er 8 (vermoedelijk) vrijwilligers uit de tankautospuitwagen. Dus ik had al zoiets van; als ik die mannen maar niet voor niets uit hun bed opgeroepen heb :lol:. Zij kregen wel contact met de bewoner en er was (uiteraard gelukkig) niets aan de hand. Diegene was gewoon naar bed gegaan en had de haard lekker door laten pruttelen... :nah:

Excuses aangeboden bij de bevelvoerder maar daar wilde 'ie niets van weten, hij was juist blij met de oplettendheid :thumb:


Youtube video



Youtube video


Youtube video


Het was ook verraderlijk glad in de dorpjes (niet zo'n spannend filmpje, maar het verraste me wel. In het begin schoof ik gewoon weg);

Youtube video


Bij haar had ik trouwens graag willen blazen :[

Youtube video
  Bericht 
JeffreyM
Master
TommyGun schreef:
Excuses aangeboden bij de bevelvoerder maar daar wilde 'ie niets van weten, hij was juist blij met de oplettendheid :thumb:

Idd, goed gehandeld :thumb: :thumb: Je weet immers niet of simpel de haard is (in dit geval dan) of een, beginnende, brand.
In dit soort gevallen beter bellen, dat het loos alarm blijkt te zijn. Dan dat je de volgende ochtend leest: bewoner komt om bij woningbrand. En dan denkt, shit, had ik nu maar wel gebeld ;)
Wel raar dat jij geen contact kreeg met de bewoner en de brandweer wel :/ :P
  Bericht 
TommyGun
Master
JeffreyM schreef:
Idd, goed gehandeld :thumb: :thumb: Je weet immers niet of simpel de haard is (in dit geval dan) of een, beginnende, brand.
In dit soort gevallen beter bellen, dat het loos alarm blijkt te zijn. Dan dat je de volgende ochtend leest: bewoner komt om bij woningbrand. En dan denkt, shit, had ik nu maar wel gebeld ;)


Thanks :thumb:

JeffreyM schreef:
Wel raar dat jij geen contact kreeg met de bewoner en de brandweer wel :/ :P


Ik weet ook niet of ze nu gebeld hebben (dus via de telefoon) of dat 'ie open gedaan heeft. Kan ik niet (terug)zien op de filmpjes... en toen ik daar was ben ik bij de auto gebleven dus het is mij niet opgevallen.

EDIT; ik vermoed het eerste overigens gezien de lichaamstaal;

https://youtu.be/KbDBacgn3wc
https://youtu.be/PhBET1k1ECs

Wellicht heeft de meldkamer contact gehad.
  Bericht 
ZX-driver
Master
 
Goed gehandeld inderdaad bij die vermoedelijke brand! :thumb:

TommyGun schreef:
Bij haar had ik trouwens graag willen blazen


Niet andersom? :lol:
Overigens apart dat ze niet iedereen staande houden, ik snap wel dat de boel al vol stond, maar als die ene die ze laten gaan nét diegene was die gedronken had...
  Bericht 
TommyGun
Master
ZX-driver schreef:
Niet andersom? :lol:


O:)

ZX-driver schreef:
Overigens apart dat ze niet iedereen staande houden, ik snap wel dat de boel al vol stond, maar als die ene die ze laten gaan nét diegene was die gedronken had...


Mee eens, er stond verder ook niemand achter mij geloof ik (wellicht 1 voertuig) dus voor de doorstroming hoefde het niet echt.
  Bericht 
TommyGun
Master
Altijd fijn die filevorming op de A50 (daar waar geen matrixborden hangen);

Youtube video


Ik week zo ver uit omdat ik dat busje achter die Renault achter me niet vertrouwde;

Youtube video


Het was overigens behoorlijk mistig afgelopen nacht. Althans, tussen de weilanden. Eenmaal daaruit viel het wel weer mee;

Youtube video
  Bericht 
Blaataap
Master
TommyGun schreef:
Altijd fijn die filevorming op de A50 (daar waar geen matrixborden hangen);


Vooral ook heel fijn dat mensen op dat stuk als idioten rijden :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
keokiracer
Master
Zit die vrouw in de Renault achter je dr eigen nu af te vragen waarom je de berm in schiet? :fp:
  Bericht 
JeffreyM
Master
keokiracer schreef:
Zit die vrouw in de Renault achter je dr eigen nu af te vragen waarom je de berm in schiet? :fp:

Nee joh, ze snapte niet dat haar achterliggers niet goed oplette O:) :P
  Bericht 
TommyGun
Master
Blaataap schreef:
Vooral ook heel fijn dat mensen op dat stuk als idioten rijden :lol: :lol: :lol:


Val ik daar ook onder dan? ;(

keokiracer schreef:
Zit die vrouw in de Renault achter je dr eigen nu af te vragen waarom je de berm in schiet? :fp:


Ha, geen idee eigenlijk :D
 Pagina 13 van 15  [ 701 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy