Pagina 33 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
RRL
Master
M3 E92. Even rondje groen bij een VOP overgeslagen om het geluid te horen. Blijf de E92 superieur vinden aan de F82. Subtieler uiterlijk en van de laatste generatie M modellen voor BMW de weg kwijt raakte.
  Bericht 
406
Master
Geluid wanneer die V8 tot 8500rpm trekt is ook best wel geil
  Bericht 
Joël D.
Master
F80 M3 doet me helemaal niets. E90 wel. Fantastisch geluid komt daar uit.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ik vind de huidige M3 wel mooi hoor. Heeft weer lekker terug een inlijn-6. Blijf dat toch mooie motoren vinden van BMW. Zeker dat geluid als je ze doortrekt.
  Bericht 
RRL
Master
Zes in lijn is mooi, maar het komt in de verste verte niet meer in de buurt van het geluid van de NA zes in lijn. De turbo's hebben het te ver gedempt, uitlaatgeluid is ook niets en ergste is nog dat het 'opgelost' wordt dmv het audiosysteem. Zonde, met de N54 lieten ze zien dat het ook met turbo's geweldig kon klinken.
  Bericht 
Joël D.
Master
F80 klinkt nergens naar. Doe mijn dan maar een C63 AMG.
  Bericht 
406
Master
Of een Lycoming IO-720, RR Merlin of RR Griffon :kwijl: :kwijl: :kwijl:
  Bericht 
Ducantoni
Master
:nothanks:
8C competizione. De enige uitlaatroffel waar ik ooit kippenvel van kreeg. :woop:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
406 schreef:
Of een Lycoming IO-720 of Merlin :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Rolls-Royce Merlin V12. Heb ik een keer in het echt gehoord bij een fly by van een Spitfire. Is echt :inlove:
  Bericht 
406
Master
Kippenvel all over, zo'n merlin of Griffon. Zo'n IO-720 vliegt gewoon fijn en klinkt ook prima.
  Bericht 
Spook
Master
Een paar van mijn favorieten:


Youtube video



Youtube video



Youtube video



Youtube video



Youtube video
  Bericht 
Ducantoni
Master
406 schreef:
merlin


:kniktja: van 27 liter. :[

Youtube video
  Bericht 
jack19
Master
 
Vandaag tijdens een VTB een Rolls Royce Wraith gespot. Zelden zo gebaald dat ik zo hard ergens langs reed.
  Bericht 
Vroeg op
Master
Niet zelf gezien maar ik vind het wel gaaf
Misschien iets voor onze kit?
  Bericht 
Masterdam
Master
Kunnen we best een weddenschapje voor afsluiten: binnen hoeveel tijd is de helft van dat type politieauto's in Nederland afgeschreven?
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Dan kunnen ze beter terug Porsches rijden, die sturen veel beter en gaan harder. In het Porsche museum in Oostenrijk staat trouwens ook een politie Porsche. Heb ik eens gezien toen ik daar was.

Deze:



Zal ook wel een soort demowagen zijn.

Edit: Schijnt toch echt ingezet te zijn: http://www.auto-museum.at/index.php/2013-07-03-11-19-2 Wel leuk dan :)
  Bericht 
Spook
Master
Een dikke slee. Ik weet niet precies wat maar lichtblauwmetallic en supergaaf. Wellicht een 1965 Ford Galaxie oid.

En een oude Ford Transit ambulance.
  Bericht 
Raymond
Master
Lotus Omega schreef:
In het Porsche museum in Oostenrijk staat trouwens ook een politie Porsche.

Die hut daar bij het Maltatal? Ben ik in 2011 nog geweest.
Lotus Omega schreef:
Dan kunnen ze beter terug Porsches rijden, die sturen veel beter en gaan harder.

Audi S4/S6. Gaan net zo hard en zijn wat failsafer.
  Bericht 
Joël D.
Master
Als dat vlak bij Gmünd ligt: inderdaad. ;)

Ik ben er vorig kaar geweest. Niet heel groot, maar best leuk om even een uurtje rond te kijken.
  Bericht 
dolphin
Master
Porsche als vervoer voor politie? Niets bijzonders hier dubai Police

Ze hebben ook diverse panamera's rijden
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
Haha, ook gelijk de 918 spyder :lol:
  Bericht 
Alexander_B
Master

?
  Bericht 
Lotus Omega
Master
dolphin schreef:
Porsche als vervoer voor politie? Niets bijzonders hier http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rcars.html

Ze hebben ook diverse panamera's rijden

Citaat:
environmentally friendly 


  Bericht 
Spook
Master
Een tikje fout, maar daarom juist wel tof:



http://truckyeah.jalopnik.com/the-merce ... 1797096864

En geen goedkope ophoging maar echt met portaalassen.
Wel jammer van het ontbreken van een low range bak en locking diffs.
  Bericht 
Kenji
Master
Vriend van me kwam deze tegen:

Lamborghini Centenario




BPM :x

Afbeelding

En ook bijzonder:

Afbeelding
  Bericht 
Spook
Master
Verkeerde topic.
  Bericht 
Ducantoni
Master
"Hoofdsponsor van de Nederlandse staat."
Die mag de blauwe envelop wel met een strikje eromheen ontvangen.
  Bericht 
rve123
Master
Verzekering staat inmiddels op "ja" Kenji.
Overigens vrij normaal met nieuwe dan wel net overgeschreven voertuigen. Verzekeraar dient het voertuig aan te melden namelijk. Meest is dit een kwestie van 1 of enkele dagen voor het juist staat aangegeven bij de RDW. In de tussentijd heb je als verzekerde netjes de polis en dergelijke in de mail met de bevestiging dat je verzekerd bent.

Aanmelden door de verzekeraar dient geloof ik binnen 30 dagen te gebeuren.
  Bericht 
Spook
Master
Ik krijg flashbacks naar Maja de Bij.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Quote schreef:
Van wie is deze Lamborghini Centenario?

Een Lamborghini Centenario, voor veel mannen een natte droom. Er bestaan er slechts 40 van die over de hele wereld verspreid zijn met een cataloguswaarde van €2.226.915! Één van deze racemonsters heeft de weg naar Nederland gevonden. Quote zou Quote niet zijn als wij niet zouden willen weten in wiens garage deze zeldzame schoonheid terecht is gekomen.
De speurtocht begint met een tip in onze mailbox. De tip omvat dit artikel van Autovisie en de naam van de mogelijke eigenaar. Over die naam later meer, maar laten we eerst eens een blik werpen op deze supercar.

De Lamborghini Centenario is een eerbetoon aan Ferruccio Lamborghini. De oprichter en naamgever van het roemruchte Italiaanse automerk. De Centenario - vrij vertaald: de honderdjarige - werd in 2016 gepresenteerd. Precies honderd jaar nadat de kleine Ferruccio het levenslicht zag. Een kleine knipoog naar de oude meester dus, deze Centenario. Deze versie is verder eigenlijk een upgrade van de Aventador waarop hij gebaseerd is.

De supercar heeft een 770 pk en een 690 Nm sterke 6,5 liter V12 onder de motorkap liggen en weegt slechts 1,570 kg. Hiermee heeft de wagen een gewicht-krachtverdeling van 1,97 kg/pk. De Centenario kan daardoor van 0 naar 100 km/h sprinten in slechts 2,8 seconden. De 0-200 km/h doet hij in 8,6 seconden en na 23,5 seconden wordt een snelheid van 300 km/h bereikt. De topsnelheid ligt iets boven de 350 km/h.

Met recht een racemonster dus. Deze Centenario heeft zonder ook maar een kilometer van de Nederlandse snelwegen te hebben gezien al veel stof doen opwaaien op de sociale media:

Een check van bovenstaand kenteken bij de RDW leert ons dat de Centenario op 21 juli jongstleden inderdaad in Nederland is geregistreerd. Via de RDW is te zien dat de cataloguswaarde €2.226.915 bedraagt en BPM €109.415. In Oost-Groningen kunt u hier misschien wel 10 leuke eengezinswoningen van kopen. Het hoeft geen uitleg dat onze interesse flink is aangewakkerd.



Echt een uniek exemplaar. :kwijl: :kwijl:
  Bericht 
Archiebald
Master
Uniek lelijk ja! :lol:


Dit kwam ik gisteren tegen op circuit Spa-Francorchamps :lief: :inlove:


Afbeelding
Afbeelding

Album linkje! 11 foto's







Afbeelding
Afbeelding

Album linkje! 11 foto's
  Bericht 
Ducantoni
Master
Archiebald schreef:
Dit kwam ik gisteren tegen op circuit Spa-Francorchamps :lief: :inlove:

Hopelijk een echte, er bestaan (te) veel replica's.
Ik zag tussen Nijmegen en Wijchen een zandgele 850 station. Is die kleur exclusief geweest voor de T5R?
Indien ja, is het een leuk hebbedingetje.
  Bericht 
Archiebald
Master
Met Belgische O-platen. Dus een echte oldtimer. Grote kans dus denk ik.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Maserati Teun schreef:
Echt een uniek exemplaar.

En wat voor een. Bah.
  Bericht 
Kenji
Master
Helemaal in 't zwart denk ik wel dat hij een stuk mooier is.

Wie die Maja de Bij versie heeft verzonnen mogen ze omleggen...
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Ducantoni schreef:
Ik zag tussen Nijmegen en Wijchen een zandgele 850 station. Is die kleur exclusief geweest voor de T5R?
Indien ja, is het een leuk hebbedingetje.
CreamYellow is inderdaad exclusief voor de T5R.
  Bericht 
Ducantoni
Master
lacheisleuk schreef:
CreamYellow is inderdaad exclusief voor de T5R.

:thumb:
Ergens vind ik de station begerenswaardiger dan de sedan.
Ongetwijfeld gaat deze auto een verzamelaarsobject worden.
  Bericht 
RRL
Master


Kenteken is Brits toch? Stuur links en wel de twee Franse kaartjes voor de verzekering en APK op de ruit.
  Bericht 
Spook
Master
Nice. Ik vind ze persoonlijk niet mooi, maar een DB5 is wel leuker om te zien dan een generieke Vantage/Vanquish. Daar moet je een vergrootglas bij gebruiken om te zien wat het is.

Ik zag vanmiddag een RS5. Dat is toch ook wel leuk, ondanks hetzelfde bezwaar dat het allemaal op elkaar lijkt.
  Bericht 
406
Master
Blijft toch een plaatje :kwijl:

RRL schreef:
Kenteken is Brits toch? Stuur links en wel de twee Franse kaartjes voor de verzekering en APK op de ruit.

Uit Gibraltar misschien? Verklaart die franse kaartjes nog niet maargoed.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Gisteren in Tilburg op de Burg. Bechtweg een volledig zwarte Audi RS6 Avant (huidig model, met optiek zwart pakket, zwarte velgen, lak en getinte ramen achter) en vanochtend op hetzelfde stuk een even volledig zwarte Audi RS4 Avant. Hmm...
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Oja, gisteren in Son nog een gele Mercedes-Benz G-Klasse gezien. Zal wel een speciaal model zijn geweest maar ben even te lui om op te zoeken welke. Stond flink hoger op z'n wielen dan normaal.
  Bericht 
Joël D.
Master
4x4²
  Bericht 
Ducantoni
Master
Lotus Omega schreef:
Hmm...

Plofkraak in aantocht? :-?
  Bericht 
Kenji
Master
  Bericht 
Christafari
Master
Ja, is dat geyl?
  Bericht 
Joël D.
Master
Ik vind het wel gaaf. :kniktja:

Ik zag net een Jensen Interceptor die gesleept werd door een Ford Mustang. :lol:
  Bericht 
Kenji
Master
Christafari schreef:
Ja, is dat geyl?

Ik vind van wel. Ik verkies dit ver boven alle eerder in dit topic genoemde saaie Audi vertegenwoordigersdozen Mocroplofkraakdozen.
  Bericht 
Cweepz
Master
Echt wel. Die lange strakke lijnen zijn echt prachtig! :kwijl:
  Bericht 
Spook
Master
Het is een echte Checker Marathon. Ik vind 'm tof.
 Pagina 33 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy