Postingstijd interval gedetecteerd van 417.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 5 van 5  [ 221 berichten ]
  Bericht 
plankie
Master
nope. Ik had 'm door. Wil je weer een extractje?
  Bericht 
LoverD
Master
Kan geen kwaad ff te uploaden. Ook handig voor andere Mac gebruikers (f)
  Bericht 
plankie
Master
'k zal 'm ff her-zippen
  Bericht 
LoverD
Master
Heeft geen haast (f)
  Bericht 
plankie
Master
Hij is onderweg :)
  Bericht 
plankie
Master
En done:)
  Bericht 
LoverD
Master
Thanks (f)
  Bericht 
Edison
Weet de weg
Iemand al geprobeerd de BV500 middels de wifi in zijn netwerk te verwerken ??.. Hierdoor kan de sd-kaart blijven zitten en kan men via de FTP of browser de bestanden downloaden...

Dit is wel gelukt via de pc, maar nog niet via het bestaande netwerk.. Heb inmiddels een router besteld met WirelessWAN... Dan zou het moeten lukken...
Maar hou mij van harte aanbevolen die het wiel al hebben uitgevonden :thumb:
  Bericht 
Brandjuh
Master
Ben benieuwd of het gaat werken, zou vet zijn!
  Bericht 
LoverD
Master
Edison schreef:
Iemand al geprobeerd de BV500 middels de wifi in zijn netwerk te verwerken ??..

De cam maakt zijn eigen netwerk, DR500 nog wat....
Als je daarop inlogt dan zijn de bestanden via ftp te benaderen. Het netwerk is niet al te sterk dus bij mij 2 hoog in amsterdam werk het niet stabiel :(
  Bericht 
Edison
Weet de weg
Klopt.. Dat is ook wel gelukt, maar wil de stream verwerken in het bestaande netwerk.. Daarom ook oa een extra router om de afstand te overbruggen. Aankomen rijden en automatisch aanloggen!
  Bericht 
LoverD
Master
Hmm ik zie nog steeds niet hoe je het DR500 netwerk wilt koppelen aan je huisnetwerk :roll:

Maar het zou erg leuk zijn als het lukt, dus hou ons op de hoogte (f)
  Bericht 
Edison
Weet de weg
Er zijn vorderingen:.. :D

De nieuwe Router met Wireless Wan is binnen. Op de scan functie van deze router de Blackvue gevonden en een static ip gegegeven. Nu was het mogelijk om met een bv een laptop die met deze router was verbonden de bestanden te benaderen van de BlackVue.
De afstand Blackvue en router is door de antenne van de WirelessWanRouter aardig vergroot in vergelijking met een smartphone...!!..

Nu de WirelessWanRouter met bestaande thuisnetwerk gekoppeld.
In de router van dit thuisnetwerk een static-ip-route aangemaakt naar de WirelessWanRouter.
Hierdoor is de BlackVue te benaderen via de PC's op het thuisnetwerk.. :thumb:

Deze tekst lezende lijkt het dat simpel was..!!... Grrrr.. Maar ben toch weer een halve dag ermee bezig geweest... :zzz: .. Maar het is voor een goed doel...

Het is dus mogelijk... Volgende stap is automatisch kopiëren van de SD-kaart..! :honger: ..

Grz
  Bericht 
LoverD
Master
Goed bezig :thumb:
Edison schreef:
Volgende stap is automatisch kopiëren van de SD-kaart..!

Synctoy?

Welke router gebruik je?
  Bericht 
Edison
Weet de weg
Tenda F300.--Vanuit Engeland via Ebay.

Synctoy is Windows zeker?..Proberen maar
Ik gebruik linux... Wil iets dat linux ziet dat de BlackVue in bereik is..(dus aangelogd is)..Zo ja.. dan backup ofzoiets..
  Bericht 
Bramdaman
Master
Weet iemand of de accident mode ook in zijn geheel uit kan, ik heb de schuifjes nu op 0 maar nog steeds is hij in de stad de hele tijd aan het accidents registreren
  Bericht 
Rene Demmers
Die hard
12 Volt WiFi Range-extender in de auto, of is dat te simpel gedacht? :oops:
  Bericht 
Pietert
Master
Edison schreef:
Wil iets dat linux ziet dat de BlackVue in bereik is..


cron job van een bash scriptje welke het ip adres pingt en zoja: ftp verbinding op zet en alles binnen trekt. Samen met wat intelligente renaming en administratie (of het vandaag al gebeurd is, bijvoorbeeld :) ) moet dat prima te doen zijn. Juist dit soort dingen is onder Windows veel lastiger dan onder Linux.
  Bericht 
neurder
Die hard
Rene Demmers schreef:
12 Volt WiFi Range-extender in de auto, of is dat te simpel gedacht?

Zolang je niet alleen het ontvangst opkrikt kan het wel zin hebben. WiFi verzend en ontvangt, maar als je dus een van de twee maar versterkt schiet het niets op. ;)
  Bericht 
Edison
Weet de weg
Ik gebruik geen range-extender.
Grootste probleem is de snelheid van de BV...
Als ik in de buurt kom van het huis maakt de router automatisch contact met de BV. ( ong 50 meter, voor mij genoeg).
De beelden zijn dan te zien.. Om de file's te downloaden is het niet geschikt. Dit duurt te lang. De WiFi van de BV is traag. Als men een specifieke file wil binnenhalen voldoet het. Echter een 16 GB SD gaat niet lukken. :boos:
  Bericht 
JazzySOB
Pro
Ik denk dat het vooral bedoeld is om even snel een situatie te reviewen en die clip eventueel te downloaden. Een hele kaart downloaden is onzin en doet volgens mij niemand, tenzij je een hele route wilt downloaden om daar bijvoorbeeld een time lapse filmpje van te maken oid.
 Pagina 5 van 5  [ 221 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy