Postingstijd interval gedetecteerd van 804.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
  Bericht 
ElPresidente!!!
Eendagsvlieg
 
Ik heb zojuist een boete (beschikking) binnengekregen van een snelheidsovertreding van 18 km/u. De overtreding zou zijn begaan en geconstateerd op 13 november 2007. Ik had inmiddels niet meer verwacht deze boete te krijgen, aangezien het nu (06-02-08) alweer een kleine 4 maanden geleden is dat ik geflitst ben.
Aangezien ik niet recent ben verhuisd en eerdere boetes sneller binnenkwamen vraag ik me nu dus af of er een wettelijke termijn is waarbinnen een overtreding aan de overtreder gemeld moet worden, nadat deze overtreding is geconstateerd. Weet iemand hier iets meer over?

BVD El Presidente!!!
  Bericht 
marcje
Master
De termijn is 4 maanden, vanaf het moment van de gedraging. U heeft de beschikking ontvangen na 3 maanden, dus binnen de termijn.
  Bericht 
0900-944
Laat zich horen
Zelf zit ik met een soortgelijke situatie en wacht nog steeds op de cjib-post, maar ik ben recent wel verhuisd.
Is de termijn echt 4 maanden? Of maakt het nog een verschil als je bent staande gehouden (waarmee je gelijk op de hoogte bent van de overtreding en je weet dat je een envelop gaat krijgen) of stilletjes gefotografeerd?
  Bericht 
Camacha
Eendagsvlieg
 
Telt het gele papiertje dat je op straat krijg ook als kennisgeving? Ik heb onlangs twee boetes gekregen, waarvan er inmiddels één geseponeerd is en de verhoging van de ander verlaagd, omdat ze 'm naar het verkeerde adres gestuurd hadden. De tweede (voor mij eerste) beschikking heb ik dus pas gekregen na de termijn van vier maanden.

Helaas heb ik hem gisteren betaald, maar ik ben wel benieuwd of dat grond geweest was voor beroep en of ik daar nu nog iets aan kan doen.
 Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy