Postingstijd interval gedetecteerd van 309.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 2 van 2  [ 96 berichten ]
  Bericht 
Robin2
Master
 
Morbid Angel schreef:
Nope, de eigenaar van de auto is bekend. Dat is niet per sé de bestuurder.


Z'n bakkes is halverwege het filmpje wel duidelijk in beeld. Geen idee of dat voldoende is.
  Bericht 
Lucas28
Respect
Dacht ik bijna dat ik in het nieuws was. Maar nee, ik rijd niet in zo'n Engelse bak. :lol:

Maar zonder gekheid: Als zij er achter hebben gereden dan hadden ze toch het nummerbord kunnen bekijken? De boosdoener had dus gemakkelijk achterhaald kunnen worden.

En natuurlijk, ook in Belgie kent men de gezonde neiging om mensen met zulke exorbitant dure auto's eens goed op hun plaats te zetten.
  Bericht 
Robin2
Master
 
Lucas28 schreef:
Dacht ik bijna dat ik in het nieuws was. Maar nee, ik rijd niet in zo'n Engelse bak.


Je rijdt wel 300?
  Bericht 
Lucas28
Respect
Er stond een lachebekje achter de zin, Robin v G.
Ik heb vroeger ook in een Saab gereden, maar die heb ik snel weer weggedaan omdat er een Engelse motor in zat.
  Bericht 
Robin2
Master
 
:lol:

Mijn motor is nog van Zweedse origine, als het goed is.
  Bericht 
Lucas28
Respect
Robin_v_G schreef:
Mijn motor is nog van Zweedse origine, als het goed is.

Wees blij. Een Opel motor lijkt me meer voor de hand liggen, maar is ook goed. Er is niet zoveel Zweeds meer aan recente Saab's. Ik zou er wel weer een willen, nu ze op een Opel platform staan. Niet meer zo exclusief natuurlijk, maar ik rij graag in een 'gewone' auto.
  Bericht 
Scaniafan
Master
Citaat:
Snelheidsduivel E17 werd verhoord

donderdag 10 november 2011, 15u23

De bestuurder van een Aston Martin die op de E17 in Waasmunster 293 kilometer per uur reed, is donderdagmorgen door de politie verhoord. Dat meldt het parket van Dendermonde.

Het YouTube-filmpje werd gemaakt door de passagier van de wagen, een Aston Martin V12 Vantage Carbon Black. De filmer, een 16-jarige autofanaat uit Waasmunster, zoomt tijdens de rit op de E17 in op de snelheidsmeter, die op een bepaald moment 293 kilometer per uur aangeeft.

De bestuurder van de wagen werd dinsdag geïdentificeerd, bevestigt parketwoordvoerder Antoon Schotsaert. Het gaat om een 47-jarige projectontwikkelaar uit Dendermonde. Hij werd donderdag ondervraagd en het onderzoek wordt voortgezet. Meer informatie wordt in het belang van het onderzoek niet gegeven, zegt het parket.

De autobestuurder was makkelijk traceerbaar omdat de nummerplaat van de wagen ook in andere posts van de autofanaat opdook. Het ging om foto’s op websites van autoliefhebbers, en niet om een filmpje van een andere Aston Martin V12 gemaakt door de tiener.

Wanneer de bestuurder voor de politierechtbank moet verschijnen, is nog niet duidelijk. De man kan veroordeeld worden voor de snelheidsovertreding op basis van het internetfilmpje en riskeert tot vijf jaar rijverbod.


http://nieuwsblad.be/article/detail.asp ... 111110_100

Snap de onderstreepte zin niet helemaal :huh:
  Bericht 
944 guy
Master
Ze hebben hem getraceerd adhv foto's van hetzelfde model met belgische nummerplaat. Geen waterdicht bewijs maar als die vent zijn gezicht in beeld komt is ie natuurlijk wel de sjaak. Dat heet nou ouderwets speurwerk.
  Bericht 
357kurt
Master
l.f.
  Bericht 
FastForward
Master
Vreemd verhaal, dus omdat iemand met z'n hoofd herkenbaar in beeld komt in een video waarin ook een kilometerteller te zien is die 293km/u aangeeft wordt deze meneer door de politie verhoord? Wat een onzin zeg, ga eens aangiftes behandelen stelletje idioten!

FastForward
  Bericht 
Mondeofan
Die hard
 
Ach, die komt zichzelf nog wel eens tegen als boomschorsschraper of zoiets. Komt wel goed.

Heeft niks meer met 'onzinboetes' (voor een paar km te snel) te maken als deze idioot gepakt wordt. Snap daarom de heldenstatus niet die hij kennelijk bij sommigen heeft.
  Bericht 
esgigt
Master
Waarom nog geen filmpje van een Veyron die 400+ aantikt :huh:
  Bericht 
18vti
Master
blauweboom schreef:
Ben heel benieuwd. Zou knap lullig zijn.


:aai: ....dat zou het zeker zijn....verder een ritje dat ik ook weleens op die manier maak als ik van werk naar huis ga, alleen dan ietsjes minder snel :respect:
  Bericht 
GSXR1000
Master
esgigt schreef:


http://www.youtube.com/watch?v=X8UEeqdl6U0 De teller kan het niet aangeven...
  Bericht 
Scaniafan
Master
Citaat:
Rijbewijs snelheidsduivel die 293 km/uur reed niet onmiddellijk ingetrokken

donderdag 10 november 2011, 18u50

De bestuurder van een Aston Martin die op de E17 in Waasmunster met een snelheid van 293 kilometer per uur reed, wat aan het licht kwam via YouTube, mag zijn rijbewijs voorlopig houden. Een onmiddellijke intrekking van het rijbewijs moet op het ogenblik van de vaststelling opgelegd worden, zegt het parket van Dendermonde.

Het YouTube-filmpje werd gemaakt door de passagier van de wagen, een Aston Martin V12 Vantage Carbon Black. De filmer, een 16-jarige autofanaat uit Waasmunster, zoomt tijdens de rit op de E17 in op de snelheidsmeter, die op een bepaald moment 293 kilometer per uur aangeeft.

De bestuurder van de wagen, een 47-jarige projectontwikkelaar uit Dendermonde, werd dinsdag geïdentificeerd en donderdag ondervraagd. Omdat de feiten van enkele maanden geleden dateren, kan het parket het rijbewijs van de man niet onmiddellijk intrekken. De politierechter kan hem later wel veroordelen op basis van het internetfilmpje en hem tot vijf jaar rijverbod opleggen.

De wagen van de man kan ook niet in beslag genomen worden, omdat het eigendom is van een leasingfirma en niet van de verdachte zelf. Wanneer de bestuurder voor de politierechtbank moet verschijnen, is nog niet duidelijk.

De autobestuurder was makkelijk traceerbaar omdat de nummerplaat van de wagen ook in andere posts van de autofanaat opdook. Het ging om foto’s op websites van autoliefhebbers, en niet om een filmpje van een andere Aston Martin V12 gemaakt door de tiener.


http://nieuwsblad.be/article/detail.asp ... 111110_100


Pffffffft.... daar ging de natte scheet van parket Dendermonde :[
  Bericht 
esgigt
Master
GSXR1000 schreef:
De teller kan het niet aangeven

Japanse troep, die teller :roflol:

Hij schiet wel lekker op, he? :thumb:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Scaniafan schreef:
De bestuurder van de wagen, een 47-jarige projectontwikkelaar uit Dendermonde, werd dinsdag geïdentificeerd en donderdag ondervraagd. Omdat de feiten van enkele maanden geleden dateren, kan het parket het rijbewijs van de man niet onmiddellijk intrekken. De politierechter kan hem later wel veroordelen op basis van het internetfilmpje en hem tot vijf jaar rijverbod opleggen.

Ik hoop dat deze man niets verklaard heeft tijdens zijn verhoor want dan heeft hij zijn eigen graf gegraven.
  Bericht 
Cweepz
Master
esgigt schreef:
Waarom nog geen filmpje van een Veyron die 400+ aantikt


Top gear? 417Km/h :honger:

Youtube video


Oeh, en eentje in het wild:
http://www.youtube.com/watch?v=fmYJlZvaKfc
  Bericht 
TuxX
Master
Scaniafan schreef:
De wagen van de man kan ook niet in beslag genomen worden, omdat het eigendom is van een leasingfirma en niet van de verdachte zelf


Wat zou dat per maand kosten in lease?
  Bericht 
Speedy J
Master
My god dat geluid... ik ben even naar de autowasserette :kwijl:
  Bericht 
Cweepz
Master
TuxX schreef:
Wat zou dat per maand kosten in lease?


Tevens even 25% bijtellen :x
  Bericht 
TuxX
Master
Tis Belgie he
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ik zou nooit hebben bekend.
  Bericht 
pevo
Master
Filmpje valt ook nog best mee, het is niet eens echt druk op de weg. Dat stukje met dat verdrijvingsvlak bij de afslag verdient nou niet bepaald de schoonheidsprijs, maar verder ach het is wat hard :wink:

Lotus Omega schreef:
Ik zou nooit hebben bekend.


+1
  Bericht 
944 guy
Master
Wat een sukkel :fp: Die lui hadden geen hard bewijs!
  Bericht 
scooby!!
Master
sorry hoor, maar wat een idioot. :x
Hier kan het overige verkeer nooit op anticiperen. :thumb_d:

Doe dat lekker s'nachts om 3 uur of zo .

Vinden ze je een paar dagen later wel in de berm :zzz:
  Bericht 
Close Encounter
Master
944 guy schreef:
Die lui hadden geen hard bewijs!

Belgische wetgeving is kennelijk anders...
  Bericht 
MissRis
Master
Belgische wetgeving is kennelijk anders...


Toolman30 schreef:
Voor de rechter gaf de snelheidsduivel zijn fouten toe en heeft er spijt van.


Dit zal er wel bij hebben geholpen.
  Bericht 
Signum
Master
raspatat schreef:
Ik heb aantal keren ook 300+ getikt op de autobahn.. Is wel ontzettend snel en maybe beetje gevaarlijk, maar de adrenaline is GEWELDIG!!


Ik heb zelf 220 aangetikt op een provi weg. Vond er eigenlijk weinig leuks aan. Ik moest me veel teveel inspannen en had het idee dat ik teveel risico nam. De weg voelde toch heel anders aan met die snelheid. De auto leek ook twee keer zo zwaar in de bochten.
  Bericht 
Guppenklup
Master
300km/u op een Belgische snelweg getuigt niet van veel verkeersinzicht. 5 jaar rijverbod lijkt me terecht.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Conclusie: de volgende keer de boel niet op Internet zetten.
  Bericht 
944 guy
Master
Ik vermoed dat de politie niks hard had kunnen maken als die vent gewoon zijn mond had gehouden. Hij is niet in beeld geweest, de auto is van buiten niet in beeld geweest (dus geen kenteken) en zelfs na een cut is geen van beiden in beeld geweest. Dat verhaal met die GTR in NL was heel wat makkelijker in te koppen.
Bekennen is nat gaan. Ook al keer je je verhaal om daarna, dan ben je ook nog eens onbetrouwbaar! AL-TIJD je mond houden tegen de politie. Ook niks vertellen wat volgens jou een er mondjesmaat mee te maken heeft. Ze pakken je er gewoon op.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Toolman30 schreef:
Ter opfrissing, hier nog even het flimpje

Ik heb vanmorgen dit traject nog gereden. :woop: :woop:
  Bericht 
Toolman30
Master
Zelfde snelheid?? :woop:

:lol:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Nee, ietsje minder omdat dochterlief ook in de auto zat en ik nog redelijk van de afgelopen dagen.
  Bericht 
Toolman30
Master
En je nog redelijk .... van de afgelopen dagen :huh:

Raadseltje?

:lol:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Donderdag samen naar de Maserati International meeting in Oostende gegaan en vanmiddag weer terug. Heel drukke dagen en vermoeiende dagen geweest.
  Bericht 
Toolman30
Master
Maar wel waanzinnig gaaf volgens mij.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Dat dan weer wel.
  Bericht 
Cweepz
Master
Maserati Teun schreef:
Donderdag samen naar de Maserati International meeting in Oostende gegaan en vanmiddag weer terug.


M'n werkgever was daar ook met zijn Grand Turismo :wink:
  Bericht 
Vroeg op
Master
Rond de 180-200 is lekker op de Autobahn voor langere ritten.
Daarboven wordt het te veel concentratie. Te inspannend voor lange tijd.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Cweepz schreef:
M'n werkgever was daar ook met zijn Grand Turismo


Hij is volgens mij geen lid van de Maserati Club Holland.
  Bericht 
Cweepz
Master
Geen idee, maar zag een sticker van die Maser meeting Belgie op z'n deur zitten.
  Bericht 
dikkydik
Master
scooby!! schreef:
sorry hoor, maar wat een idioot.


:thumb:

En dat met 1 handje aan het stuur.

Prutser.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Mikkie schreef:
Conclusie: de volgende keer de boel niet op Internet zetten.

2e conclusie: Het is beter om in een leaseauto een snelheidsovertreding te begaan dan in een op eigen naam geregistreerd voertuig.. Dat scheelt tenminste een inbeslagname.
 Pagina 2 van 2  [ 96 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy