Pagina 1 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
zadkine
Master
Omdat we in het volgende racejaar zitten......
En aan het slot van het topic over 2018 een bericht van wisseling van leiderschap binnen team Ferrari
  Bericht 
18vti
Master
zadkine schreef:
En aan het slot van het topic over auto-s/formule-1-seizoen-2018-deel-2-t96426-750.html#p4625322 een bericht van wisseling van leiderschap binnen team Ferrari


Nou....dat gaat ze kampioen maken -not-
Toen onderstaande meneer overleed ging het team direct bergaf.....heel jammer!
https://en.wikipedia.org/wiki/Sergio_Marchionne
  Bericht 
Raymond
Master
Die Arivabene was niks joh. Onkunde verbergen achter chagrijn, daar heb je er binnen elk bedrijf teveel van rondlopen.
  Bericht 
NoCashCow
Master
 
Italianen doen alles met het hard. Dus die dingen waarvoor je het hoofd moet gebruiken, moet je ze niet laten doen. Deze importitaliaan zou het best wel eens goed kunnen gaan doen. Snapt alles van passie en dergelijke waarmee Italianen goede dingen kunnen doen, maar heeft hopelijk net dat beetje koelte om ook onder druk helder te kunnen blijven denken.
  Bericht 
406
Master
Het leek mij een leuk idee om een 2019 voorspellingen competitie dingetje op te zetten. Heb een enquête opgezet met 20 vragen (en een punten systeem), in te vullen voor de start van de wintertests en aan het einde van het seizoen bekendmaking wat er van terecht is gekomen en wie de beste voorspelling heeft gedaan.

Link:
https://www.thesistoolspro.com/survey/d ... 474446610d
  Bericht 
Dion
Tour de France kenner '18
Ingevuld. Maar goed dat het off-forum is anders was je in het spellingstopic gekomen ;-)
  Bericht 
Mr.Cabdriver
Master
Me too :thumb:
  Bericht 
zadkine
Master
Succes met deze lijst...heb hem ook ingevuld.
  Bericht 
Joël D.
Master
Ingevuld. :thumb:
  Bericht 
Peter.B
Master
Heb het ook maar ingevuld, nu maar hopen dat bottas een slecht seizoen krijgt en leclerc een rol als 2e rijder.
  Bericht 
18vti
Master
Done :woop: :thumb: :thumb:
  Bericht 
Archiebald
Master
Ingevuld! Flink natte vingerwerk, maar wel leuk!
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Ook effe ingevuld inderdaad. Eens kijken hoe ver we ernaast zitten :D
  Bericht 
406
Master
11 ingevulde sheets al :thumb:

Antwoord model/berekening aangemaakt, hoef ik straks enkel import te draaien en de antwoorden bij te houden. Kan wellicht tzt ook wat grafiekjes maken om te laten zien of we met z'n allen een beetje op dezelfde lijn zitten.

Peter.B schreef:
nu maar hopen dat bottas een slecht seizoen krijgt en leclerc een rol als 2e rijder.

Vanuit een toeschouwers oogpunt hoop ik dat je geen gelijk krijgt :lol:
  Bericht 
Mdw
Ultimate Master
Done :-D :thumb:
  Bericht 
Raymond
Master
Peter.B schreef:
bottas

Wie?
  Bericht 
Peter.B
Master
Das die gast die de stoel van Ocon de eerste paar races warm mag houden.......
  Bericht 
406
Master
Peter.B schreef:
Das die gast die de stoel van Ocon de eerste paar races warm mag houden.......

Je bent niet de enige die dat heeft ingevuld in het lijstje :lol:

3 personen denken dat Bottas het einde van het seizoen niet haalt, 2 personen verwachten dat Bottas geen podiumplek weet te behalen.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Ik heb Bottas wel op een (lucky) podium, maar inderdaad exit gedurende het seizoen :D
  Bericht 
KanarieVW
Master
ingevuld
  Bericht 
Raymond
Master
Peter.B schreef:
Das die gast die de stoel van Ocon de eerste paar races warm mag houden.......

:lol:
Ik heb eraan gedacht, maar ik denk niet dat Bottas halverwege het veld moet ruimen. Het is een Duits bedrijf, een contract is een contract. Meine Ehre heisst Treue.
  Bericht 
Olds 76
Master
En de winnaar is bekend. Ik heb hem ingevuld. 8)
  Bericht 
Sherlock
Master
 
.
  Bericht 
Joël D.
Master
Je hebt een punt, Sherlock.
  Bericht 
Sander
Medewerker
Ook maar "even" ingevuld.
  Bericht 
406
Master
Al 22 ingevulde lijstjes, hoge opkomst! :thumb:

Woensdag avond kaartjes besteld via een hongaarse website voor de GP van Hongarije, vrijdag betaling ontvangen en verstuurd, vanochtend binnen gekomen. I'm impressed.
  Bericht 
basjuh1981
Master
406 schreef:
Al 22 ingevulde lijstjes, hoge opkomst! :thumb:

Omdat je zo aandringt ook maar ingevuld :D
  Bericht 
Peter.B
Master
Ben wel benieuwd wat iedereen nu heeft ingevuld ;-)
  Bericht 
basjuh1981
Master
Dat is privacygevoelig O:)
  Bericht 
406
Master
Nee nee, niks privacy :nono:
  Bericht 
Raaf
Master
Zo.. Zonder kennis van zaken ingevuld. Eens kijken of het gelijk op gaat met beurshandelaren en een aap :lol:
  Bericht 
406
Master
Onder het kopje nutteloze statistieken bij N=24

Lewis is titelfavoriet, het aantal mensen dat Vettel de titel ziet pakken is even groot als het aantal mensen dat denkt dat Stroll de titel wint.


FS is bijna unaniem dat Charles LeClerc de grooste relatieve puntenstijging maakt t.o.v. 2018. 3 mensen hebben de vraag niet helemaal begrepen.


De 6 rijders van de huidige top 3 teams ziet bijna iedereen wel een keer op het podium verschijnen, enkel Gasly blijft wat achter. Räikkönen en Ricciardo zijn volgens FS de grootste kanshebbers op het "lucky podium".


Kubica en Bottas zijn volgens FS de grootste kanshebbers om voor het einde van het seizoen vervangen te worden. Ook de Toro Rosso rijders wekken weinig vertrouwen.

Ondanks dat maar 1 persoon een voortijdige wissel van Russell voorziet, denken er meer dat hij de minste punten gaat behalen. Degenen die Russel hebben gekozen zagen ook zijn puntentotaal het meest negatief in. Degenen die op Lando Norris stemden zijn optimistischer over de hoeveelheid punten die de hekkensluiter weet te behalen.
  Bericht 
406
Master
Overigens kom ik er zojuist achter dat er een fout in het formulier zit, Sauber is nergens een keuze. Dus mocht je inzetten op
1. Sauber wint de constructeurstitel
2. Sauber wint een (of meerdere) race(s)
3. Sauber wordt laatste in constructeurskampioenschap

Stuur dat dan even via DM naar mij, dan kan ik dit handmatig aanpassen. Sauber wordt in het antwoorden model namelijk wél meegenomen.
Formulier ga ik hier niet op aanpassen, haalt de antwoorden indexen in de war en ik ga niet 26 man vragen opnieuw in te vullen.
  Bericht 
Sander
Medewerker
Ik twijfel een beetje over de constructeurstitel voor Sauber. Even over nadenken...
  Bericht 
DidbeZ
Master
Welke coureur maakt de grootste sprong in punten t.o.v 2018?
Relatief gezien, dus niet in absoluut aantal punten.

Kan dat ook een sprong naar beneden zijn (Riciardo)?
  Bericht 
406
Master
Nee, dan heet dat namelijk een val.
  Bericht 
basjuh1981
Master
Sander schreef:
Even over nadenken...

We zijn nu 4 uur verder. Ben je er al uit? :lol:
  Bericht 
Sander
Medewerker
:lol:
  Bericht 
djee
Tour de France kenner '23
406 schreef:
Nee, dan heet dat namelijk een val.

Sprong in het diepe
  Bericht 
Sherlock
Master
 
DidbeZ schreef:
Kan dat ook een sprong naar beneden zijn (Riciardo)?

Denk dat het bij Kimi nog extremer zal zijn.
  Bericht 
zadkine
Master
Sherlock schreef:
Denk dat het bij Kimi nog extremer zal zijn.

Denk eigenlijk dat je maximaal 100% achteruit kunt gaan in punten.....maar 500% vooruit.
  Bericht 
Griffin
Master
406 schreef:
Nee, dan heet dat namelijk een val.

In dat geval wil ik graag mijn antwoorden aanpassen :lol:
  Bericht 
Sherlock
Master
 
zadkine schreef:
Denk eigenlijk dat je maximaal 100% achteruit kunt gaan in punten.....maar 500% vooruit.

waar heb jij het nou weer over
  Bericht 
WNS2.0D
Master
406 schreef:
Nee, dan heet dat namelijk een val.

Daar denken onder andere de parachute springers heel anders over
  Bericht 
406
Master
zadkine schreef:
Denk eigenlijk dat je maximaal 100% achteruit kunt gaan in punten.....maar 500% vooruit.

Kan hoger, Leclerc dezelfde hoeveelheid punten haalt als Kimi dat vorig jaar deed dan zit die al op +540%. Behaalt Lance Stroll dezelfde punten als Ocon vorig jaar dan zit die op +716%. Maar ook Gasly zou dat soort percentages kunnen halen als Red Bull de zaakjes goed op orde heeft.
  Bericht 
406
Master
WNS2.0D schreef:
Daar denken onder andere de parachute springers heel anders over

Die springen?
  Bericht 
basjuh1981
Master
Een gat in de lucht.
  Bericht 
foetsi
Master
 
Ook nog ff ingevuld :[
  Bericht 
18vti
Master
Krijgen we per race een pb met de status of komt dat lekker hier te staan? :woop:
  Bericht 
406
Master
Per race is zinloos. Wellicht tijdens de zomerstop een tussenstand, pas na de vlag van Abudhabi is de uitslag definitief.

Kan ook nu ook een tussenstand geven. Maar dat is omdat er nogal wat minpunten in staan en 5 punten voor iedereen Alex Albon als hekkensluiter met 0 punten heeft ingevoerd. Zegt allemaal nog niks.
 Pagina 1 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy