Pagina 37 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Joël D.
Master
Griffin schreef:
There, fixed that for ya

Neuh, hij had hem zelf gevonden op internet.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Die E 63 AMG Business kende ik niet, wel een leuk ding zeg! Veel mooier dan de gewone met die enorm opzichtige uitlaten. Die Business gaat weer een beetje terug naar de AMG's van weleer, simpel en stijlvol 8)
  Bericht 
Gaiajohan
Master
 
Jensen Interceptor, kwam me tegemoet.. Even dashcam beelden checken :)
  Bericht 
406
Master
:kwijl:
  Bericht 
Spook
Master
Een nieuwe Rolls. Leuk spul.
  Bericht 
Raymond
Master
Een A45 AMG. Ik zie ze vaker maar ik vind het lef hebben om als Nederlander zo'n model te gaan rijden. En nog een mooie auto ook.
  Bericht 
Joël D.
Master
Tijdje geleden bij Kroymans:



Gisteren op Zandvoort:


Stuk of 12 totaal.

Net in mijn straat. Staat normaal bij een oude vrouw in de garage, maar nu eens buiten:

  Bericht 
Lotus Omega
Master
Mooie kleur die Ferrari. En die BMW is echt net een Batmobile in die kleur :lol:
  Bericht 
406
Master
Joël D. schreef:
Gisteren op Zandvoort:

Heb ik zien rijden. Stond op duin naast t circuit :lol:
  Bericht 
Joël D.
Master
Hoe laat was jij er dan?
  Bericht 
406
Master
18:00
  Bericht 
Pen
Master
Buurman van ouders heeft nu een Ghibli. Mooi ding.
  Bericht 
RRL
Master
Prachtig ding. Rijdt hier af en toe een Ghibli benzine rond, op dat punt met maximaal 30 km/u. Klinkt laag in de toeren al fantastisch, heeft samen met de looks iets dreigends.
  Bericht 
406
Master
  Bericht 
406
Master
Een SLS. In een tunnel. :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Youtube video
  Bericht 
RRL
Master
406 schreef:

Na 1:40 uitgezet. Wat een zeikstraal. BMW 550i of een Ghibli? Sowieso de laatste, gaat lang duren voor zoiets verveelt. Behalve dat de buurt je niet zo leuk meer vindt als je een Ghibli koud aanslingert: https://www.youtube.com/watch?v=-gs0GKi4LTc
  Bericht 
406
Master
Ding klinkt goed, dat zeker. Qua design vind ik het persoonlijk echt een flop en zoals in de video die ik heb gelinkt is ook het hele interieur een aanfluiting.
  Bericht 
RRL
Master
Bij stilstand bij een verkeerslicht je ergeren om iets wat niet goed gemonteerd is en het bij groen allemaal totaal weer vergeten zijn. Zelfde had ik met het vorig model Quattroporte, volledig in Italië ontwikkeld dus op meerdere vlakken een totale ramp waaronder de robotbak. Clarkson is hier in 22 seconden spot on in hoe je met zoiets omgaat.
  Bericht 
406
Master
I know. Maar die quattroporte ziet er wél fatsoenlijk uit. Zal wel aan mij liggen maar ik vind de nieuwe QP en de Ghibli gewoon domweg niet mooi.
  Bericht 
Archiebald
Master
Geen plaatje dit keer. Maar een vraag....

Ik reed gister de A1 op achter een Alfa 159 SW diesel. Afgezien van het feit dat ik hem echt niet bij hield kwam er een bak geluid uit die uitlaten.

Ding klonk echt geniaal... hoe dan? Bij een diesel!
  Bericht 
Joël D.
Master
2.4 is een 5 cilinder.
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
Gister een hele mooie groene Alpina D3 Biturbo Allrad.
Wat een prachtding. 350pk diesel :woop:
  Bericht 
basjuh1981
Master
A4 schreef:
Wat een prachtding. 350pk diesel :woop:

Je zou 'em graag leasen? :[
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
basjuh1981 schreef:
Je zou 'em graag leasen? :[

:lol: , tankpas erbij en vlammen maar.
Bijtelling zal ik denk ik wat hypotheek voor op moeten nemen 8)
  Bericht 
RRL
Master
Archiebald schreef:
Ding klonk echt geniaal... hoe dan? Bij een diesel!

Laatst ook een dik klinkende C-klasse. Kenteken opgezocht: 220d. Zal wel fout geweest zijn. Week later weer gezien en kenteken nogmaals gecheckt, toch wel een 220d. Klonk veel zwaarder dan een 4-cilinder diesel. Dat Audi zelfs diesel een flink donker uitlaatgeluid weet te geven is bekend, van Mercedes wist ik hef niet.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Archiebald schreef:
Ding klonk echt geniaal... hoe dan? Bij een diesel!

Zuipt dan ook als een benzine :lol:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Archiebald schreef:
Ding klonk echt geniaal... hoe dan? Bij een diesel!

Dat is gewoon een dikke uitlaat icm evt. de Alfa 5-cilinder roffel.
  Bericht 
Kenji
Master
Met de juiste uitlaat is echt uit iedere auto mooi geluid te krijgen.

Toen ik de einddemper verloor van mijn Subaru Mini Jumbo klonk hij als een volwaardige rallywagen, inclusief geknetter bij gas loslaten. :lol:
  Bericht 
zandbak
Master
  Bericht 
Alexander_B
Master
Dieselmotor hoeft niet anders te klinken dan een benzinemotor, het enige geluid wat diesel-specifiek is is het beker-vol-knikkers geluid en dat is het injectiesysteem. Als je dat goed stil weet te maken (dat kan tegenwoordig prima) en dr een sportuitlaat aan hangt, dan kan je best een prima klinkende dieselauto maken..
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Dat weet ik zo nog niet hoor. Een diesel blijft een diesel. Die blijven, ook met een dikke uitlaat, altijd een wat stiller, donkerder geluid houden. Een benzine daarentegen klinkt veel heftiger.
  Bericht 
Spook
Master
Diesel heeft een veel hogere compressie dan benzine. Benzinemotoren met relatief hoge compressie klinken vaak erg venijnig. Diesel zit daar doorgaan standaard al dik boven. Je zou denken dat het navenant dikker klinkt. Maar de praktijk wijst anders uit.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
A4 schreef:
Een M550D touring. Als ik toch ooit eens fatsoenlijk geld heb, dan.... Ach laat ook maar. :(
Heerlijke bak. Maar ook prijzig inderdaad. Met een 535d en een chipkuurtje kom je ook een heel eind.
Een gechipte M550d, dan ga je gewoon richting 450pk. 520d badge erop en gaan.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
En met de eerstvolgende onderhoudsbeurt is je chipkuur weer weg.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Op de ring van 020 een Audi R8 en daarna nog 3 Ferrari's, dat kan geen toeval zijn.
  Bericht 
Masterdam
Master
Ducantoni schreef:
Op de ring van 020 een Audi R8

Er zijn twee plekken in Amsterdam waar ik dagelijks een R8 kan aanwijzen. Dus dat is niet zo speciaal.
  Bericht 
Alexander_B
Master
Jammer van de milieu-gekkies in NL, ik zou stiekem best een W124 met een OM606 willen hebben, als het over diesels gaat die lekker klinken.. :thumb:

[yhd]https://www.youtube.com/watch?v=hiQ9GO0WIkY[/yhd]
  Bericht 
dolphin
Master
Masterdam schreef:
Er zijn twee plekken in Amsterdam waar ik dagelijks een R8 kan aanwijzen. Dus dat is niet zo speciaal.


Ja, als we zo beginnen kunnen we dit topic beter sluiten. Kom dagelijks tientallen rollsjes, Porsches, bentleys en Ferrari’s tegen tijden mn ritje naar kantoor :-P
Alleen al bij mij in de straat 5 wraiths, 2 G6x6, 2 Veyron, 3x F12, talloze G63, stuk of 10 911, en hele rits aan bentley’s in alle typen.
  Bericht 
Masterdam
Master
Het gaat hierom:
Ducantoni schreef:
dat kan geen toeval zijn.

Kan dus wel degelijk toeval zijn.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
dolphin schreef:
Ja, als we zo beginnen kunnen we dit topic beter sluiten. Kom dagelijks tientallen rollsjes, Porsches, bentleys en Ferrari’s tegen tijden mn ritje naar kantoor :-P
Als jij mee gaat doen kunnen we dit topic dus wel sluiten :P Maar goed, is wellicht ook niet helemaal representatief ;)

Lotus Omega schreef:
En met de eerstvolgende onderhoudsbeurt is je chipkuur weer weg.
Tenzij je de dealer expliciet meldt dat je geen software-updates wil. Plus je kunt afspraken maken met de tuner natuurlijk, dat zij de gechipte waarden weer terugzetten voor een klein bedrag.
  Bericht 
Pen
Master
Kia Stinger. Ja, Kia. Toch geil.
  Bericht 
406
Master
Wat ik qua pixels zie wordt ik daar warm noch koud van. Misschien dat ik 'm in t echt misschien wel knap vind.
  Bericht 
TommyGun
Master
Best wel nice ja
  Bericht 
Archiebald
Master
Geyl genoeg?


Afbeelding
  Bericht 
TommyGun
Master
Taartschep
  Bericht 
Spook
Master
Da's een koevanger:


Youtube video
  Bericht 
Existenz
Die hard
Archiebald schreef:
Afbeelding

Mag ie buiten het sneeuwseizoen ook de weg op?

Existenz
(geen liefhebber)
  Bericht 
BaasTimo
Master
zandbak schreef:
Opel Rekord

wauw. :respect:
Die kleur staat m ook erg goed.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Masterdam schreef:
Ducantoni schreef: Op de ring van 020 een Audi R8
Er zijn twee plekken in Amsterdam waar ik dagelijks een R8 kan aanwijzen. Dus dat is niet zo speciaal.

Het ging mij om de combinatie met de Ferrari's. Zoveel exoten die achter elkaar rijden betekent meestal dat er iets bijzonders gaande is.

Vandaag deze gezien.
  Bericht 
TheTTDriver
Die hard
Volgens mij is die audi Quattro van coen donkers uit Veghel, waar regelmatig wel wat meer leuke auto’s staan. Die audi Quattro maakt wel een geweldig geluid :kwijl:
 Pagina 37 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy