▼
[ 3003 berichten ]
Dat lijkt er wel op.
RDW:
Dan zullen de prestaties niet top zijn. Blijft een simpel motortje. Wel een beetje jammer met zo'n body er op. Die straalt wat anders uit.
Ja maar dat kan ook met een bescheiden spoilertje. Niet een walvisstaart. En ik geloof er ook niks van dat er onder zo'n hok dure velgen zitten dus groot is zwaar.
Ik vind het model er uit zien alsof ze met zo min mogelijk polygonen een auto probeerden te modelleren.
Maar ik vind het idee wel tof, een grote middelvinger naar de gevestigde orde, ik vond het wel mooi dat de carrosserie zo stijf is dat je er met een hamer op kan rammen. Daarnaast zijn de prestaties nog steeds erg mooi, hun duurste model doet een kwart mijl in 11 seconden... En je weet dat de range bij Tesla's prima is en de accu's lang mee gaan.
Sneller dan het topmodel F150 op de kwartmijl en in de acceleratie naar de 100...
Ik vind het technische aspect van afstappen van de klassieke ladder chassis tof en ondanks dat ie best lelijk is, auto's mogen best wat hoekiger tegenwoordig. Ik hoop dat het een commercieel succes wordt.
Ik mag Elon Musk daarom ook, hij doet al jaren niks anders dan een gigantische middelvinger naar de gevestigde orde, zouden meer mensen moeten doen... Lekker z.s.m. naar Mars (zou de mensheid veel actiever aan moeten werken en tempo maken), auto's de ruimte inschieten (marketingstunt met zijn Roadster) en producten op de markt zetten die de autowereld op z'n kop zetten. Van mij krijgt hij .
Veel werk aan plaatwerk? Gewoon een stuk blik in een pers, "stamp" en klaar. 🙄
Dat ding gaat echt niet op de markt komen, die Musk heeft iedereen bij de neus!
En dan al dat gelul dat er al 180K verkocht zijn....ja, $100 aanbetalen dus voor de reservering is iets wat je ook voor de lol kunt doen
Je moet ergens beginnen, niet?
Ik vind het ook helemaal niks. Maar het zijn sowieso de figuren die hun deur op de parkeerplaats NIET tegen de jouwe tiefen.
Mja, half om half. Britse koets, Amerikaanse machinefabriek.
Met dank aan Shelby.
Zoals ze zelf zeggen: there's no substitute for cubic inches.
Hopelijk is er genoeg koppel voorhanden.
De W 126 serie met een achtpitter in het vooronder vond ik ook niet bijster krachtig, met "maar" 210 tot 230 paarden uit een 3.8 of 5.0 .
▲
[ 3003 berichten ]
maarten28
Master
Fpsdoug
Master
Vaak heb ik nog iets van mooi van lelijkheid, maar ook dat is niet het geval bij dit geval.
Lotus Omega
Master
Tesla kennende denk ik vooral voor de aandacht, marketing en de aandelen. En omdat Elon het zo wilt.
Mr.Cabdriver
Master
Lotus Omega
Master
Daar valt weinig blits mee te maken Is dat nou origineel een Kever? AutoWeek geeft aan dat het een 1970 Volkswagen 1 is?
Mr.Cabdriver
Master
Lotus Omega schreef:
Kever?
Dat lijkt er wel op.
RDW:
Citaat:
BASIS TGK VOLK-0063
BOVENBOUW WIJZIGING IN
KUNSTSTOFCARROSSERIE
BOVENBOUW WIJZIGING IN
KUNSTSTOFCARROSSERIE
Lotus Omega
Master
Mr.Cabdriver schreef:
Dat lijkt er wel op.
RDW:
RDW:
Dan zullen de prestaties niet top zijn. Blijft een simpel motortje. Wel een beetje jammer met zo'n body er op. Die straalt wat anders uit.
406
Master
Ik vind het de uitstraling van een trapauto hebben dus met zo'n kever blok erin gaat het significant harder dan ik zou verwachten.
babsvw
Master
406 schreef:
Ik vind het de uitstraling van een trapauto hebben dus met zo'n kever blok erin gaat het significant harder dan ik zou verwachten.
:roflol:
Spook
Master
Alexander_B schreef:
downforce aan de achterkant
Ja maar dat kan ook met een bescheiden spoilertje. Niet een walvisstaart. En ik geloof er ook niks van dat er onder zo'n hok dure velgen zitten dus groot is zwaar.
Spook
Master
Ik zag een witte Audi met roze accenten. Roze front lip. Roze spiegels. Roze details in de grille en de velgen. Bleh.
snovvdog
Master
Lotus Omega schreef:
Tesla kennende denk ik vooral voor de aandacht, marketing en de aandelen. En omdat Elon het zo wilt.
Ik vind het model er uit zien alsof ze met zo min mogelijk polygonen een auto probeerden te modelleren.
Maar ik vind het idee wel tof, een grote middelvinger naar de gevestigde orde, ik vond het wel mooi dat de carrosserie zo stijf is dat je er met een hamer op kan rammen. Daarnaast zijn de prestaties nog steeds erg mooi, hun duurste model doet een kwart mijl in 11 seconden... En je weet dat de range bij Tesla's prima is en de accu's lang mee gaan.
Sneller dan het topmodel F150 op de kwartmijl en in de acceleratie naar de 100...
Ik vind het technische aspect van afstappen van de klassieke ladder chassis tof en ondanks dat ie best lelijk is, auto's mogen best wat hoekiger tegenwoordig. Ik hoop dat het een commercieel succes wordt.
Ik mag Elon Musk daarom ook, hij doet al jaren niks anders dan een gigantische middelvinger naar de gevestigde orde, zouden meer mensen moeten doen... Lekker z.s.m. naar Mars (zou de mensheid veel actiever aan moeten werken en tempo maken), auto's de ruimte inschieten (marketingstunt met zijn Roadster) en producten op de markt zetten die de autowereld op z'n kop zetten. Van mij krijgt hij .
Lotus Omega
Master
Ik zie vooral een pickup die heel goedkoop en snel te produceren is. Dat plaatwerk heeft niet veel werkt nodig, dat is bij andere merken met vouwtjes en lijntjes in de deuren wel anders. Waarom moet dat ding trouwens half gepantserd zijn? Heeft niet eens VR certificering dus eigenlijk niet eens gepantserd, maar goed. Zal wel heel zwaar zijn gok ik. Wetende dat de Model X al 2500 kg weegt zal deze wel de 3 ton aantikken. Was het hele idee van Tesla niet om milieuvriendelijke auto’s te maken? Waarom dan niet van koolstofvezel? Veel lichter en ook heel sterk. Bekijk de filmpjes van Koenigsegg, die slaan er ook met hamers op.
Griffin
Master
Lotus Omega schreef:
Dat plaatwerk heeft niet veel werkt nodig, dat is bij andere merken met vouwtjes en lijntjes in de deuren wel anders.
Veel werk aan plaatwerk? Gewoon een stuk blik in een pers, "stamp" en klaar. 🙄
18vti
Master
Griffin schreef:
Veel werk aan plaatwerk? Gewoon een stuk blik in een pers, "stamp" en klaar. 🙄
Dat ding gaat echt niet op de markt komen, die Musk heeft iedereen bij de neus!
En dan al dat gelul dat er al 180K verkocht zijn....ja, $100 aanbetalen dus voor de reservering is iets wat je ook voor de lol kunt doen
Spook
Master
Naast me in de file en naast me aan de pomp: een 323F of weet ik wat het was. Oud Japans hok met brulpijp. Ventje in trainingspak en pet. Bordje met "Ik duw liever merk X dan dat ik rij in merk Y". Elke meter vooruit was BRAAP. BRAAAAAP. BraP.
Kansloos imo.
Kansloos imo.
Lotus Omega
Master
Zo zag ik laatst ook een old school 323F. Had alleen een grote Fast and Furious-achtige carbon spoiler, verder geen mods. Why tho?
Masterdam
Master
Lotus Omega schreef:
Had alleen een grote Fast and Furious-achtige carbon spoiler, verder geen mods. Why tho?
Je moet ergens beginnen, niet?
Ik vind het ook helemaal niks. Maar het zijn sowieso de figuren die hun deur op de parkeerplaats NIET tegen de jouwe tiefen.
Ducantoni
Master
Hyundai heeft blijkbaar ook gemeend zo'n gedrocht als de Toyota C- nog-wat en een Honda-waarvanikhettypenietweet te maken.
Wat mij betreft een gedeelde eerste plaats voor de meest afzichtelijke auto.
Samen met de Bimmer X6.
Wat mij betreft een gedeelde eerste plaats voor de meest afzichtelijke auto.
Samen met de Bimmer X6.
Dave
Webspecialist
Ducantoni
Master
Als het dan toch een zuipende auto moet zijn, doe meteen maar een Amerikaan. Met acht pitten onder de kap heb je dan tenminste nog iets, in plaats van die moderne ecohokken met turbo.
Ducantoni
Master
Amerikanen zijn toch niet erg wild van de turbo?
Een AC Cobra heeft ze niet nodig, gok ik zo..
Een AC Cobra heeft ze niet nodig, gok ik zo..
Ducantoni
Master
Dave schreef:
Maar dat is Brits
Mja, half om half. Britse koets, Amerikaanse machinefabriek.
Met dank aan Shelby.
bruintje beer schreef:
7 liter 136 pk
Zoals ze zelf zeggen: there's no substitute for cubic inches.
Hopelijk is er genoeg koppel voorhanden.
De W 126 serie met een achtpitter in het vooronder vond ik ook niet bijster krachtig, met "maar" 210 tot 230 paarden uit een 3.8 of 5.0 .
Spook
Master
Een lekker dikke ouderwetse V8 is heerlijk. Een bult koppel onderin. Luie toeren. Geen stress. Schakelen doet de bak, maar eigenlijk is het optioneel.
Ducantoni
Master
Een Gran Move met een beugel annex lampenrek aan de voorkant.
Zonder lampen overigens.
Plus aan weerszijde nog een beugel, dezelfde dingen die meestal op (huur) bestelwagens zitten om schade van aanrijdingen op te vangen.
Zonder lampen overigens.
Plus aan weerszijde nog een beugel, dezelfde dingen die meestal op (huur) bestelwagens zitten om schade van aanrijdingen op te vangen.
Spook
Master
Ik vind het wel een lekkere retro-kleur die goed bij die wagen past. Zo kwamen ze in de '70s ook uit de fabriek.
Raymond
Master
Primer is op zich prima lak. Flink wat harder erdoor, gloed polijsten, blanke lak erover, klaar.
18vti
Master
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum