Pagina 9 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22

Deze komt ook dichtbij Spook.....
  Bericht 
Spook
Master
Ohja dat ding. Nog nooit in het echt gezien.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Niet echt verlagend ofzo, maar die kleur :x
  Bericht 
Spook
Master
De mijne kruipt er wel van in zijn schulp hoor. Man man man ..

En AutoStyle Lexuslichten. Maar natuurlijk.
  Bericht 
bernardo A.
Master
 
Injectie schreef:
Deze komt ook dichtbij Spook.....


Duits is of dodelijk saai, of mammoetkeutelstijl.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22






Dit gedrocht heeft vanochtend een kilometer of 15 lang mijn binnenspiegel weten te vullen. Binnendoor vanaf Hilversum via Oud Loosdrecht naar Breukelen en toen ging ie gelukkig een andere kant op.
  Bericht 
Existenz
Die hard
Rij maar eens met de auto naar Bulgarije in de zomer. Eerste keer aan de Servisch-Bulgaarse grens dacht ik nog:
"Goh, wat een hoop Nederlanders en Duitsers doen die tocht". Totdat ik IN die auto's keek. Geen blanke gezien.
Wel allemaal dit soort patserbakken.

Existenz
(deed dat in 2004 met een Opel Corsa 1.2)
  Bericht 
406
Master
Zag gisteren avond een witte model X :fp:
  Bericht 
406
Master
De afgelopen weken meerder model X'en gezien. Wat een ongelooflijk gedrocht is dat.
Gisteren zag ik een Peugeot iOn rijden, er is dus iemand zo gek geweest om 30 ruggen neer te leggen voor zo'n duracel hokkie. :roflol:
  Bericht 
Story
Master
 
406 schreef:
De afgelopen weken meerder model X'en gezien. Wat een ongelooflijk gedrocht is dat.


Youtube video
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Leuk filmpje, maar hoelang houdt de Tesla dit vol?
  Bericht 
406
Master
Daar is die alfa ook niet voor gemaakt. En het maakt die tesla ook niet minder lelijk.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Injectie schreef:
Dit gedrocht heeft vanochtend een kilometer of 15 lang mijn binnenspiegel weten te vullen. Binnendoor vanaf Hilversum via Oud Loosdrecht naar Breukelen en toen ging ie gelukkig een andere kant op.

WTF dat ding is van 1982!

REGISTRATIE
Datum eerste toelating 13 april 1982
Datum eerste tenaamstelling 5 oktober 2009
Datum laatste tenaamstelling 15 augustus 2014
Soort eigenaar Particulier
Volgnummer eigenaar 4
Parallel import ja

Waarom zou je zo'n oude auto op die manier helemaal gaan ombouwen? :loco: Lijkt me beter om dat met een nieuwere G-Klasse te doen als je dat ehct zo nodig moet maar dit zal wel iets goedkoper zijn.
  Bericht 
Spook
Master
Wegenbelasting. En de registratiedatum zegt niet veel over de auto zelf. Met G-wagens kun je vziw hetzelfde doen als met Land Rovers; nieuwe auto op een oud chassis zetten.
  Bericht 
Rover
Master
Enige verschil, de G-klasse is nauwelijks veranderd.
  Bericht 
babsvw
Master
  Bericht 
Spook
Master
Afbeelding
  Bericht 
babsvw
Master
:roflol: :roflol:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Deze week de nieuwe Tesla Model X gezien. Wat een opgeblazen gedrocht is dat. De bouwkwaliteit en afwerking schijnen ook heel matig te zijn met scheve naden enz. Ik snap niet dat Tesla al die auto's weet te verkopen. Zal wel aan de marketing/hype liggen :roll:
  Bericht 
Vroeg op
Master
Spook schreef:
Met G-wagens kun je vziw hetzelfde doen als met Land Rovers; nieuwe auto op een oud chassis zetten.

klopt het is net Lego. Alles past 1 op 1 op elkaar. of het nou 30 jaar oud is of 1 jaar.
  Bericht 
406
Master
Lotus Omega schreef:
e bouwkwaliteit en afwerking schijnen ook heel matig te zijn met scheve naden enz

Heb een twee jaar terug een paar (op een hand te tellen) kilometers met een model S gereden, slechter afgewerkt dan een C segmenter van 15 jaar geleden. Een halve M² alcantara met een stiknaad gelijmd op goedkoop plastic oogt misschien "premium" (voor wat die term nog waard is) maar is alles behalve. Stoelen leken mij ook vrij waardeloos maar dat kan ik fout hebben gezien de geringe afstand die ik er mee gereden heb.

Van wat ik op foto's zie is de X in ieder geval geen enorme verbetering in dat opzicht.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ja ik ook. Toen mocht ik een paar honderd km rijden in een Tesla Model S 85D. Wat me gelijk opviel was dat er in het interieur nagenoeg geen knopjes of schakelaars te vinden zijn op enkele knopjes voor de stoelverstelling na die direct van Mercedes komen. Echt alles wordt via het touchscreen bedient tot aan de airco en verlichting toe. Ik vind dat echt mega irritant en zelfs gevaarlijk want als je iets wilt doen moet je steeds je ogen van de weg halen en naar dat stomme scherm staren om het juiste menu te vinden en dan weer het juiste knopje. Dat is uiteindelijk net zo gevaarlijk en afleidend als SMS'en tijdens het rijden. Ik vind het interieur verder ook niet heel bijzonder. Ze zullen het 'minimalistisch' noemen maar het is gewoon saai. In de deuren heb je hele vierkante meters aan kale stukken leder wat er niet uitziet. Ik snap niet wat iedereen nou zo geweldig vindt aan die auto's. Al rijdt het op zich niet slecht ofzo :)
  Bericht 
Black98
Master
Lotus Omega schreef:
Ik snap niet wat iedereen nou zo geweldig vindt aan die auto's.

Ik wel: amper bijtelling betalen
  Bericht 
Blaataap
Master
Black98 schreef:
Ik wel: amper bijtelling betalen


En die krengen zijn echt heel snel als je het stroompedaal gebruikt.
  Bericht 
Joël D.
Master
Blaataap schreef:
En die krengen zijn echt heel snel leeg als je het stroompedaal gebruikt.


Fixed.
  Bericht 
Spook
Master
Gelukkig is de benzinetank van een auto met vergelijkbare prestaties niet snel leeg als je steeds plankgas geeft :roll:
  Bericht 
Joël D.
Master
Daar heb je elke 25 km een pomp waar je hem binnen 5 minuten weer vol kan gooien.
  Bericht 
Rover
Master
8) Mwoah, de s8 van een vriend haalt toch zeker wel 350-400km, voordeel van een grote tank
  Bericht 
RRL
Master
Lotus Omega schreef:
Echt alles wordt via het touchscreen bedient tot aan de airco en verlichting toe.

Airco via het touchsceen is nog tot daar aan toe, met climate control zit je daar toch niet zo vaak aan. Maar verlichting hoort toch wel een fysieke knop te hebben. Je moet tijdens het rijden niet willen hebben dat je in menu's moet graven om het licht aan te zetten omdat iemand het schuifje op 'off' heeft gezet. Of in de mist gaan zoeken omdat de verlichting uit gaat omdat het ondertussen licht genoeg is.
  Bericht 
406
Master
Heb een hele tijd in de prius van mn vader gereden. Climate control en radio via een touchscreen vind ik echt ongelooflijk hinderlijk.

Maar goed, als ik een auto zou bouwen zou ik er een mooi houten paneel in hangen met mooie tuimelschakelaars. Liefst met een electricity master switch waarbij een mooi zoemend geluid klinkt als je 'm omzet en een handmatige choke. Dan onder de kap een luchtgekoelde 12 liter 8 cilinder boxer motor. O:)
  Bericht 
Spook
Master
lol
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
Afgelopen week meerdere keren de Tesla Model X gezien. Wat een treurnis is dat zeg.
  Bericht 
anno1954
Nieuwkomer
 
Lotus Omega schreef:
Echt alles wordt via het touchscreen bedient tot aan de airco en verlichting toe.

Porsche doet in de Panamera er nog een schepje bovenop: daar zijn de ventilatieroosters ONDER het touchscreen alleen middels een menu ergens in het touchscreen te openen en te bedienen qua uitstroomrichting, hoe ver kun je doorslaan... :slotje:
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
De nieuwe wheels van FPSdoug

:nocheer:

  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Ach joh, prima karretje voor A naar B
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Jack.Ryan schreef:
De nieuwe wheels van FPSdoug

:lol:

Ik rij er met bivakmuts in.
En ga 'm niet als ava zetten.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Die winterbanden maken het af FPS :[
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
Fpsdoug schreef:
En ga 'm niet als ava zetten

Niet? :nocheer: :nocheer: :nocheer: valt me tegen.
  Bericht 
Spook
Master
Ik zag een Suzuki Swift Cabrio met hood scoop.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Injectie schreef:
Die winterbanden maken het af FPS

Dank! Daar had ik speciaal om gevraagd. Anders kan ik over een maand weer terug om te wisselen.
  Bericht 
Story
Master
 
Fpsdoug schreef:
En ga 'm niet als ava zetten.

:[
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Dubbel libidoverlagend: Opel Mokka Turbo. En dan een E220D (beide 2016 modellen) ernaast, beide planken en de Mokka die gewoon weg loopt alsof ie een vrachtwagen eruit rijdt. :duh: :fp: :loco:

Joël D. schreef:
In 2 kilometer tijd 10 kilometer van het bereik af rijden? Schuldig O:)
  Bericht 
bruintje beer
Master
lacheisleuk schreef:
beide planken
I doubt it. 140 pk / 9.9 s versus 194 pk / 7.3 s; volgens carbase.
  Bericht 
adinsx
Master
De 152 pk uitvoering doet 9.7 naar 100, maar is zeker nog niet de 7.3
  Bericht 
Blaataap
Master
adinsx schreef:
De 152 pk uitvoering doet 9.7 naar 100, maar is zeker nog niet de 7.3


Maar die noemen we dan ook niet E220d. Dat is de E200d. Die overigens ook best vooruitkomt.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
lacheisleuk schreef:
Dubbel libidoverlagend: Opel Mokka Turbo. En dan een E220D (beide 2016 modellen) ernaast, beide planken en de Mokka die gewoon weg loopt alsof ie een vrachtwagen eruit rijdt. :duh: :fp: :loco:

In welke stand stond de versnellingsbak van de Mercedes? Was dat eco of sport? (E of S) En stond het Eco knopje aan of uit? Ik heb een paar keer een nieuwe B-Klasse automaat gereden en vooral dat Eco knopje maakt nogal een verschil in de gasrespons van de auto. Hij schakelt dan ook wat eerder terug bij gas geven. Kan zijn dat hij daarom langzamer leek.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Over die nieuwe Mercedes B-Klasses gesproken. Let de volgende keer eens op de remmen als je er een ziet, die zijn dus geperforeerd. Dat viel mij laatst op. Wat denkt Mercedes dat mensen met een B-Klasse van plan zijn? :lol:

Edit: plaatje https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... eldorf.jpg
  Bericht 
Spook
Master
Van hun pensioen (of wat er nog van over is) genieten.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Dat snap ik maar ik bedoelde natuurlijk dat je zulke sportieve remmen niet onder een Mercedes Bejaarde-Klasse verwacht. De nieuwe C-Klasse heeft ze trouwens ook, die heeft iemand bij ons op het werk.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Ik had vandaag een standaard C 180 sedan automaat zonder compressor o.i.d. die op droog wegdek het kontje even iets weg liet schuiven. Goed, ik trok wel redelijk stevig weg en moest vanaf een zijweg een doorgaande weg op, dus bochtje, en met V40 T3's of andere wat steviger gemotoriseerde wagens staan we daar ook altijd te spinnen bij stevig wegtrekken, maar ik had hem niet verwacht.

Overigens, bejaardenmercedes vind ik de nieuwe A en B klasse niet echt meer. Ze hebben niet meer dat saaie, degelijke uiterlijk van de eerste generaties. Ze zien er goed uit en rijden prima, genoeg pit. Een doorsnee Kia C'eed, die er, zeker in GT trim, ook leuk uit ziet, is minder pittig. Goed, het is geen partij voor een Fiësta ofzo, maarja, dat is een andere doelgroep. Ik denk dat de GLA (en de Infinity Q30, ook gewoon een GLA) de nieuwe bejaardenbakken gaan worden. Niet te groot, zit net even wat hoger en wat rechterop (de nieuwe A is sportief laag), precies wat de oude A en B ook waren/hadden.
Lotus Omega schreef:
In welke stand stond de versnellingsbak van de Mercedes? Was dat eco of sport? (E of S) En stond het Eco knopje aan of uit? Ik heb een paar keer een nieuwe B-Klasse automaat gereden en vooral dat Eco knopje maakt nogal een verschil in de gasrespons van de auto. Hij schakelt dan ook wat eerder terug bij gas geven. Kan zijn dat hij daarom langzamer leek.
Niet op gelet. Maar zoals ik al zei, ik reed de E220d (stond echt achterop, zag hem vandaag weer) en poot zat echt op de plank.
 Pagina 9 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy