Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
  Bericht 
kale_man
Eendagsvlieg
 
hallo allemaal,

Na een beetje zoeken op internet kwam ik al gauw op dit forum uit.

Afgelopen woensdag (8 augustus) is mijn rijbewijs ingevorderd voor te hard rijden. Ik reed op de a325 van Nijmegen naar Arnhem en werd achtervolgd door een camera wagen. Op het stuk waar 80 is toegestaan is een snelheid van 135 km/u gemeten.Dit houdt in dat na correctie ik 50km/u te hard heb gereden.Hiervoor is mijn rijbewijs ingevorderd.

Van de ovj heb ik tot op heden geen bericht ontvangen.

Mijn vraag is wat ik het beste kan doen om mijn rbw zo snel mogelijk terug te krijgen.

Mijn rbw heb ik tevens ook nodig om op werk te kunnen komen.Werk in een ploegendienst met onregelmatige tijden.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten.
  Bericht 
18vti
Master
kale_man schreef:
Mijn rbw heb ik tevens ook nodig om op werk te kunnen komen.Werk in een ploegendienst met onregelmatige tijden.


2 maanden OV, rbw nodig voor werk: Jammer dan.......Sterkte
  Bericht 
JBHC
Master
 
Als ik de 3% regel toepas kom ik op 51 te hard uit.
3% van 135 is 4,05km 135 - 4,05 is 130,95

Ik vraag me alleen af of er geen dubbele correctie toegepast miet worden.

Dat wordt echt geen 2 maanden fietsen.

Na 10 dagen zou je bericht moeten krijgen van de ovj. Als dat niet zo is kun je hem zowiezo terug krijgen.

Zoek even op klaagschrift op het forum dan kun je hem volgens mij nu al eerder terug gaan vragen en anders na de 10 dagen termijn.
  Bericht 
kale_man
Eendagsvlieg
 
Dank voor jullie reacties.

Wat ik hier op het forum lees is dat het weinig nut heeft om een klachtbrief naar de ovj te sturen.

Denk dat ik dus eerst bericht van ovj moet afwachten om daarna een brief naar de rechtbank te sturen.
  Bericht 
kale_man
Eendagsvlieg
 
Kan ik ook een EMG verwachten of is dat niet van toepassing? De politie agent heeft mij daar niets over gezegd.

Groeten.
  Bericht 
Christafari
Master
Als je geen andere fratsen hebt uitgehaald zul je geen EMG krijgen.
  Bericht 
TommyGun
Master
kale_man schreef:
Op het stuk waar 80 is toegestaan is

Blijft tricky daar :x
  Bericht 
kale_man
Eendagsvlieg
 
Gisteren de brief van de ovj binnen. 2 maanden rijbewijs invordering. Ik zou bezwaar kunnen maken op de beslissing bij de rechtbank van gelderland.

Heeft iemand een adres waar ik deze heen kan sturen??
  Bericht 
Christafari
Master
Nou, ik heb gegoogled en vond het meteen. Maar zoals jij geen zin hebt om dat op te zoeken heb ik geen zin om dat te plakken.
  Bericht 
Existenz
Die hard
Christafari schreef:
Nou, ik heb gegoogled en vond het meteen. Maar zoals jij geen zin hebt om dat op te zoeken heb ik geen zin om dat te plakken.

:roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
Bounty
Master
 
CVOM
Postbus xxxx
xxxx xx Utrecht

8)
  Bericht 
kale_man
Eendagsvlieg
 
beste mensen,

Het is niet dat ik er geen zin in heb. Ik kom alleen op meerdere rechtbanken uit. Zojuist met cvom gebeld en schijnt niet uit te maken naar welke rechtbank ik het verstuur zolang het maar in Gelderland is.

Dank voor jullie reacties.
  Bericht 
Ogre
Master
JBHC schreef:
Als ik de 3% regel toepas kom ik op 51 te hard uit.

Zie onder 2.1.1
 Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy