Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
  Bericht 
BLikent
Master
Heb nog een stapel oude gebruikte (en dus met lijm) wandtegels over. De lijm komt wel makkelijk van de muur af, van de tegels nog niet geprobeerd.
Voordat ik ze weggooi wil ik ze jullie aanbieden, kan ook voor mozaïeken gebruikt worden (dan heb ik heel veel meer, want de meeste zijn al kapot)

een tiental Tegel 1 - 20 x 25 Wit met een grijze vlam erdoor en een rechthoekige lijst. Heb van deze ook een heleboel kapotte.
Bijlage:
20230923_144649 Tegels oud.jpg

3,5 strekkende meter Tegel 2 - Randstuk 7 x 20 wit met grijs, met motief met verhoogd profiel in het midden, De meeste liggen al in de container en gaan eind volgende week weg...
Bijlage:
20230923_144749 Tegels oud zijaanzicht.jpg

ong 4m2 Tegel 3 - Rode tegel met zwarte vlam 10 x 20, Die zit nog op de muur, dus weet nog niet hoeveel er heel van de muur komen.
Bijlage:
20230923_152620 Rode tegel.jpg

Prijs, ik wil ervan af, dus ben geneigd om geld toe te geven... :dag: ja doei, dat dan weer niet. :loco: Gratis afhalen wordt het dus.


Bijlagen :






  Bericht 
Walker
Master
 
Ik ben bang dat je toch zelf naar de stort moet...
  Bericht 
bruintje beer
Master
Tegels en ander puin begraaf je toch gewoon ergens in de tuin?
Dat rijmt!
  Bericht 
BLikent
Master
Jammer, maar het geeft niet.

Had een beetje gehoopt dat iemand een buitenkeuken of bij een losse wasbak in een slaapkamer een paar tegels nodig heeft. Of die rode, die in het echt veel donkerder is, voor een dark-room of sm kelder :x -niet het Citroën model-

Zelfs dat niet... en ik ben zelf niet zo van het mozaïeken met tegels (hoewel het maken van de stukjes best leuk is).

Van tegel 1 en 2 staan een paar dozen (kapotte en hele) wandtegels. Wie het wil hebben, mag het komen ophalen. :biertje:
  Bericht 
BLikent
Master
bruintje beer schreef:
Tegels en ander puin begraaf je toch gewoon ergens in de tuin?
Dat rijmt!

Maar het dicht niet.
Ik heb een vermoeden dat vorige bewoners dat hebben gedaan, en die stukjes komen te pas en onpas omhoog in het gras. Daar is de grasmaaier niet blij mee.
Doe het dan in een border... zelfde probleem en de stukjes zijn echt heel scherp en dat wil je niet.
Onder de oprit misschien? Daar mag ik niks over zeggen O:)
  Bericht 
Blaataap
Master
Funderen met een puinbaan is vrij gebruikelijk in de wegenbouw O:)
 Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy