Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
  Bericht 
Peet1
Nieuwkomer
Goedemiddag,

Even een vraagje, mijn rijbewijs is 2.5 week geleden ingevorderd wegens te hard rijden, uiteraard direct een klaagschrift in laten dienen wegens het nodig hebben voor de zaak. Nu was het eerst afgekeurd door de ovj en deze week (a.s. vrijdag) was de rechtszitting voor behandeling van het klaagschrift. Nu heeft de betreffende ovj toch het klaagschrift gegrond verklaard, wat is nu de procedure? Wordt hij nu direct teruggestuurd of kijkt de rechter hier nog naar aankomende dagen? Alvast bedankt voor de reacties!
  Bericht 
shootme
Master
Dat kan niet. Heb je het goed gelezen?
  Bericht 
Walker
Master
 
Heb je de beslissing van de OvJ op papier? Dan het rijbewijs terugvorderen...
En vervolgens (maar niet eerder) de griffie bellen.
  Bericht 
Peet1
Nieuwkomer
Bedankt voor de reacties,

Neemt de advocaat mij dan in de maling 😅 🤣 Klaagschrift was de de 21e verstuurd en de 23e afgekeurd door een ovj waarop er normaal a.s. Vrijdag een rechtszaak m.b.t. het klaagschrift schriftelijk behandeld ging worden door de rechter. Hij stuurde me gister een mail met een extra onderstaande mail van Rechtspraak waarin de ovj toch mijn belangen belangrijker vond dan het inhouden van het rijbewijs en het klaagschrift gegrond verklaarde 😅

Aangezien het vandaag 5 Mei is kon ik het CVOM niet bellen anders had ik zelf al wat geweten natuurlijk, advocaat heeft gister een extra mail gestuurd naar Het CVOM ivm de gegrond verklaring klaagschrift en of ze zo spoedig mogelijk het rijbewijs willen opsturen en hem hiervan op de hoogte willen stellen...
  Bericht 
dakdekker
Nieuwkomer
 
Die komt wel terug ,,bij mij was het ook paar dagen en ineens kwam die aangetekend terug...en advocaat van klaagschrift
Wist het ook al eerder
  Bericht 
Peet1
Nieuwkomer


Bijlagen :


  Bericht 
Peet1
Nieuwkomer
Hierbij de mail die ik gister via de advocaat kreeg 😉
  Bericht 
Peet1
Nieuwkomer
Dakdekker ok 😅 😉
  Bericht 
Peet1
Nieuwkomer
Het was toch anders dan gedacht! Klaagschrift is inmiddels gegrond verklaart door de rechter in een raadkamerzitting! Het was het standpunt voor in de raadkamerzitting van de betreffende OVJ en de rechter is hier in meegegaan!
 Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy