Postingstijd interval gedetecteerd van 71 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 1 van 2  [ 62 berichten ]
  Bericht 
bruintje beer
Master
nu.nl schreef:
Man rijdt met auto woning binnen
MARUM - De bewoners van een woning in het Marum (Groningen) kregen donderdagnacht de schrik van hun leven, toen een man met zijn auto hun huis binnenreed.

De auto reed precies door een raam het huis in. Daardoor is er verder weinig schade aan het huis.

Volgens de politie konden de bewoners op tijd wegkomen en raakte alleen de automobilist gewond.

De bestuurder, mogelijk familie van de bewoners, is naar een ziekenhuis gebracht en aangehouden. Wat zijn motief of wat de oorzaak precies is, is onduidelijk.

Bron: nu.nl

Uit de hand gelopen familieruzie? Dan moet je wel ver heen zijn wil je zoiets doen...
  Bericht 
Sander
Medewerker
Doe dan even eentje met goede foto's O:)

http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... video.html

Ik wachtte eigenlijk tot iemand anders hem zou posten, maar die meldt zich nog wel denk ik :devil:

Afbeelding
  Bericht 
bruintje beer
Master
:o Uhm, wauw.

Sandeman schreef:
Ik wachtte eigenlijk tot iemand anders hem zou posten, maar die meldt zich nog wel denk ik
Hij is al ge-pb-t O:)

Op maps/street view kun je zien dat het slopeltje flink vaart heeft kunnen maken in de Westerhoflaan.
  Bericht 
Signum
Master
Ik vind het knap :lol:
  Bericht 
Rover
Master
Dat moet een aardige jump zijn geweest :[ 8)
  Bericht 
bastiaanS2
Die hard
 
UHM, WTF..

Heeftie eerste oprijplaten neergelegd ofzo?
  Bericht 
bruintje beer
Master
Op maps/street view kun je een betonnen bankje voor de erker zien staan. Die heeft 'ie als springschans gebruikt.
  Bericht 
Superkoe
Master
Doe er dan ook een linkje naar streetmaps bij: http://maps.google.nl/maps?oe=utf-8&cli ... 231.8,,0,0
  Bericht 
Toolman30
Master
Misschien een koerier van thuisbezorgd.nl
  Bericht 
Speedy J
Master
Lol, ik denk dat hij meer schade toebrengt aan de woning bij het eruit halen dan bij het erin rijden.
  Bericht 
Toolman30
Master
Te veel naar "The A-Team" gekeken .
  Bericht 
Speedy J
Master
Was het Joske? :o
  Bericht 
Toolman30
Master
Die woont in Limburg toch?
Aardig stukje rijden naar Groningen :lol:
  Bericht 
RucphenNB
Master
Calibra.... Gebruik dan een Kadett. :huh:
  Bericht 
umpire
Master
Sandeman schreef:
Ik wachtte eigenlijk tot iemand anders hem zou posten, maar die meldt zich nog wel denk ik :devil:


Als we dezelfde persoon in gedachte hebben, die heeft al gereageerd op Facebook :wink:
  Bericht 
Aanhanger
Master
Speedy J schreef:
Lol, ik denk dat hij meer schade toebrengt aan de woning bij het eruit halen dan bij het erin rijden.

Jammer ja, zelfs het kozijn was nog onbeschadigd zo goed had hij gemikt.
  Bericht 
cocodee
Master
Turbo boost moment zeg ik. :kwijl:
  Bericht 
foetsi
Master
 
Goedemorgen....

Lag al in mn nest vannacht... Piepende bandjes, doffe klap... Had het idee dat het veel dichterbij was, maar het is hemelsbreed een meter of 800 (behoorlijke klap geweest dan)...

Twijfel om te gaan kijken (dacht eerst achter op de rondweg (vs boom ofzo)), maar nee, er woont vast iemand dichterbij...

En weer gaan pitten... Tot ik vanochtend mijn twitter zag...

Maar schijnt bewuste actie te zijn geweest... wtf :x
  Bericht 
Rover
Master
BTW topic titel klopt niet. Deze auto is er letterlijk in gevlogen en niet gereden :[
  Bericht 
Jeroen87
Die hard
 
What the... Dat is knap gemikt. :nah:
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
Speedy J schreef:
Was het Joske? :o

:kniktja: Uhh ik bedoel :schudnee: ... Ik was het A-team aan het kijken, dus ik heb een alibi. (f)
  Bericht 
bruintje beer
Master
*Check RDW*
Gelukkig is 'ie verzekerd.
85kW? Knap heur.
Hij (m/v) heeft 'm pas een maand geleden gekocht. Beviel kennelijk niet zo best 8)
  Bericht 
bx gek
Master
bruintje beer schreef:
De bestuurder, mogelijk familie van de bewoners, is naar een ziekenhuis gebracht en aangehouden. Wat zijn motief of wat de oorzaak precies is, is onduidelijk.




bruintje beer schreef:
Hij (m/v) heeft 'm pas een maand geleden gekocht. Beviel kennelijk niet zo best 8)

Ik denk dat het e.e.a. duidelijk begint te worden. 8)
  Bericht 
Aanhanger
Master
112groningen schreef:
In het ziekenhuis is een bloedproef van de 27-jarige verdachte afgenomen. Hij was vermoedelijk onder invloed van drugs toen het incident plaatsvond.

En dan dat kenteken... 8)
  Bericht 
Forza!
Master
 
Citaat:
NOS

In Marum, Groningen, is vannacht een automobilist een woning binnen gereden. Volgens de politie gebeurde dat met opzet.

De bewoners waren in de woonkamer toen de auto door het raam hun huis binnenreed. Zij konden op tijd wegkomen.

De bestuurder, een familielid van de bewoners, raakte wel gewond. Hij is aangehouden en naar een ziekenhuis gebracht. De politie onderzoekt nog of hij alcohol of drugs had gebruikt.


Net op tijd wegspringen --->
Afbeelding
  Bericht 
Digital
Die hard
Forza! schreef:
Net op tijd wegspringen --->

Blijf jij staan dan? :fp:

http://youtu.be/1tVTBh42Qzc (uitleg wie en waarom)
  Bericht 
Forza!
Master
 
nee. maar als je nog net op tijd kunt wegspringen ben je geslaagd als agent ;)

(de wat langere leden FS-ers zien de alsmaar terugkerende humor ..)
  Bericht 
bruintje beer
Master
Forza! schreef:
de wat langere leden
Hoor ik daar met m'n 1 meter 82 ook nog bij? :[

Edit, vrij naar Napoleon: ik bèn misschien wel geen lang lid, maar ik hèb wel enzenz
  Bericht 
GerbenT
Master
Forza! schreef:
nee. maar als je nog net op tijd kunt wegspringen ben je geslaagd als agent
(de wat langere leden FS-ers zien de alsmaar terugkerende humor ..)


Denk dat de druklager defect was :kniktja:
  Bericht 
spEEdy4fun
Master
Right ... dit bedoelen ze dus met 'vanuit je luie stoel live-beelden bekijken'.
  Bericht 
GerbenT
Master
Overigens een hele echte slOpel :glaasje:
  Bericht 
Mdw
Ultimate Master
GerbenT schreef:
Overigens een hele echte slOpel :glaasje:


Model : petje 8)
  Bericht 
bx gek
Master
Onder het mom van een voorbeeld opvolgen?
Ook al is dit nu in Noord Brabant.


Brabants Dagblad schreef:
*UPDATE* Auto rijdt in Haaren huis binnen
zondag 12 juni 2011 | 12:23 | Laatst bijgewerkt op: zondag 12 juni 2011 | 12:25

HAAREN - De gevel van een woonhuis aan het Kerkeind in Haaren is compleet ontzet nadat in de nacht van zaterdag op zondag een auto het huis was binnengereden. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor.
Rond 5 uur botste de auto tegen het huis, nadat de bestuurder eerst een auto op de oprit had geramd. Het is nog niet bekend waarom de bestuurder van de auto, een BMW, de macht over het stuur verloor en tegen de auto en vervolgens het huis reed.

In het huis woont het gezin Van de Ven. Vader en Moeder lagen boven te slapen, de kinderen, 4 en 7 jaar, logeerden elders.

Een aannemersbedrijf is meteen gekomen om de gevel te stutten zodat het huis niet inzakt. Ook burgemeester Frans Ronnes is zondagmorgen een kijkje komen nemen.

De ravage trekt veel bekijks in Haaren. Omdat het Pinkstermarkt is gaan veel mensen het dorp in en nemen meteen een kijkje aan het Kerkeind.


Bron
  Bericht 
vw-driver
Master
Toolman30 schreef:
Te veel naar "The A-Team" gekeken .


:kniktja: :lol:

Afbeelding

Afbeelding
  Bericht 
Morbid Angel
Master
bx gek schreef:
Onder het mom van een voorbeeld opvolgen?
Ook al is dit nu in Noord Brabant.

En we hebben er weer één:

Auto ramt huis in Zuilichem
ZUILICHEM - Een bestelbusje heeft zondagavond een huis geramd aan de Leendertdijk in Zuilichem.
De chauffeur is met een ambulance afgevoerd. Het bestelbusje, voor zover nu bekend, raakte van de dijk en schampte beneden een huis aan de zijkant. Een deel van de zijgevel is eruit gereden. Bewoners waren op dat moment naar verluidt thuis, zij raakten niet gewond.

De traumahelikopter is aanwezig geweest, maar de bestuurder die alleen in het bestelbusje zat, moest door de brandweer eruit gehaald worden. Hij is vervolgens met een ambulance naar een ziekenhuis gebracht. De brandweerkorpsen van Brakel, Zaltbommel en Neerrijnen zijn met diverse voertuigen aanwezig. Brandweerlieden helpen het huis te stutten.

Eerder op zondag gebeurde in Haaren een soortgelijk voorval. Ook daar reed een auto een huis binnen. Daar raakte niemand gewond.

Bron: Brabants Dagblad
  Bericht 
Sander
Medewerker
Nu! Ultra realistische 3D TV beelden, gewoon in je eigen huiskamer!
  Bericht 
bruintje beer
Master
RTV Oost.nl schreef:
Automobiliste rijdt achteruit tegen woning in Genemuiden

Een auto is in Genemuiden tegen een woning gereden. Zaterdagavond reed een auto met de achterzijde tegen de gevel naast de ingang van een woning aan de Prinses Margrietstraat.

De bewoonster was in de woonkamer en zag de auto op zich afkomen. Zij bleef ongedeerd. De bestuurster van de auto werd met rugklachten naar het ziekenhuis gebracht. Het ongeval is waarschijnlijk ontstaan doordat de bestuurster onwel is geworden. Het huis liep behoorlijke schade op en de auto raakte zwaar beschadigd.
Bron

:woop: Kennelijk een populaire activiteit; ik zal vanmiddag eens bedenken tegen wie z'n huis ik aan ga rijden O:)
  Bericht 
Groningen
Master
 
Dan moet je wel kiezen voor een woning die je met een beetje snelheid kunt naderen. Als je Groningen over de A28 nadert en je rijdt helemaal rechtdoor kom je net naast een sexshop op de Gedempte Zuiderdiep tot stilstand.
  Bericht 
Speedy J
Master
Genoeg dijkjes in Nederland met daarnaast lager gelegen woningen :woop:
  Bericht 
Scaniafan
Master
bruintje beer schreef:
ik zal vanmiddag eens bedenken tegen wie z'n huis ik aan ga rijden


Probeer de mijne eens! 3e verdieping, met bushaltehokje voor de deur. Succes :thumb:
  Bericht 
Red-Bull
Die hard
 
Bushalte is misschien nog geen probleem, maar 3 hoog....moeilijk, moeilijk :lol: O:)
  Bericht 
Scaniafan
Master
Red-Bull schreef:
maar 3 hoog....moeilijk, moeilijk


En bijna vanaf een meter of 2 vanaf de verdiepingsvloer onder een schuine kap.

Oppassen dus dat je niet doorschiet over het dak heen :roflol:

"Automobilist rijdt achtertuin binnen via voorzijde woning" :roflol:
  Bericht 
bruintje beer
Master
Alweer een.

Auto rijdt huis Haren binnen

Een personenauto is woensdagavond rond half tien een woning binnengereden aan de Blekenweg in Haren. De bewoner van het huis kreeg de schrik van zijn leven en werd naar verluid drie meter met stoel en al door de kamer geschoven. Wonderwel raakte hij slechts licht gewond

Over de aard en ernst van de verwondingen van de bestuurder, die door de klap bekneld kwam te zitten, en de oorzaak van het ongeluk was geen duidelijkheid te krijgen, maar de politie vermoed dat er drank in het spel is. De woning raakte zwaar beschadigd, evenals de auto.

Afbeelding

Afbeelding

Waarom is dat altijd bij het voorraam en probeert nooit iemand via de voordeur te gaan? :huh:
Onbeschoft hoor. :-?
  Bericht 
JH
Master
Citaat:
Alcomobilist rijdt met auto een woning binnen

HAREN – Woensdagavond is een 22-jarige inwoner van Hoogezand door de politie aangehouden nadat hij met zijn auto een woning aan Blekenweg in Haren was binnengereden. De 82-jarige bewoner zat op dat moment op zijn stoel tv te kijken en werd met stoel en al door de woning geschoven. Wonder boven wonder bleven zijn verwondingen beperkt tot wat schaaf en snij wonden. De woning was zwaar beschadigd. De hulpdiensten waren aanwezig en de auto moest worden afgesleept. De alcomobilist is meegenomen naar het politiebureau. Daar wees de ademanalyse uit dat de man 0.85 promille (357 ug/l) alcohol in zijn bloed had. Toen de agenten het rijbewijs wilde invorderen bleek dat de bestuurder geen rijbewijs had. De verdachte was echter van mening dat hij wel een rijbewijs heeft en krijgt de gelegenheid om dit alsnog in te leveren. De politie maakt proces-verbaal op tegen bestuurder. Hij kon na verhoor het bureau verlaten.


politie.nl
foto's en video

:x
  Bericht 
Speedy J
Master
Citaat:
Geen cel voor man die huis ouders binnenreed
Geplaatst: donderdag 22 september 2011 19:47
Gewijzigd: vrijdag 23 september 2011 05:50

GRONINGEN - Justitie eist geen celstraf tegen een 27-jarige inwoner van Marum die begin juni met zijn auto het huis van zijn ouders is binnengereden.

Wel eist justitie 1 jaar verplichte behandeling in een psychiatrische instelling. Het toebrengen van zwaar lichamelijk letstel is wel bewezen, maar de man handelde in een psychose en is volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard.

Na een ruzie met zijn ouders was de man eerst weggereden in zijn auto. Even daarna kwam hij terug en reed met hoge snelheid af op de woning aan de Markstraat. Op het moment dat het voertuig via het raam het huis binnenkwam waren er nog mensen aanwezig. Een 51-jarige vrouw raakte gewond door rondvliegend glas.


Bron: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=103782
  Bericht 
foetsi
Master
 
Citaat:
Je ergste vijand
3 Votes
Dit is een triest verhaal. Over de ergste vijand die je als mens tegen kunt komen.

Jezelf.

Rutger (27) komt de rechtszaal binnen en gaat zitten naast zijn advocaat. Zijn verschijning doet iets met de sfeer in de zaal. Alsof er door zijn komst iets heel anders binnen is gekomen. Iets waar je instinctief bang voor bent.

Zijn venijnig uitgesproken woorden missen eigenwaarde. Hij spreekt als slachtoffer. Straalt bijna letterlijk leed, haat en wanhoop uit. Alsof hij al zijn hele leven vecht met de wereld om hem heen en inmiddels weet dat hij al lang en breed verloren heeft.

Wat rest is onbegrepen haat.

Ik zie voor het eerst zijn ogen als hij naar de perstafel kijkt. En ik schrik. Van de kou. En van de bizarre combinatie van bijna sprankelende haat en doffe wanhoop. De verwrongen lach op zijn gezicht vloekt aan alle kanten.

Zijn verhaal lijkt lange tijd een heftig, maar logisch verhaal. Veel geeft hij niet prijs. Tussen de uitgesproken zinnen door hangt de sfeer van een donker geheim. Een beklemmend beeld over groot onrecht en zwijgende familieleden.

Ik heb altijd mijn eigen lijden weggestopt voor de rest van de wereld. Mijn leven is kapotgemaakt. Ik ben het kind van een egoïst. U heeft geen idee hoe het is om daar op te groeien. Het is verschrikkelijk. Manipulatie is een zwaar wapen. Niemand wil mij horen. Ik ben zielsalleen op deze wereld. Totaal onbegrepen. Ik moest mijn vader en mijn zus wel redden van de egoïst. Van mijn moeder. Ik heb even gewacht. Een sigaretje gerookt. Toen opende ik de ramen. Muziek hard. Ik deed mijn gordel om, omdat ik geen doodswens heb. En toen gaf ik gas. Met gierende banden. Ik wist dat het muurtje voor het huis mij zou lanceren. Het was dit of moord.

Enkele seconden later staat Rutger met zijn Opel Calibra in het huis van zijn ouders. In de achterkamer zitten vader en moeder. Tussen het puin.

De ouders van Rutger horen zijn verhaal aan vanaf de publieke tribune. Het gezicht van zijn moeder staat op verdriet. Maar ook op berusting. Ze zitten niet op de eerste rij. Of de tweede. Niet op de gebruikelijke steunafstand van hun zoon.

Maar op de allerlaatse rij. Tegen het kogelwerende glas aan. Verder dan dit kunnen ze niet.

Dan begint het verhaal van Rutger te schuiven.

Wat de rechters niet is gelukt, maken de deskundigen duidelijk.

Het ligt niet aan de moeder. Of aan een duister geheim. Het zit in het hoofd van Rutger zelf. De depressie. De alcohol. De amfetaminen. Rutger is ernstig ziek. Psychotisch. In zijn hoofd sturen wanen zijn gedrag. Wat zijn zieke hoofd denkt, is voor hem de realiteit.

Maar dat is allemaal onzin.

Volgens Rutger.

De deskundigen kunnen het niet helpen. Zij hebben nooit geleerd dat een kind van een egoïst gelijk kan hebben. Rutger is niet ziek. Hij is onbegrepen.

Justitie heeft het goed met Rutger voor. Ziet ook wel dat een door zijn ziekte gestuurde man niet gestraft kan worden. Hij kan het echt niet helpen. Opname in een psychiatrisch ziekenhuis is de beste oplossing.

Maar niet voor Rutger. ,Dan maak ik mezelf van kant’.

De door de rechtbank ingeschakelde psychiater formuleert het voorzichtig. ,,Een opname van een jaar is wat kort. Hij moet eerst inzicht krijgen in zijn eigen ziektebeeld.”

De oplossing voor Rutger zit ergens in zijn eigen hoofd. Maar zijn hoofd is te ziek om dat te begrijpen.

Het is zijn ergste vijand geworden.


Geschreven door rechtbank verslaggever Chris Klomp, en als dusdanig gepubliceerd op zijn eigen blog, alsmede op joop.nl -> http://rechtbankverslaggever.wordpress.com/2011/09/22/je-ergste-vijand/ en http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/je_ergste_vijand/
  Bericht 
Digital
Die hard
Tuurlijk, weer 1 die ontoerekeningsvatbaar is verklaard....

Niet best hier in Nederland...
  Bericht 
Walker
Master
 
Een tikkende tijdbom. En zo zijn er helaas heel veel om ons heen...
  Bericht 
bruintje beer
Master
Chris Klomp schreef:
Rutger is niet ziek. Hij is onbegrepen.
Ik begrijp dat meneer Klomp psycholoog is in z'n vrije tijd :x
 Pagina 1 van 2  [ 62 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy