Pagina 1 van 1  [ 22 berichten ]
  Bericht 
Raymond
Master
Ik wil in m'n motor een gele H7 ledlamp hebben maar ik weet niet meer waar ik de vorige gekocht heb. Ik kan zat vinden online maar ik heb geen idee of het goed spul is. Heeft iemand een tip waar ik een lamp van goede kwaliteit kan halen?
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Ik heb daar laatst naar zitten kijken voor H4. Algemene conclusie is dat je bij Ali e.d. moet wegblijven. Osram heeft goed spul. Mogelijk moet je dan wel geel folie over je koplamp heen trekken.
  Bericht 
Walker
Master
 
  Bericht 
Raymond
Master
Misschien. Maar geen three colors. Gewoon 3000k. Mijn vorige was een H4, die had geel dimlicht en wit grootlicht. Maar nu heb ik een H7 en een H9. En ik zoek dus een goede H7 van 3000k.
  Bericht 
Walker
Master
 
  Bericht 
Suggestief
Master
  Bericht 
Walker
Master
 
Note: These lamps are not suitable for use in spotlights.

Gelukkig heb je bij een motor geen APK...
  Bericht 
adinsx
Master
Zolang je niet in België woont gaat dat nog goed.
Handhaving / politie zal er niet snel op letten denk ik.
  Bericht 
BLikent
Master
Gele verlichting gebruiken ze in Frankrijk veel. Heeft het zin om daar te kijken?
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Staat er op het lampje geen typenummer? Of specs?
  Bericht 
Walker
Master
 
Volgens mij is het nu een H7 met wit licht. En moet het een H7 met geel licht worden.
  Bericht 
Scaniafan
Master
Puur afgaand op de titel ... Ik zou in de koplampunit aan de voorkant van de motor doen O:)
  Bericht 
Raymond
Master
Ik kan nog niet echt wat vinden wat op goed en betrouwbaar lijkt dus ik heb een bedrijf gemaild wat kennis van zaken lijkt te hebben. Ali is inderdaad geen optie.
  Bericht 
GSXR1000
Master
Doe nou maar gewoon een Osram Nightbreaker Halogeen erin, anders verblind je iedereen elke keer als je optrekt. :lol:
  Bericht 
DidbeZ
Master
Raymond schreef:
Ali is inderdaad geen optie.


Why not? Heb daar al voor meerdere auto's H7 led besteld en dat functioneert meer dan prima. Ook voor de APK. Wel in combinatie met lenslampen, geen spiegelarmaturen.
  Bericht 
Raymond
Master
GSXR1000 schreef:
Doe nou maar gewoon een Osram Nightbreaker Halogeen erin, anders verblind je iedereen elke keer als je optrekt. :lol:

Hoho. Ik heb elektrische hoogteverstelling. Jaja.
  Bericht 
Raymond
Master
Negatief antwoord van de automaterialenhut. Noh dan maar, die van Bol.com besteld. We zullen zien.
  Bericht 
Raymond
Master
Ding er vandaag ingefrot. Kutwerk maar het resultaat is prima, een mooi geel dimlicht en nog een op reserve ook
  Bericht 
Walker
Master
 
Raymond schreef:
Ding er vandaag ingefrot. Kutwerk


Maar goed dat je geen gynaecoloog bent...
  Bericht 
Raymond
Master
Ik zou m’n horloge kwijt raken.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Nu het hier over lampen gaat: Die slijten toch ook? De lichtopbrengst wordt toch minder? Zit daar nog een periodieke vervangingstermijn op?
  Bericht 
RAH
Master
De verschillende type lampen "verslijten" ieder op hun eigen wijze.

Een gewone halogeenlamp zal meestal van het ene op het andere moment het niet meer doen, soms gaat de lamp nog maar heel zwak branden. Maar dan duur het niet lang meer voor hij het helemaal niet meer doet.

Een xenonlamp verliest naarmate hij ouder wordt wat van zijn lichtopbrengst. Ook de lichttemperatuur wordt langzaam "kouder". Meestal ziet men pas dat de lamp het aan het begeven is als de kleur bijna paars is. Maar een set xenonlampen van 5 tot 10 jaar oud geven al beduidend minder licht dan een nieuwe set.

LED... weet ik eigenlijk niet. Nog geen ervaring mee. De Bi-LED projectoren waarmee ik de Bi-xenon projectoren heb vervangen zitten er nog geen jaar in.
 Pagina 1 van 1  [ 22 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: allroads, Joël D. en 4 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy