Postingstijd interval gedetecteerd van 268.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 2 van 2  [ 66 berichten ]
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Feitelijk schreef:
Dit is gewoon informeel met de ambtenaar die waarschijnlijk van de (verse) wethouder opdracht gekregen heeft om die tokkies tevreden te stellen met een bord.
"Ja maar, meneer de wethouder, dan gaat Tombord weer over de zeik."
-Niets mee te maken, deze lui wil ik niet meer aan mijn bureau hebben.

En binnenkort denkt die wethouder hetzelfde over jou...
  Bericht 
Parkeervak
Master
Piet_Piraat schreef:
En binnenkort denkt die wethouder hetzelfde over jou...

Dus dan kloppen de borden eindelijk ? :lol:
  Bericht 
Story
Master
 
Piet_Piraat schreef:

En binnenkort denkt die wethouder hetzelfde over jou...

Ik ken de naam van de vorige wethouder niet eens! :lol:

Flierefluiter schreef:

Toevallig! Dat bord is hier sinds kort dus ook geplaatst in die straat van dat ene beruchte topic. Mag dat niet dan?


Nee, dat mag niet.

Uitvoeringsvoorschriften BABW inzake verkeerstekens schreef:
Hoofdstuk II. Verkeersborden
Paragraaf 1. Algemene bepalingen ten aanzien van de toepassing van verkeersborden

2.Borden worden niet toegepast indien daarmee een regeling beoogd wordt die overeenkomt met een gedragsregel of een ander verkeersteken. Ook indien het gewenste gedrag voortvloeit uit de weginrichting blijven borden achterwege.


Paragraaf 4. Voorschriften voor de afzonderlijke borden
Bord A1 (maximumsnelheid)
Toepassing

3. Binnen de bebouwde kom mag bord A1 worden geplaatst in afwijking van het bepaalde in Hoofdstuk II, Paragraaf 1 onder punt 2, om zonodig te herinneren aan de algemene snelheidslimiet van 50 km/h.
  Bericht 
Story
Master
 
Kijk ze nou eens trots staan. ;(

Citaat:
Afbeelding
Verkeerssituatie Weteringsingel

Enkele bewoners van de Weteringsingel hebben bij de gemeente aangegeven dat automobilisten in hun straat te hard en soms ook tegen de rijrichting in rijden. De politie heeft daarop enkele malen snelheidscontroles gehouden.

Om de situatie ter plaatse verder te verduidelijken heeft de gemeente een verkeersbord geplaatst dat erop wijst dat in de Weteringsingel sprake is van een 30- kilometerzone. Bovendien plaatst de gemeente de komende periode een snelheidsdisplay waarop automobilisten worden geconfronteerd met de daadwerkelijk gereden snelheid.

http://www.papendrecht.nl/actueel/verke ... 3&show=day
  Bericht 
Parkeervak
Master
Jaha.. die hangt te laag.
Lijkt me in ieder geval lager dan die 2 m nog wat voorgeschreven hoogte.

Ben trouwens wel benieuwd naar dat snelheidsdisplay wat nou als blijkt dat iedereen daar altijd al met 30 doorheen kwam.. ?
  Bericht 
Aanhanger
Master
Cliëntelisme ten top.
  Bericht 
Story
Master
 
Dit was alleen het persmomentje van de wethouder denk ik. Feitelijk hangt hij zo: http://forumindex.nl/post3639576.html#p3639576

Vanmiddag mijn eerste handhavingsverzoekje indienen.
  Bericht 
Parkeervak
Master
Feitelijk schreef:
Dit was alleen het persmomentje van de wethouder denk ik. Feitelijk hangt hij zo:

Ah ja, was hem even vergeten :fp: Dacht dat we het alweer over een nieuw bord hadden.
Wel nieuw onderbord :applaus: O:)
  Bericht 
Story
Master
 
Parkeervak schreef:
Wel nieuw onderbord

Nou was dat mij nog niet opgevallen. Wat jammer dan weer dat die dan ook weer te smal is. :fp:
  Bericht 
Story
Master
 
Dat is nou toch wel een knap staaltje jezelf in een hoek lullen of ben ik nou gek? :loco:
Eerst stellen dat er geen verkeersbesluit nodig is omdat er al een ander teken is, en dan stellen dat er geen ander teken is dat die 30 regelt? :roflol:

Afbeelding
Afbeelding


Wij hadden in het handhavingsverzoek overigens niet om het verkeersbesluit gevraagd omdat dat er niet is.
Interessant punt ook over het niet uit de weginrichting voortvloeien: :lol:

Citaat:
Bord A1 (maximumsnelheid)
Toepassing
1. De in te stellen maximumsnelheid dient in overeenstemming te zijn met het wegbeeld ter plaatse. Dit betekent dat waar nodig de omstandigheden op zodanige manier zijn aangepast dat de beoogde snelheid redelijkerwijs voortvloeit uit de aard en de inrichting van de betrokken weg en van zijn omgeving
  Bericht 
Story
Master
 
Bezwaar loopt, nog geen ontvangstbevestiging gehad, maar de secretaris van de bezwarencomissie hing alweer in de mail voor de statuten van Tombord. (voor de 4 keer of zo)

Ingebrekestelling voor het niet aanleveren van de gewobte documenten ( :boos: ) is vandaag afgeleverd.
  Bericht 
Harrievdvvrt
Die hard
 
Ik ben trots op je :fp: :loco:
  Bericht 
Story
Master
 
Jij bent meer van de methode tuinameublement en pijpje amstel? Ook mooi.
  Bericht 
Story
Master
 
Weekje na de IGB heeft het het college behaagd mij te antwoorden.

Het overleg met de wegblokkeerders was wel aardig, ze werden in oktober 2013 afgeserveerd. Men zag geen reden tot het nemen van maatregelen.
(waarom de nieuwe wethouder dat wel zag na de blokkades van 2014 is me nog een raadsel.)

Citaat:
TG geeft aan dat in 2009 de gemiddelde snelheid in de Weteringsingel 20 km/uur was, en dat 85% van de gemeten voertuigen 31 km/uur of Iangzamer reed. Verkeerskundig gezien wordt dit als een nette uitslag beschouwd; het valt nooit te voorkomen dat iedereen zich aan de snelheid zal houden, er zullen altijd automobilisten zijn die te snel rijden. Over het algemeen wordt in de verkeerskunde aangehouden dat ondanks diverse maatregelen 15% van de automobilisten sneller dan de maximumsnelheid rijdt.

:D

Er zijn 5 controles geweest en 4 waarschuwingen gegeven voor 33, 33 37 en 40 km/h (van de 148 passanten)

Ook mooi:
Citaat:
Ook heeft FK drie keer een spookrijder aangehouden. In alle drie de gevallen betrof het een bewoner van do Weteringsingel.
  Bericht 
Story
Master
 
Kennelijk ongegrond. Dat wordt een statutenwijziging.


Afbeelding
Afbeelding
  Bericht 
357kurt
Master
l.f.
 Pagina 2 van 2  [ 66 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy