▼
[ 82 berichten ]
Kan roest ook branden?
Nee, wel ooit met een Aygo 150 over de A12 naar Arnhem. Kiezen op elkaar, anders liggen je vullingen eruit.
Rij dan ook door
Ding gaat trouwens uiteindelijk best hard.
Voordat je tot die conclusie kunt komen ben je doof. Dus vanaf nu: HARDER PRATEN HIER.
Levensmoe? Vond de stabiliteit bij 130 al dramatisch, in een normale rechte lijn rijden zonder stuurcorrecties was er niet bij.
Is dat dan net als in de Seat dat je alle kanten op gegooid wordt
Vooral bij het inhalen van een vrachtwagen
Nee. Dat viel wel mee. Alleen doe je er wel "uren" over om die snelheid te halen
ruitenwissers staan aan en het is vanaf bremen bergop richting koln
Daar zet ik de tas met laptop e.d. neer, gaat geen kant uit.
Of de auto te smal...
Ook een europallet, die zijn toch maar 80 cm breed ?
Mietje. Dat deed ik met een Renault 5 1.4. En dan je voorligger seinen dat het aan de kant moet. Heerlijk, die koppen.
Had ik vorig jaar met de Peus. Achterbank plat, en de bodem vol met dozen met ijzerwaren. 500 - 600 kg achterin. En vervolgens rij je op de A10, en moet je uitwijken voor iemand die plots naar links komt. Dan doet de auto niet direct wat jij wilt.
Oh jawel. Maar daarna doet hij dingen die je absoluut niet wilt.
Daar heb je met een aantal modellen van Citroën geen last van!
Een BX met ruim 700 kg achterin was tenminste geen enkel probleem.
▲
[ 82 berichten ]
Dashcam Drenthe
Master
JeffreyM schreef:
Nee, want als die eenmaal brand, is het toch geen beginnen meer aan
Kan roest ook branden?
Walker
Master
RRL schreef:
Was jij dat die mij zaterdag met in een 108 voorbij kwam, terwijl ik al 130@100 reed?
Nee, wel ooit met een Aygo 150 over de A12 naar Arnhem. Kiezen op elkaar, anders liggen je vullingen eruit.
wellproc
Master
Walker schreef:
Opzouten met dat hok, ik heb meer haast dan jij.
Rij dan ook door
Ding gaat trouwens uiteindelijk best hard.
Voordat je tot die conclusie kunt komen ben je doof. Dus vanaf nu: HARDER PRATEN HIER.
RRL
Master
Walker schreef:
met een Aygo 150
Levensmoe? Vond de stabiliteit bij 130 al dramatisch, in een normale rechte lijn rijden zonder stuurcorrecties was er niet bij.
Dashcam Drenthe
Master
JeffreyM schreef:
Met een UP! 160-165
Is dat dan net als in de Seat dat je alle kanten op gegooid wordt
Vooral bij het inhalen van een vrachtwagen
JeffreyM
Master
Dashcam Drenthe schreef:
Is dat dan net als in de Seat dat je alle kanten op gegooid wordt
Vooral bij het inhalen van een vrachtwagen
Vooral bij het inhalen van een vrachtwagen
Nee. Dat viel wel mee. Alleen doe je er wel "uren" over om die snelheid te halen
WimLex
F1 kenner '20
Archiebald schreef:
Nee, serieus? Is dit VOLgas?!
ruitenwissers staan aan en het is vanaf bremen bergop richting koln
Vroeg op
Master
Ik heb een joekel van een steesjun en ik mik alles altijd op de achterbank.
Ook de tassen met boodschappen. Al zit ik die meestal klem tussen de bak en de stoel.
Achterin ligt alleen een krabber. Alhoewel die nu ook voorin ligt.
Ook de tassen met boodschappen. Al zit ik die meestal klem tussen de bak en de stoel.
Achterin ligt alleen een krabber. Alhoewel die nu ook voorin ligt.
Middle
Master
RRL
Master
Vroeg op schreef:
klem tussen de bank en de stoel
Daar zet ik de tas met laptop e.d. neer, gaat geen kant uit.
Ducantoni
Master
RRL schreef:
Hebben al eens geprobeerd om een wat smallere pallet in zijn geheel in de steesjun te schuiven, zou flink werk schelen. Pallet nét te breed
Of de auto te smal...
pevo
Master
RRL schreef:
Hebben al eens geprobeerd om een wat smallere pallet in zijn geheel in de steesjun te schuiven, zou flink werk schelen. Pallet nét te breed
Ook een europallet, die zijn toch maar 80 cm breed ?
RRL
Master
Geen idee wat voor een pallet het was, is alweer wat jaren terug. Laguna II. Vering die niet berekend is op een flinke last, met de auto was tot het maximaal toelaatbare gewicht geladen hing hij achter flink laag.
Raymond
Master
JeffreyM schreef:
Met een UP! 160-165
Mietje. Dat deed ik met een Renault 5 1.4. En dan je voorligger seinen dat het aan de kant moet. Heerlijk, die koppen.
JeffreyM
Master
Walker
Master
RRL schreef:
Vering die niet berekend is op een flinke last, met de auto was tot het maximaal toelaatbare gewicht geladen hing hij achter flink laag.
Had ik vorig jaar met de Peus. Achterbank plat, en de bodem vol met dozen met ijzerwaren. 500 - 600 kg achterin. En vervolgens rij je op de A10, en moet je uitwijken voor iemand die plots naar links komt. Dan doet de auto niet direct wat jij wilt.
Raymond
Master
Walker schreef:
Dan doet de auto niet direct wat jij wilt.
Oh jawel. Maar daarna doet hij dingen die je absoluut niet wilt.
flozzy
Die hard
Nou het is gelukt, hoor. Twee klapkratten gekocht. Die passen precies naast elkaar, 1cm speling De twee kratten zo diep mogelijk de achterbak ingeduwd en ervoor vastgezet met een tas, waar veel klitteband aan zit. Werkt perfect. De kratten gevuld met alle benodigde gereedschap. Daartussen nog wat doeken en handdoeken gelegd om schuiven binnen de kratten te voorkomen.
Ducantoni
Master
RRL schreef:
Vering die niet berekend is op een flinke last, met de auto was tot het maximaal toelaatbare gewicht geladen hing hij achter flink laag.
Daar heb je met een aantal modellen van Citroën geen last van!
Een BX met ruim 700 kg achterin was tenminste geen enkel probleem.
Wie zijn er online
Leden op dit forum: djee en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum