Pagina 11 van 78  [ 3880 berichten ]
  Bericht 
maarten28
Master
Citaat:
Joshua Nolet

Wie?
Citaat:
Chef’Special

Hamburger speciaal met krulfrietjes?
  Bericht 
basjuh1981
Master
Die band die verheerlijkt werd bij de Wereld Draait Doorrrrrrrrrrrrrrr?
  Bericht 
JonnyJohnson
F1 kenner '21
Yep , geen ben geen fan van die band, maar vindt dit wel stijlloos van de prins, maar goed hij moet ook op de kleintjes letten :nono:
  Bericht 
R
Master
Dat optreden doen ze mooi niet :thumb:
  Bericht 
Sander
Medewerker
Nou, het lijkt me eigenlijk niet eens zo heel gek. Die lui krijgen daar een dijk van een exposure mee en dat is misschien wel beter dan welke vergoeding dan ook.
Weet niet hoe het normaal gaat in die wereld, maar misschien wordt het door veel artiesten juist wel als een eer gezien. Misschien betalen ze er zelfs wel voor.
Hoe gaat dat bv bij de superbowl halftime show? Is dat ook dikbetaald?
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Ja. Voor een startende band zou het mooi zijn, maar die fase is Chef'Special allang voorbij, die hebben al een aantal top40 noteringen. Wel een groep uit de regio, ze zijn van origine Haarlems.
  Bericht 
bruintje beer
Master
JonnyJohnson schreef:
maar vindt dit wel stijlloos van de prins, maar goed hij moet ook op de kleintjes letten :nono:
Woehahaha. Die vent bulkt van het geld.
Vuile krent. Als je ze zo graag ziet spelen huur je ze toch zelf in? Is ook goed voor je populariteit.
  Bericht 
Sander
Medewerker
Nou wil(de) ik het weten ook:

Citaat:
The Super Bowl halftime show is one of the most coveted gigs on live TV with millions tuning in each year. Despite this, the organization has not paid its star performers — Shakira, Jennifer Lopez, The Black Eyed Peas, Beyoncé, Bruno Mars, Lady Gaga, Justin Timberlake, and others — in years. According to Forbes, the NFL offered last year's headliners, Shakira and J.Lo, "union scale," which is "a fraction of the six- and seven-figure sums" the artists usually earn regularly.

"We do not pay the artists. We cover expenses and production costs," said NFL spokesperson Joanna Hunter to Forbes in 2016.

That said, there are some huge benefits for participating artists beyond a big paycheck from the NFL. Because so many people are guaranteed to watch the event, artists are given unmatched exposure and an opportune time to promote their latest albums, tours, and projects.

Plus, historically speaking, the 15-minute show has resulted in some pretty hefty financial gains for the singers. According to Spotify, after last year’s Super Bowl halftime show, Shakira’s streams spiked by 230% while JLo’s went up 335%. Meanwhile, Justin Timberlake's music sales rose 534% after his appearance in 2018.
  Bericht 
406
Master
Klein verschil; je optreden voor de superbowl wordt uitgezonden aan ongeveer 100 miljoen kijkers. Muziek optredens bij een GP worden niet uitgezonden.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
En covering expenses is nog altijd wat anders dan een VIP kaart krijgen. :lol:
  Bericht 
Raymond
Master
Sander schreef:
Nou, het lijkt me eigenlijk niet eens zo heel gek. Die lui krijgen daar een dijk van een exposure mee en dat is misschien wel beter dan welke vergoeding dan ook.
Weet niet hoe het normaal gaat in die wereld, maar misschien wordt het door veel artiesten juist wel als een eer gezien. Misschien betalen ze er zelfs wel voor.
Hoe gaat dat bv bij de superbowl halftime show? Is dat ook dikbetaald?
Ben je niet helemaal lekker? Artiesten hebben 1,5 jaar geen inkomen gehad en veelal ook geen beloofde coronasteun. Voor een paar uurtjes optreden moeten nummers worden geschreven, kleding worden gekocht, gerepeteerd worden etcetera. Is hetzelfde als bij een sterrenrestaurant gratis eten eisen voor ‘exposure’, je schrijft er een leuk stukkie over op Facebook en dat zorgt wel voor meer klanten. Benieuwd of je wat te vreten krijgt.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
  Bericht 
maarten28
Master
Het geeft ruimte voor een nog kleinere band om publiekelijk te zeggen "Wat, Chef Special wil het niet gratis doen? Wij wel!"
  Bericht 
basjuh1981
Master
AD.nl schreef:
Zangeres Davina Michelle wordt niet betaald voor haar optreden op zondag 5 september, voor de start van de Dutch Grand Prix. Dat laat haar woordvoerder vanavond desgevraagd weten. Ook het Orkest Koninklijke Luchtmacht, dat Davina Michelle begeleidt, krijgt geen vergoeding voor het optreden.
  Bericht 
Sander
Medewerker
Raymond schreef:
Ben je niet helemaal lekker? Artiesten hebben 1,5 jaar geen inkomen gehad en veelal ook geen beloofde coronasteun. Voor een paar uurtjes optreden moeten nummers worden geschreven, kleding worden gekocht, gerepeteerd worden etcetera. Is hetzelfde als bij een sterrenrestaurant gratis eten eisen voor ‘exposure’, je schrijft er een leuk stukkie over op Facebook en dat zorgt wel voor meer klanten. Benieuwd of je wat te vreten krijgt.

Helemaal mee eens, maar ik wou alleen maar zeggen dat ik me kan voorstellen dat zo'n constructie gebruikelijk is. Voordat iedereen zonder enige kennis valt over de vraag of ze daar gratis wilden komen spelen. Zie ook het stuk over superbowl. Ja, dit is veel kleinere schaal maar toch.
Dat je er niet van kan vreten snap ik, maar als je daarna meer kaarten verkoopt of muziek of petjes of weet ik veel, daar kan je dan weer wel van vreten. En misschien wel veel meer/beter dan van een willekeurig optreden ergens (voor geld).

Was ook min of meer een vraag, niet een stelling ofzo. Was gewoon benieuwd of we ons met z'n allen nu niet druk lopen te maken over iets wat gewoon "normaal" is.
  Bericht 
Walker
Master
 
Artiesten hebben veel repetitie-uren, en weinig betaalde uren. Toch moet ook bij hen de huur betaald worden.
  Bericht 
Forza!
Master
 
Saillant is wie het vraagt. Bernhard jr. staat bekend om zijn huisjesmelken o.a.

Als de TV een artiest vraagt voor een geldinzamel-programma is een heel ander verhaal. Zeker als het erbij wordt gezegd. Dat is goede reclame.

Ni is het meer van : je mag blij zijn dat je tijdens de F1 mag optreden.

En misschien gaat het niet door. Dan kan vollebregt onderduiken..
  Bericht 
Raymond
Master
Hij had van mij de vinger gekregen. Net als iedereen die begint over ‘exposure’ en “goede naam’
Laat die Bernard z’n Grachtengordel maar verkopen als-ie geld tekort komt. Wat is dat uberhaupt voor contructie dat die GP alleen uitkan bij 100% kaartverkoop.
  Bericht 
JonnyJohnson
F1 kenner '21
Sander schreef:
Nou, het lijkt me eigenlijk niet eens zo heel gek.


:loco: :loco:
Misschien dat je komend jaar ook maar voor niks gaat werken bij je baas?

Sander schreef:
Zie ook het stuk over superbowl. Ja, dit is veel kleinere schaal maar toch


Geen vergelijking, wordt niet live uitgezonden.

En bovendien:

Sander schreef:
maar als je daarna meer kaarten verkoopt


Van de concerten die niet mogen?
  Bericht 
406
Master
Raymond schreef:
Wat is dat uberhaupt voor contructie dat die GP alleen uitkan bij 100% kaartverkoop.

En dat met zulke dure kaarten... Het enige dat ik me kan bedenken is dat de intrepetatie een miljoen(en) salaris/beloning voor de prins en de zijnen is meegenomen in de berekeningen.
  Bericht 
Sander
Medewerker
JonnyJohnson schreef:
Misschien dat je komend jaar ook maar voor niks gaat werken bij je baas?

Als dat een investering is in de toekomst.. Prima.
Heb ook 1,5 jaar stage gelopen voor vrijwel niets.

Maar volgens mij was het allemaal al uitgelegd dus laten we weer ontopic gaan O:)
  Bericht 
18vti
Master
Nog meer mensen nu al stress om de eerste paar bochten aanstaande zondag?
Kweet niet wat het is maar het spookt me nu al door het hoofd. :|
  Bericht 
Sander
Medewerker
Op topsnelheid naast elkaar door Eau Rouge/Raidillon? :x :[ :kniktja:
Ja, daar maak ik me wel wat zorgen over.
  Bericht 
Pita
Master
 
Zandvoort vervangt alle maximum snelheidsborden van 30 naar 33 :thumb: :D :thumb: :D
  Bericht 
Raaf
Master
Sander schreef:
Op topsnelheid naast elkaar door Eau Rouge/Raidillon? :x :[ :kniktja:
Ja, daar maak ik me wel wat zorgen over.


Ik vind die bocht al spannend genoeg om met 2 poten gas te houden als ik er alleen doorheen ga.. Voordeel is wel dat je al heel vroeg weet als je het verneukt hebt, en dan alsnog geen gas mag lossen :lol:

Ben heel benieuwd.
  Bericht 
basjuh1981
Master
Sander schreef:
Op topsnelheid naast elkaar door Eau Rouge/Raidillon? :x :[ :kniktja:
Ja, daar maak ik me wel wat zorgen over.


Dan ligt Hamilton in de bandenstapel :[
  Bericht 
Suggestief
Master
Raymond schreef:
Wat is dat uberhaupt voor contructie dat die GP alleen uitkan bij 100% kaartverkoop


https://www.onetime.nl/wedden-op-sport- ... -zandvoort

Met een fee van 21 mio richting de F1 organisatie gaat het hard van je af.
  Bericht 
Raymond
Master
Die had ik ook de vinger gegeven. :lol:
Dat geepeetje wordt een mooi financieel fiasco.
  Bericht 
bruintje beer
Master
basjuh1981 schreef:
Dan ligt Hamilton in de bandenstapel :[
Ik ben voor.
  Bericht 
Joël D.
Master
Dat hebben ze 22 jaar geleden al geprobeerd. :lol:


Youtube video
  Bericht 
JonnyJohnson
F1 kenner '21
Sander schreef:
al uitgelegd dus laten we weer ontopic gaan


(f)
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
NU.nl schreef:
Rechter doet na het weekend uitspraak over doorgaan Grand Prix Zandvoort

De rechter doet na het weekend uitspraak over of de Grand Prix op het circuit van Zandvoort door kan gaan. Donderdagmiddag diende de zaak die was aangespannen door Mobilisation for the Environment (MOB). De milieuorganisatie vindt dat er tijdens en rondom de Formule 1-race te veel stikstof wordt uitgestoten en dat daar in de natuurvergunning geen rekening mee is gehouden.

De Grand Prix in Zandvoort wordt in het eerste weekend van september gereden en omdat het afgelasten van het race-evenement zo kort van tevoren grote gevolgen heeft, wilde MOB de organisatie van de race een handreiking doen.

"We hebben nagedacht over tussenoplossingen waarbij het circuit wel wat kan", aldus jurist Valentijn Wösten. "Onze gedachte is om geen publiek toe te laten en het niet door laten gaan van de F3-race en de Porsche-race (die rondom de F1-race worden gereden, red.)."

Toen de rechter aan de organisatie van de Formule 1-race vroeg of dat een "oplossing in den minne" zou kunnen zijn, werd dat voorstel afgewezen. "Een nieuwe vergunning was niet nodig om een Formule 1-race toe te staan. Dat mocht al onder de nieuwe vergunning", aldus de advocaat van de provincie Noord-Holland.

"De enige reden voor de nieuwe vergunning was het uitvoeren van de werkzaamheden op het circuit. Die werkzaamheden hebben al plaatsgevonden", vervolgde hij.

De rechter vond het overigens nog niet duidelijk dat als de natuurvergunning tijdelijk wordt geschorst - en dus niet vernietigd - dat er dan gewoon Formule 1-races mogen worden gehouden op het circuit.

Over de door de provincie Noord-Holland afgegeven natuurvergunning is al bijna twee jaar een juridische strijd gaande. Er loopt momenteel een bodemprocedure en de rechter gaf donderdag tijdens de voorlopige voorziening aan dat hij de rechters in dat proces niet voor de voeten wil lopen.


Ik hoop dat de rechter het MOB in zijn hemd gaat zetten.
  Bericht 
Forza!
Master
 
Terreurgroep doet "handreiking". Wat een sukkels zeg.

Hopelijk gaat de rechter nergens in mee. En anders verkiezingen!
  Bericht 
406
Master
Maserati Teun schreef:
"We hebben nagedacht over tussenoplossingen waarbij het circuit wel wat kan",

Ja want dat publiek dat allemaal met de trein en fiets komt stoot echt zoveel stikstof uit.
  Bericht 
JonnyJohnson
F1 kenner '21
  Bericht 
zadkine
Master
De huidige stand (FP1) lijkt me wel leuk voor de race.....Perez weliswaar ruim 1s langzamer dan Max...allen op hard...maar nog steeds plek 2.
  Bericht 
18vti
Master
zadkine schreef:
De huidige stand (FP1) lijkt me wel leuk voor de race.....Perez weliswaar ruim 1s langzamer dan Max...allen op hard...maar nog steeds plek 2.


Hmm, team Taxi zal wel 1 en 2 staan morgen...Tenzij...ja.....jaaah...de regen DOORZET O:)
  Bericht 
maarten28
Master
Wow, gaaf shot van Alonso. Camera aan de linkerkant tegen zijn helm geplakt.
  Bericht 
no justice
Master
Kut formule 1. Gedoe met doorlaatpassen. Er zijn mensen die gewoon moeten werken en dan sluiten ze alles af. Pfff
  Bericht 
maarten28
Master
In Limburg neemt iedereen vrij met carnaval. Kun je dat niet ook voor Zandvoort afkondigen?

"It is I" parkeert zijn auto in de vangrail. Er werd regen voorspeld een half uur in de training maar daar is nog niks van te zien.
  Bericht 
no justice
Master
maarten28 schreef:
In Limburg neemt iedereen vrij met carnaval. Kun je dat niet ook voor Zandvoort afkondigen?


Hoe dan als je in een 24 uurs locatie werkt ?
  Bericht 
Suggestief
Master
Verstappen rijdt m kort
  Bericht 
Blaataap
Master
no justice schreef:
Hoe dan als je in een 24 uurs locatie werkt ?


Zelfde als in Limburg en Noord-Brabant. Degenen die het niet willen vieren werken gewoon.
  Bericht 
no justice
Master
Blaataap schreef:
Degenen die het niet willen vieren werken gewoon.


Ja maar dan moet je wel naar je werk kunnen komen. Doorlaatpassen aanvragen en hopelijk op tijd binnen hebben.
  Bericht 
Blaataap
Master
no justice schreef:
Ja maar dan moet je wel naar je werk kunnen komen.


Letterlijk geen probleem met Zandvoort. Daar is aan de voorkant al over nagedacht en geregeld met de werkgevers in kwestie.
  Bericht 
no justice
Master
Nou zo ver ik weet niet hoor..... werkgevers in zandvoort moesten gewoon zelf de doorlaatpassen aanvragen. Doen ze dat niet dan kom je er mooi niet door. Ik werk in Haarlem, zelfs wij moesten zelf die passen aanvragen. Maar ik lees net dat wij de passen hebben..... gedoe altijd.... Sluit heel fucking Haarlem maar af. pffffffff
  Bericht 
Blaataap
Master
no justice schreef:
Nou zo ver ik weet niet hoor


Ik wel want ik heb nu net aan de voorbereiding van de mega-afsluiting meegewerkt ;)
  Bericht 
no justice
Master
Wij moesten via het hoofdkantoor aanvragen voor doorlaatpassen doen bij de gemeente voor onze locaties in Zandvoort en Haarlem. Nu pas zijn de passen er.
  Bericht 
Blaataap
Master
Dat kan. Niet iedere werkgever gaat er hetzelfde mee om. De gedachte was echter niet zoals het bij jullie praktijk is (geweest).
  Bericht 
zadkine
Master
18vti schreef:
Hmm, team Taxi zal wel 1 en 2 staan morgen


Dat kan dus onmogelijk.....Bottas heeft 5 plekken grid penalty. Dus zelfs als ze 1 en 2 kwalificeren staan ze nog niet samen voor aan.
 Pagina 11 van 78  [ 3880 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy