▼
[ 64 berichten ]
Hier ben ik al gestopt met lezen.
Gaat over oplichting dit onderwerp of niet?
Al jaaaaarrrrrrrrreeeeeeennnnnnn....
Had je iets eerder moeten zijn, kwam er zondag nog langs.
Stuur ze een factuur voor 4 uur jouw tijd in beslag nemen.
Het daadwerkelijke incident kan ik me niet meer voor de geest halen maar het komt er op neer dat een klant van duidelijk niet nederlandse afkomst (die ook niet echt goed Nederlands sprak) behoorlijk werd afgesnauwd en er racistische opmerkingen werden gemaakt.
Verder kan ik me nog herinneren dat er daar aan de muur iets van een diploma of vergunning hangt voor vuurwapens en iets wat me destijds, in combinatie met de vergunning of diploma aan de Klu Klux Klan deed denken. Ik weet alleen niet meer wat het was.
Gaos ja. Die Harry (want zo heet die ouwe) is ook echt een grappige kerel. Leeft als een idioot, heeft voor miljoenen aan oude auto's staan (AM DB5's bijv) een paar oude sigarenracers uit de jaren 30, en dit beest: http://www.youtube.com/watch?v=uIZ_LeaTCDw
Dagelijks rijdt ie rond in een viper en rijdt minimaal 2x de snelheidslimiet overal
Heb gewoon mijn auto in onderhoud bij de BMW dealer
Dat is bij koop op afstand dat je het binnen 7 dagen kunt retourneren, ik ben daar zelf langs geweest dan geld in principe koop = koop. Alleen heeft hij iets anders gegeven dan wij waren overeengekomen en wil ik daarom de koop ontbinden. Dat is civiel recht.
Okay dubbele punten voor jou
Ja dat jij niet helemaal goed wijs bent was al wel duidelijk
Gauw terug geven aan het water die NOP.
Mhmm zie het nu ook. Dacht dat je dat recht altijd had. Weer wat geleerd.
Ok, dan is het niet opgelicht, wel genaaid.
▲
[ 64 berichten ]
ArjenR
Master
Had een onderdeel nodig voor mijn auto en "Altijd raak" Penders zou een nieuwe (imitatie) voor mij hebben voor 150 Euro. Deze opgehaald maar thuis bleek dat hij niet paste. Dus ik terug naar "Altijd raak" Penders.
Leg het probleem uit en na een tijd wachten wordt verteld dat het onderdeel alleen in de verkeerde uitvoering te verkrijgen is.
Eerst werd als optie aangeboden dat ik met mijn auto lang zou komen want dan zou "wel iets passendst gemaakt worden" en als de monteurs zouden zeggen dat het geleverde onderdeel niet zou passen dat ik dan het geld terug zou krijgen. Mijn auto staat thuis en kan niet rijden zonder dat onderdeel. Dan zou ik het kapotte onderdeel er weer in moeten zetten, om er da daar weer uit te halen zodat men kan zien dat het geleverde onderdeel niet past. En om vervolgens weer om te wisselen zodat ik met het het oude weer naar huis kan. Dan zijn we 2 dagen bezig. Ik heb dus uitgelegd dat dat geen optie is.
Ik heb vervolgens met foto's laten zien dat het niet het juiste onderdeel was en het niet zou passen.
Uiteindelijk wordt geopperd dat ze ook het onderdeel uit een sloopauto kunnen halen (Bedrijf is ook een sloperij). Ik zeg dat ik dat in principe goed vind mits ik een groot deel van mijn geld terug krijg. Een monteur zou het onderdeel uit de sloopauto halen en afhankelijk van de staat zou de prijs bepaald worden. Na 2 uur daar wachten moest ik iemand ophalen dus ik zei dat ik in de middag terug zou komen.
Enkele uren later kom ik terug. Onderdeel is er niet uit gehaald en er wordt mij gevraagd met de monteur mee te lopen naar de sloopauto om te kijken hoe het daar zit bevestigd. Dit omdat het het onderdeel dat niet past misschien toch zou passen (dat verkeerde onderdeel zou ook in die sloopauto zitten) en ik dan kon zien hoe het zat. Benieuwd loop ik naar die auto en zie ik dat in die auto gewoon de goede uitvoering zit die wel past. Monteur legt uit dat het wel 1 of 2 uur gaat duren voordat hij hem eruit heeft.
Ik leg aan de baas uit dat het onderdeel 2e hands 25 tot 50 Euro kost en ik ook niet meer kwijt wil zijn en dus minstens 100 Euro terug wil als ik een slooponderdeel meekrijg. Hij vraagt mij even te wachten tot de monteur het onderdeel eruit heeft gehaald en loopt weg terwijl ik nog tegen hem praat. Ik wachten even en roep hem dan en zeg dat het wel 2 uur kan duren en vraag waarom ik niet gewoon het foute onderdeel kan retourneren. De baas wordt boos, zegt dat hij er geen zin in heeft en verwijst mij naar de medewerker die mij die ochtend hielp "die het dan maar moet oplossen." Medewerker bied mij aan het slooponderdeel thuis te brengen zodat ik kan gaan. Ik wil echter wel eerst een prijs weten en dat meteen afhandelen.
Wordt weer naar de baas verwezen. Die zegt: "Een slooponderdeel is normaal gesproken duurder omdat het eruit gehaald moet worden." (Hoe verzint hij het ) Zegt verder dat er voor hem ook al 50 Euro arbeid in zit. Ik leg uit dat ik een nieuw onderdeel besteld had en dat het onderdeel dan gewoon moet passen. Dat hij tijd kwijt is met een oplossing zoeken is vervelend, maar ik wil gewoon mijn geld terug of een redelijke prijs afspreken voor het slooponderdeel. De baas wordt weer boos. Zegt dat hij zin krijgt het onderdeel ergens doorheen te gooien en verwijst mij weer naar de medewerker.
Medewerker verwijst mij weer naar de baas omdat zonder zijn toestemming hij niets kan doen. Even voor de duidelijkheid: Ze werken allebei in dezelfde ruimte en komen elkaar tegen als ze naar mij toelopen bij de balie. Medewerker zegt dat dan weer even moet wachten totdat de monteur klaar is en terwijl ik voor de zoveelste keer mijn standpunt uitleg loopt hij weg. Na daar een paar minuten verbouwereerd te hebben gestaan loop ik weg. Ik had eigenlijk al weg moeten zijn (afspraak). Ook had ik niet het idee dat er met deze mensen te praten valt en heb ik ook geen hoop meer op een oplossing.
Dat na anderhalf uur gewacht te hebben. In totaal heb ik daar wel 4 uur gewacht.
Tjsa, wat moet je daar nou weer mee?
Leg het probleem uit en na een tijd wachten wordt verteld dat het onderdeel alleen in de verkeerde uitvoering te verkrijgen is.
Eerst werd als optie aangeboden dat ik met mijn auto lang zou komen want dan zou "wel iets passendst gemaakt worden" en als de monteurs zouden zeggen dat het geleverde onderdeel niet zou passen dat ik dan het geld terug zou krijgen. Mijn auto staat thuis en kan niet rijden zonder dat onderdeel. Dan zou ik het kapotte onderdeel er weer in moeten zetten, om er da daar weer uit te halen zodat men kan zien dat het geleverde onderdeel niet past. En om vervolgens weer om te wisselen zodat ik met het het oude weer naar huis kan. Dan zijn we 2 dagen bezig. Ik heb dus uitgelegd dat dat geen optie is.
Ik heb vervolgens met foto's laten zien dat het niet het juiste onderdeel was en het niet zou passen.
Uiteindelijk wordt geopperd dat ze ook het onderdeel uit een sloopauto kunnen halen (Bedrijf is ook een sloperij). Ik zeg dat ik dat in principe goed vind mits ik een groot deel van mijn geld terug krijg. Een monteur zou het onderdeel uit de sloopauto halen en afhankelijk van de staat zou de prijs bepaald worden. Na 2 uur daar wachten moest ik iemand ophalen dus ik zei dat ik in de middag terug zou komen.
Enkele uren later kom ik terug. Onderdeel is er niet uit gehaald en er wordt mij gevraagd met de monteur mee te lopen naar de sloopauto om te kijken hoe het daar zit bevestigd. Dit omdat het het onderdeel dat niet past misschien toch zou passen (dat verkeerde onderdeel zou ook in die sloopauto zitten) en ik dan kon zien hoe het zat. Benieuwd loop ik naar die auto en zie ik dat in die auto gewoon de goede uitvoering zit die wel past. Monteur legt uit dat het wel 1 of 2 uur gaat duren voordat hij hem eruit heeft.
Ik leg aan de baas uit dat het onderdeel 2e hands 25 tot 50 Euro kost en ik ook niet meer kwijt wil zijn en dus minstens 100 Euro terug wil als ik een slooponderdeel meekrijg. Hij vraagt mij even te wachten tot de monteur het onderdeel eruit heeft gehaald en loopt weg terwijl ik nog tegen hem praat. Ik wachten even en roep hem dan en zeg dat het wel 2 uur kan duren en vraag waarom ik niet gewoon het foute onderdeel kan retourneren. De baas wordt boos, zegt dat hij er geen zin in heeft en verwijst mij naar de medewerker die mij die ochtend hielp "die het dan maar moet oplossen." Medewerker bied mij aan het slooponderdeel thuis te brengen zodat ik kan gaan. Ik wil echter wel eerst een prijs weten en dat meteen afhandelen.
Wordt weer naar de baas verwezen. Die zegt: "Een slooponderdeel is normaal gesproken duurder omdat het eruit gehaald moet worden." (Hoe verzint hij het ) Zegt verder dat er voor hem ook al 50 Euro arbeid in zit. Ik leg uit dat ik een nieuw onderdeel besteld had en dat het onderdeel dan gewoon moet passen. Dat hij tijd kwijt is met een oplossing zoeken is vervelend, maar ik wil gewoon mijn geld terug of een redelijke prijs afspreken voor het slooponderdeel. De baas wordt weer boos. Zegt dat hij zin krijgt het onderdeel ergens doorheen te gooien en verwijst mij weer naar de medewerker.
Medewerker verwijst mij weer naar de baas omdat zonder zijn toestemming hij niets kan doen. Even voor de duidelijkheid: Ze werken allebei in dezelfde ruimte en komen elkaar tegen als ze naar mij toelopen bij de balie. Medewerker zegt dat dan weer even moet wachten totdat de monteur klaar is en terwijl ik voor de zoveelste keer mijn standpunt uitleg loopt hij weg. Na daar een paar minuten verbouwereerd te hebben gestaan loop ik weg. Ik had eigenlijk al weg moeten zijn (afspraak). Ook had ik niet het idee dat er met deze mensen te praten valt en heb ik ook geen hoop meer op een oplossing.
Dat na anderhalf uur gewacht te hebben. In totaal heb ik daar wel 4 uur gewacht.
Tjsa, wat moet je daar nou weer mee?
RAH
Master
Ik ben er wel eens geweest. Ik had met de onderdelen geen problemen al vond ik ze wel wat duur. Ik kreeg echter het idee dat het daar "rednecks" zijn. Niet klantvriendelijk, nors en zonder dit te proberen te verbergen enigszins racistisch.
Als je er geld tegenaan wilt gooien, naar een advocaat of jurist gaan. Eerst zelf het bedrijf aanschrijven met de mededeling dat het gekochte product niet aan de verwachting voldoet en dat je derhalve de koop wilt ontbinden. Komt er dan geen oplossing zul je juridische stappen moeten nemen.
Als je er geld tegenaan wilt gooien, naar een advocaat of jurist gaan. Eerst zelf het bedrijf aanschrijven met de mededeling dat het gekochte product niet aan de verwachting voldoet en dat je derhalve de koop wilt ontbinden. Komt er dan geen oplossing zul je juridische stappen moeten nemen.
ArjenR
Master
Duur mag je wel zeggen. Kwam een jongen voor een onderdeel en kreeg ene prijs van 300 te horen. Hij loopt weg en zegt tegen mij: "Wat een raar bedrijf, bij de dealer zijn ze 200."
De medewerker was tegen mij wel vriendelijk. Maargoed ben uiteindelijk ook door hem aan het lijntje gehouden.
Ik dacht zet eerst hier wel mijn verhaal neer. Kijk morgen wel of ik er RB, een bekende die jurist is of andere rechtshulp erbij haalt. Zit nog wel met het verkeerde onderdeel. Terugsturen of als borg houden?
De medewerker was tegen mij wel vriendelijk. Maargoed ben uiteindelijk ook door hem aan het lijntje gehouden.
Ik dacht zet eerst hier wel mijn verhaal neer. Kijk morgen wel of ik er RB, een bekende die jurist is of andere rechtshulp erbij haalt. Zit nog wel met het verkeerde onderdeel. Terugsturen of als borg houden?
ExGast
Die hard
Heb ze een tijdje geleden ook gebeld voor een onderdeel.
Telefonisch een prijs van 250 afgesproken. Toen ik eenmaal daar was, was de prijs in eens 325 en geen cent minder
Gelukkig woon ik er niet zo heel ver vadaan.
Telefonisch een prijs van 250 afgesproken. Toen ik eenmaal daar was, was de prijs in eens 325 en geen cent minder
Gelukkig woon ik er niet zo heel ver vadaan.
Dave
Webspecialist
ArjenR schreef:
Had een onderdeel nodig voor mijn auto en "Altijd raak" Penders zou
Hier ben ik al gestopt met lezen.
Gaat over oplichting dit onderwerp of niet?
ArjenR
Master
Oplichting is een groot woord en je mag niet zomaar iets oplichting noemen. Nee het is een civiele kwestie die ik graag met jullie deel. Anderen mogen zelf weten wat ze daar mee doen.
Bij mij was er eerst ook een andere prijs opgegeven maar daar mag ik niet over zeuren, ik heb de nieuwe prijs immers aanvaard.
Ik heb daar dus uren mogen zitten en heb het vermoeden dat dit normale gang van zaken is. Er kwamen meerdere mensen die zeiden dat er een andere lagere prijs was afgesproken of was doorgegeven via sms. Ik heb ze horen zeggen: "Ja, maar dat is een vanaf prijs".
ExGast schreef:
Heb ze een tijdje geleden ook gebeld voor een onderdeel.
Telefonisch een prijs van 250 afgesproken. Toen ik eenmaal daar was, was de prijs in eens 325 en geen cent minder
Telefonisch een prijs van 250 afgesproken. Toen ik eenmaal daar was, was de prijs in eens 325 en geen cent minder
Bij mij was er eerst ook een andere prijs opgegeven maar daar mag ik niet over zeuren, ik heb de nieuwe prijs immers aanvaard.
Ik heb daar dus uren mogen zitten en heb het vermoeden dat dit normale gang van zaken is. Er kwamen meerdere mensen die zeiden dat er een andere lagere prijs was afgesproken of was doorgegeven via sms. Ik heb ze horen zeggen: "Ja, maar dat is een vanaf prijs".
Dave
Webspecialist
ArjenR schreef:
vermoeden dat dit normale gang van zaken is.
Al jaaaaarrrrrrrrreeeeeeennnnnnn....
Robbert!
Laat zich horen
Penders... ach...
Paar maanden terug had ik een kachelweerstandje nodig. Bij de dealer €75,- bij Penders zogenaamd €80,- tweedehands. Bij en autosloop in De Lier €10,-
Mij zie je er niet meer.
Paar maanden terug had ik een kachelweerstandje nodig. Bij de dealer €75,- bij Penders zogenaamd €80,- tweedehands. Bij en autosloop in De Lier €10,-
Mij zie je er niet meer.
ArjenR
Master
Onbeleefd, onbeschoft, lang wachten, slechte service zijn dan zo weer wel woorden die mijn negatieve ervaring omschrijven.
Raymond
Master
Christafari schreef:
Misschien ff bij de Ludolfs vragen?
Had je iets eerder moeten zijn, kwam er zondag nog langs.
Citaat:
Onbeleefd, onbeschoft, lang wachten, slechte service zijn dan zo weer wel woorden die mijn negatieve ervaring omschrijven.
Stuur ze een factuur voor 4 uur jouw tijd in beslag nemen.
RAH
Master
Christafari schreef:
Want?
Het daadwerkelijke incident kan ik me niet meer voor de geest halen maar het komt er op neer dat een klant van duidelijk niet nederlandse afkomst (die ook niet echt goed Nederlands sprak) behoorlijk werd afgesnauwd en er racistische opmerkingen werden gemaakt.
Verder kan ik me nog herinneren dat er daar aan de muur iets van een diploma of vergunning hangt voor vuurwapens en iets wat me destijds, in combinatie met de vergunning of diploma aan de Klu Klux Klan deed denken. Ik weet alleen niet meer wat het was.
ArjenR
Master
Inderdaad allemaal diploma's voor schiet trainingen.
Echt hè.
Het erge is dat hij zeurde dat hij al 50 Euro kwijt was door het uitzoeken en de monteur die een kapje had weggehaald bij de sloopauto.
Raymond schreef:
Stuur ze een factuur voor 4 uur jouw tijd in beslag nemen.
Echt hè.
Het erge is dat hij zeurde dat hij al 50 Euro kwijt was door het uitzoeken en de monteur die een kapje had weggehaald bij de sloopauto.
greddy
Eendagsvlieg
Ze zijn inderdaad Onbeschoft!
Belde om een onderblok voor mn civic
punt1.
vragen ze €1000,- voor
een compleet motorblok van mn civic is maar €500/600,-
punt2.
word door verbonden met de chef.. die na het opnemen
en na het aanhoren van mn vraag naar een onderblok
vreselijk tekeer gaat tegen ze assistent
of ze wel goed bij der hoofd is om iemand door te schakelen
echt vreselijk...
Belde om een onderblok voor mn civic
punt1.
vragen ze €1000,- voor
een compleet motorblok van mn civic is maar €500/600,-
punt2.
word door verbonden met de chef.. die na het opnemen
en na het aanhoren van mn vraag naar een onderblok
vreselijk tekeer gaat tegen ze assistent
of ze wel goed bij der hoofd is om iemand door te schakelen
echt vreselijk...
Martijn
Master
Tis weer wachten op het volgende mailtje of dit niet verwijderd kan worden. Antwoord: Nee
Gene
Respect
Heb eens via de onderdelenlijn gezocht naar een nokkenashuis.
Penders reageerde ook, maar was wel bijna 75 euro duurder met een gebruikte, dan wat bij dealer een nieuw nokkenashuis koste.
Penders reageerde ook, maar was wel bijna 75 euro duurder met een gebruikte, dan wat bij dealer een nieuw nokkenashuis koste.
vermeendwegpiraat
Nieuwkomer
Heb eens via de onderdelenlijn gezocht naar een nokkenashuis.
Penders reageerde ook, maar was wel bijna 75 euro duurder met een gebruikte, dan wat bij dealer een nieuw nokkenashuis koste.
Ik heb ook vergelijkbare ervaringen met die Penders.
Toen ik hem confronteerde met zijn 'afzet' praktijken moest ik maar ergens anders kijken en was hij weer weg.
Kennelijk komt hij er toch steeds mee weg want dit speelt naar mijn weten al zeker meer dan 10 jaar.
Je zou hier voor de gein een lijstje kunnen maken met Pendersprijzen versus nieuwprijzen en overige sloopprijzen.
Meneertje is oud marinier en lid van een schietclub en gaat hier nogal prat op.
Als vorm van intimidatie zou je het ook op kunnen vatten.
Vreemd eigenlijk dat hij hier jaren lang zo mee weg lijkt te komen.
Penders reageerde ook, maar was wel bijna 75 euro duurder met een gebruikte, dan wat bij dealer een nieuw nokkenashuis koste.
Ik heb ook vergelijkbare ervaringen met die Penders.
Toen ik hem confronteerde met zijn 'afzet' praktijken moest ik maar ergens anders kijken en was hij weer weg.
Kennelijk komt hij er toch steeds mee weg want dit speelt naar mijn weten al zeker meer dan 10 jaar.
Je zou hier voor de gein een lijstje kunnen maken met Pendersprijzen versus nieuwprijzen en overige sloopprijzen.
Meneertje is oud marinier en lid van een schietclub en gaat hier nogal prat op.
Als vorm van intimidatie zou je het ook op kunnen vatten.
Vreemd eigenlijk dat hij hier jaren lang zo mee weg lijkt te komen.
regiorunner
Master
Guppie moet naar Boy Geenacker, Rima, of Gorredijk voor slooponderdelen...
Slooponderdelen zoeken is een vak opzich, maar deze is wel heel makkelijk eruit te vissen als zigeuner....
Slooponderdelen zoeken is een vak opzich, maar deze is wel heel makkelijk eruit te vissen als zigeuner....
Dave
Webspecialist
Gast in Emmeloord is wel schappelijk hier als je een velg naar de klote rijd op een rotonde, of een LPP gat moeten zagen in een grille die zwart moet zijn ipv chroom
Ohja tankdoppen zijn ook nog gewoon 5 Euri ..
Ohja tankdoppen zijn ook nog gewoon 5 Euri ..
Starmaker
Nieuwkomer
Zo'n 10 jaar geleden vergelijkbaar akkefietje gehad. Moest een ophangingsonderdeel van een oude T2 bus hebben. Was nieuw bij de dealer zo'n 100 gulden. Via de onderdelenlijn bij Penders uitgekomen, en hij vraagt er gewoon 150 gulden voor. Nadat ik tegen hem zei wat de nieuwprijs bij de dealer was, was zijn enige commentaar: Dan ga je het daar toch halen?
Ik mag hopen dat-ie met zo'n mentaliteit snel van deze aardbol verdwijnt, maar ik vrees met grote vreze dat-ie nog wel een tijdje blijft rondlopen.
Ik mag hopen dat-ie met zo'n mentaliteit snel van deze aardbol verdwijnt, maar ik vrees met grote vreze dat-ie nog wel een tijdje blijft rondlopen.
ArjenR
Master
Ik heb maar een brief gestuurd, verwacht eerlijk gezegd geen reactie. Ik heb natuurlijk geen zin dat ze mijn gegevens hebben, ik heb gelukkig het postbus van een bedrijf als afzender kunnen gebruiken.
Tjsa, waarom het hem nog lukt. Omdat er mensen zijn die zo dom zijn als ik, omdat er mensen zijn die toch gek genoeg zijn om voor een gebruikt onderdeel meer te betalen dan voor een nieuw en hij heeft veel klanten in het buitenland dus een grotere afzetmarkt.
De onderdelen zijn goed en de prijs ook. Maar de 2 keer dat ik er wat moest halen was ik uren onderweg en daarom vroeg ik allebei de keren of ze het klaar konden zetten. Zouden ze doen maar kon alsnog lang wachten toen ik er was.
Tjsa, waarom het hem nog lukt. Omdat er mensen zijn die zo dom zijn als ik, omdat er mensen zijn die toch gek genoeg zijn om voor een gebruikt onderdeel meer te betalen dan voor een nieuw en hij heeft veel klanten in het buitenland dus een grotere afzetmarkt.
Dave schreef:
Gast in Emmeloord is wel schappelijk
De onderdelen zijn goed en de prijs ook. Maar de 2 keer dat ik er wat moest halen was ik uren onderweg en daarom vroeg ik allebei de keren of ze het klaar konden zetten. Zouden ze doen maar kon alsnog lang wachten toen ik er was.
Koffieleut
Master
Arjan,
Als ik jou was dan zou ik gezien de bovenstaande reacties toch liever mijn tijd in die van Emmeloord steken.
Hem het nieuwe onderdeel verkopen/ruilen voor wel een (tweedehands) onderdeel dat past (misschien kan hij het aan de leverancier terug sturen?).
Verlies: Het verschil in prijs tussen tweedehands en nieuw.
Winst: Vanaf nu wijze les en geen ergernis er nog aan.
Denk niet dat je met brieven/juridisch iets bij dit soort zult bereiken. Ga je alleen meer mee van de drup in de regen, en ondertussen nog geen onderdeel.
Ooh en maak van de topic titel iets van: Altijd opgelicht bij Penders (goed voor google?)
Als ik jou was dan zou ik gezien de bovenstaande reacties toch liever mijn tijd in die van Emmeloord steken.
Hem het nieuwe onderdeel verkopen/ruilen voor wel een (tweedehands) onderdeel dat past (misschien kan hij het aan de leverancier terug sturen?).
Verlies: Het verschil in prijs tussen tweedehands en nieuw.
Winst: Vanaf nu wijze les en geen ergernis er nog aan.
Denk niet dat je met brieven/juridisch iets bij dit soort zult bereiken. Ga je alleen meer mee van de drup in de regen, en ondertussen nog geen onderdeel.
Ooh en maak van de topic titel iets van: Altijd opgelicht bij Penders (goed voor google?)
944 guy
Master
Dave schreef:
Gast in Emmeloord is wel schappelijk
Gaos ja. Die Harry (want zo heet die ouwe) is ook echt een grappige kerel. Leeft als een idioot, heeft voor miljoenen aan oude auto's staan (AM DB5's bijv) een paar oude sigarenracers uit de jaren 30, en dit beest: http://www.youtube.com/watch?v=uIZ_LeaTCDw
Dagelijks rijdt ie rond in een viper en rijdt minimaal 2x de snelheidslimiet overal
ArjenR
Master
Koffieleut,
Dat onderdeel heb ik allang ergens anders gehaald, ik moet namelijk toch rijden.
Met brieven zal waarschijnlijk niets bereikt worden, maar kan geen kwaad.
Dat onderdeel heb ik allang ergens anders gehaald, ik moet namelijk toch rijden.
Met brieven zal waarschijnlijk niets bereikt worden, maar kan geen kwaad.
Berijder
Pro
Nou zeg, ben ik zomaar aan het googelen op de trefwoorden "altijd raak" penders probleem, staat dit topic zo maar bovenaan
Zet zelf ook wel eens een aanvraag uit op Onderdelenlijn.nl. Steevast een SMS-je terug van Penders met bedragen boven de nieuwprijs....
Als ik wat nodig heb voor de (privé)auto zoek ik eerst altijd de nieuwprijs uit voordat ik begin bij slopers, dan weet ik tenminste of ik gen@@id wordt of niet.
Misschien topic titel aanpassen naar ' "Altijd Raak" Penders probleem ' dat googelt zo lekker makkelijk.
Zet zelf ook wel eens een aanvraag uit op Onderdelenlijn.nl. Steevast een SMS-je terug van Penders met bedragen boven de nieuwprijs....
Als ik wat nodig heb voor de (privé)auto zoek ik eerst altijd de nieuwprijs uit voordat ik begin bij slopers, dan weet ik tenminste of ik gen@@id wordt of niet.
Misschien topic titel aanpassen naar ' "Altijd Raak" Penders probleem ' dat googelt zo lekker makkelijk.
ArjenR
Master
Op het moment dat je termen als oplichting gaat gebruiken kun je jezelf alleen maar in de vingers snijden. Als je iemand van oplichting beschuldigd moet je dat wel hard kunnen maken anders ben jij opeens degene die fout zit.
Dit is in principe gewoon een civiele zaak. Door gewoon eerlijk en netjes je verhaal te doen bereik je uiteindelijk meer en mensen vinden deze pagina bijvoorbeeld toch wel.
Berijder, met het vernoemen van de Onderdelenlijn.nl gebv je me aan het denken gezet en heb ik dit gevonden: http://www.onderdelenlijn.nl/gedragscode.html
Als ik geen reactie krijg van Penders zal ik een contact opnemen met de Onderdelenlijn.nl
Dit is in principe gewoon een civiele zaak. Door gewoon eerlijk en netjes je verhaal te doen bereik je uiteindelijk meer en mensen vinden deze pagina bijvoorbeeld toch wel.
Berijder, met het vernoemen van de Onderdelenlijn.nl gebv je me aan het denken gezet en heb ik dit gevonden: http://www.onderdelenlijn.nl/gedragscode.html
Als ik geen reactie krijg van Penders zal ik een contact opnemen met de Onderdelenlijn.nl
Berijder
Pro
You're welcome
By the way: Ik stelde het woord 'probleem' voor, niet het woord 'oplichting', want dan ga je idd al snel de kant van laster/smaad op, helemaal mee eens.
By the way: Ik stelde het woord 'probleem' voor, niet het woord 'oplichting', want dan ga je idd al snel de kant van laster/smaad op, helemaal mee eens.
ArjenR
Master
Was ook niet zozeer tegen jou bedoeld, maar ik zag het hier eerder voorbij komen. Ik wou de volgende voor zijn. "Probleem" zou nog wel kunnen, maar ik wil het van mijn kant netjes houden, dan valt mij niets te verwijten en is er uiteindelijk maar één slechterik.
Koffieleut
Master
Als je een product (mits enkele uitzonderingen: bederfelijk etc.) koopt en je retourneert het binnen 7 dagen behoor je je geld terug te krijgen.
Krijg je dat niet, dan wordt je opgelicht, toch?
Krijg je dat niet, dan wordt je opgelicht, toch?
Guppenklup
Master
Dave schreef:
Rijd zeker lease? Ja dan heb je dat
Heb gewoon mijn auto in onderhoud bij de BMW dealer
ArjenR
Master
Koffieleut schreef:
Als je een product (mits enkele uitzonderingen: bederfelijk etc.) koopt en je retourneert het binnen 7 dagen behoor je je geld terug te krijgen.
Krijg je dat niet, dan wordt je opgelicht, toch?
Krijg je dat niet, dan wordt je opgelicht, toch?
Dat is bij koop op afstand dat je het binnen 7 dagen kunt retourneren, ik ben daar zelf langs geweest dan geld in principe koop = koop. Alleen heeft hij iets anders gegeven dan wij waren overeengekomen en wil ik daarom de koop ontbinden. Dat is civiel recht.
Dave
Webspecialist
Guppenklup schreef:
:schudnee: Heb gewoon mijn auto in onderhoud bij de BMW dealer
Okay dubbele punten voor jou
Grande
Master
Het enige goede aan Emmeloord is het Pieperfestival...
En het feit dat het van de buitenwereld is afgesloten...
En het feit dat het van de buitenwereld is afgesloten...
aapje
Master
Ik heb ook slechte ervaringen met penders. Bel rond bij sloopbedrijven voor een onderdeel en de som van die bedragen is de vraagprijs bij penders.
Dave
Webspecialist
lone ranger schreef:
Emmeloord een grandioze stad...
Ja dat jij niet helemaal goed wijs bent was al wel duidelijk
Marcel
Master
Ik heb ooit een keer vastgezeten in de lift van de poldertoren.
Ding ging naar boven en bijna boven ging die weer naar beneden.
Bijna beneden ging die weer naar boven.
Gelukkig heb ik mijzelf gered dmv de noodstop.
Ding ging naar boven en bijna boven ging die weer naar beneden.
Bijna beneden ging die weer naar boven.
Gelukkig heb ik mijzelf gered dmv de noodstop.
Dave
Webspecialist
Voor je ex-werk mag ik hopen? Het is nu een kansloze toeristische attractie.. Soort kabouter-Euromast mwhahaha.. Zucht
Marcel
Master
Uiteraard werk.
Ja ik heb wel wat met die toren.
Tijdje terug nog visite gehad van de politie 's nachts, 8 man sterk.
Ik was naar binnen gegaan om een storing te verhelpen, bovenin staat Vodafone spul.
Ze waren daar met bouwwerkzaamheden bezig en blijkbaar vond een vrouw (had haar wel gezien) het raar dat ik naar binnen ging.
Pikkedonker daar en druk bezig met me maglite, ja hoor feest.
Zegt die vent ook nog, je mag blij zijn dat we de hond niet mee hebben.
Jaja Emmeloord, altijd wat te doen.
Ja ik heb wel wat met die toren.
Tijdje terug nog visite gehad van de politie 's nachts, 8 man sterk.
Ik was naar binnen gegaan om een storing te verhelpen, bovenin staat Vodafone spul.
Ze waren daar met bouwwerkzaamheden bezig en blijkbaar vond een vrouw (had haar wel gezien) het raar dat ik naar binnen ging.
Pikkedonker daar en druk bezig met me maglite, ja hoor feest.
Zegt die vent ook nog, je mag blij zijn dat we de hond niet mee hebben.
Jaja Emmeloord, altijd wat te doen.
Dave
Webspecialist
Oh je doet dat nog steeds, hhm okay.
drukdrukdruk
Marcel schreef:
8 man sterk.
Marcel schreef:
altijd wat te doen.
drukdrukdruk
Marcel
Master
Mja alleen zit ik nu weer op kantoor.
Heerlijk binnen nu en hopelijk blijft dat een tijdje.
Ik blijf niet aan het pendelen.
Heerlijk binnen nu en hopelijk blijft dat een tijdje.
Ik blijf niet aan het pendelen.
Range Rover Teun
Medewerker
Marcel schreef:
Zegt die vent ook nog, je mag blij zijn dat we de hond niet mee hebben.
Vroeg op
Master
lone ranger schreef:
Emmeloord een grandioze stad...
Gauw terug geven aan het water die NOP.
Koffieleut
Master
ArjenR schreef:
Dat is bij koop op afstand dat je het binnen 7 dagen kunt retourneren, ik ben daar zelf langs geweest dan geld in principe koop = koop.
Mhmm zie het nu ook. Dacht dat je dat recht altijd had. Weer wat geleerd.
Ok, dan is het niet opgelicht, wel genaaid.
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum