Pagina 1 van 3  [ 133 berichten ]
  Bericht 
scooby!!
Master
Zie net bij hart van nederland een man die al 23 bekeuringen heeft gehad omdat hij door een geslotenverklaring liep (bussluis) , want dat was korter. :lol:

Gelijk al ruzie met de vrouw des huizes want ik had geen gelijk dat dat niet mocht, ook al was hij lopend.
Komt er op neer dat je een auto gewoon mag duwen over de busbaan (volgens mijn vrouw)

Lijkt mij dat de motor er niet mag komen, ook al duw je hem.
  Bericht 
Ton.
Master
En als je als fietser afstapt bij een zebrapad en met de fiets aan de hand oversteekt?
  Bericht 
bert65
Master
Ton. schreef:
En als je als fietser afstapt bij een zebrapad en met de fiets aan de hand oversteekt?

Dan ben je ineens voetganger.
Met de motor aan de hand word je gelijk gesteld met een voetganger. Ben je dan ook voetganger of alleen maar gelijkgesteld met?
  Bericht 
viffer
Master
bert65 schreef:
Ben je dan ook voetganger of alleen maar gelijkgesteld met?


Je dient de verkeersregels die op voetgangers van toepassing zijn te volgen

Citaat:
Artikel 2

2. De regels van dit besluit betreffende voetgangers zijn voorts mede van toepassing op personen die te voet een motorfiets, bromfiets of fiets aan de hand meevoeren, alsmede op personen die zich verplaatsen met behulp van voorwerpen, niet zijnde voertuigen.
  Bericht 
Ton.
Master
Op basis van RVV denk ik dat je er inderdaad niet met een motor mag komen:

:C1:
"Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee"

en uit de begripsbepaling:

"geslotenverklaring: verbod de betrokken weg in te rijden of in te gaan alsmede de betrokken weg te gebruiken;"
  Bericht 
Vroeg op
Master
Betreft de busbrug in Zaandam. Die kerel woont er naast en moet nu 40 minuten omrijden.

Hier komt de beperking van het systeem naar voren. Die k*tcamera fotografeert kentekens. En de boetemachine stuurt standaard een bon. Ook al loop je met de brommer in de hand oer de brug.
Beste optie voor hem lijkt mij is zijn kenteken er even af halen en dan lopen. Na de brug de plaat weer op de motor monteren.

Op de motor ben je een bestuurder. Loop je met de motor ben je een voetganger.
Als fietser ben je een bestuurder. Die mogen gewoon doorrijden.
Met je knol of koe (beest op vier poten. Dus niet je betere helft) aan de hand mag je ook gewoon doorlopen. Misschien daar een kenteken op plakken. :lol: :lol:
  Bericht 
Vroeg op
Master
Ton. schreef:
"Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee"

Alleen rond bepaalde tijden is de busbrug de busbrug. Daarbuiten mag je er overheen met de auto. Teminste dat begreep ik op TV.
  Bericht 
bert65
Master
viffer schreef:

Je dient de verkeersregels die op voetgangers van toepassing zijn te volgen


Maar dat zegt de beschrijving van het bord C1 niet.
Kortom, het RVV spreekt zich ook wel eens tegen.
Misschien helpt het de man als hij de motor achteruit over de Busbrug duwt.
  Bericht 
viffer
Master
Als er een voetpad is zou ik daar overheen lopen, dat doe ik hier bijvoorbeeld om niet om te hoeven rijden

[stv]http://maps.google.nl/?ll=52.312315,4.641232&spn=0.002342,0.006196&t=m&z=18&layer=c&cbll=52.312315,4.641232&panoid=AwHM3-irZJTeCVQGol7gqg&cbp=12,24.77,,0,6.82[/stv]
  Bericht 
haringkje
Master
Lees dit eens door :kniktja:

http://forumindex.nl/wet-mulder-m/door- ... 80-50.html


MofkaP schreef:
Iemand die een fiets, snorfiets, bromfiets of motorfiets aan de hand meevoert, die is voetganger.
Hij bestuurt niet en hoeft ook geen rijbewijs te hebben of helm te dragen.

De bromfiets moet hoeft ook niet te voldoen aan voertuigeisen, die gelden alleen als met het voertuig wordt gereden.
De bromfiets mag dus opgevoerd zijn.

De kentekenplicht en de verzekeringsplicht blijven wel bestaan.



MofkaP schreef:
Voor de bekeuring zullen ze je toch hebben moeten zien rijden (of laffen).

Al loopt de motor en voer je de bromfiets mee aan de hand, je blijft voetganger en geen berijder of bestuurder.




MofkaP schreef:
Een hele merkwaardig interpretatie van de regel.
In de NvT wordt het uitgelegd: Omdat die persoon zich niet met behulp van het voertuig verplaatst dient hij als voetganger te worden aangemerkt. Derhalve dient hij niet de regels voor bestuurders te volgen maar de regels voor voetgangers.

Een voetganger bestuurt geen voertuig. Motor aan of uit is niet relevant.
Als je op de bromfiets gaat zitten en steppen, dan ben je bestuurder, ook met de motor uit.




MofkaP schreef:
Althans niet in de wet of in de jurisprudentie.
Alleen iemand die een motorrijtuig bestuurt, die heeft een rijbewijs nodig.
Iemand die een motor aan de hand meevoert wordt aangemerkt als voetganger en niet als bestuurder. Hij verplaatst zich niet met behulp van het voertuig.
Vandaar ook dat de regels van het RVV betreffende voetgangers op hem van toepassing zijn.

De kentekenplicht blijft gelden omdat gebruik wordt gemaakt van de weg. Bij vervoer op een oplegger geldt ook de kentekenplicht niet.
De verzekeringsplicht blijft gelden omdat een kentekenplicht van toepassing blijft.
Bij vervoer op een oplegger zonder kenteken of met geschorst kenteken geldt dus ook de verzekeringsplicht niet.


MofkaP schreef:
Vandaar dat die bestuurders van wie het rijbewijs is ingevorderd, wel met hun motor of bromfiets aan de hand te voet verder mogen lopen.

Nee, je hebt geen rijbewijs nodig als voetganger (met motor of bromfiets aan de hand).



MofkaP schreef:
Ik kan, geloof ik, wel 10 keer de NvT citeren, het maakt niet uit, het wordt toch niet gelezen.

Iemand die zich niet met behulp van het voertuig verplaatst (fiets, snorfiets, bromfiets, motorfiets) die is geen bestuurder maar voetganger.
Punt.
Basta.
Uit.
Om die reden gelden voor hem ook de regels als voor voetgangers.

Je kunt het niet omdraaien of anders lezen; het lijkt wel een complottheorie.




MofkaP schreef:
Hetzelfde geldt voor het aangehaalde artikel uit de Regeling Voertuigen, het wordt niet gelezen.
De Regeling Voertuigen is alleen van toepassing indien met een voertuig wordt gereden op de openbare weg. Alleen dan - en niet in andere omstandigheden - moet het voertuig voldoen aan de (permanente) voertuigeisen.
  Bericht 
bert65
Master
Citaat:

De kentekenplicht blijft gelden omdat gebruik wordt gemaakt van de weg.

Ik probeer de regeltjes net zo te lezen als de B0A die de camerabeelden bekijkt: Dat is toch de weg die de voetganger wel in mag maar de motor niet mag gebruiken?
  Bericht 
basgitaar
Master
Wat is er onduidelijk aan de geslotenverklaring voor (onder andere) voertuigen?

Als de geslotenverklaring zou gelden voor bestuurders, dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat je er mag lopen met een motorfiets aan de hand. Maar aangezien het voertuig daar niet mag komen, lijkt mij dat de overtreding wel degelijk is gepleegd.

Of is een voertuig alleen dan een voertuig, wanneer het als voertuig wordt gebruikt? Is dat wat mofkap in bovenstaande quote bedoelt?

Even afgezien van de mijns inziens foute manier van constateren, en de onredelijke omweg als enige alternatief.
  Bericht 
flaskk
Master
Gewoon even wat witte platen laten maken, kenteken van de burgemeester en wat ambtenaren. En dan gewoon voor lulz en hele dag langs die camera lopen :)
  Bericht 
Story
Master
 
Bij C1 me
scooby!! schreef:
Komt er op neer dat je een auto gewoon mag duwen over de busbaan (volgens mijn vrouw)

Nee als je een auto duwt ben je een bestuurder. Als je een motor duwt moet je wel over het trottoir lopen. C1 is dan niet van toepassing.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Ah kijk, een duidelijk geval van een nuttige bon. Wat een crimineel!
  Bericht 
Jayce
Weet de weg
 
Ik wil toch nog even een nuance aanbrengen. In het RVV staat nergens dat als je een motorfiets met de hand meevoert, je voetganger BENT. Er staat simpelweg dat voor die personen dezelfde regels gelden als voetgangers.

Verder moet je er voor zorgen dat de motor niet meer draait, anders ben je in ieder geval bestuurder.

De vraag is ben je een bestuurder, waarvoor de regels van voetgangers gelden?
Als je namelijk bestuurder bent, mag je niet door de gesloten verklaring.

Ik denk dat er sprake is van besturen, ondanks dat je er naast loopt. Besturen van een motorvoertuig is niet meer of minder, dan het in beweging brengen en houden van dat motorvoertuig. Wie, wanneer en waarom bestuurder is, daar is best al wel wat over geschreven en gevonden door wetgevers en rechters. Hier een linkje met diverse invalshoeken:

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inzien ... 002:AE3382

Dus volgens mij mag je niet met de motor aan de hand door de geslotenverklaring..
Belangrijkste is hierbij dat je dus geen voetganger BENT, maar dat de regels vwb voetgangers van toepassing zijn op jou. Dat wil volgens mij niet meteen betekenen dat de overige regels ineens niet meer gelden voor jou?

//edit: in het RVV staat trouwens ook dat bestuurders alle weggebruikers zijn behalve voetgangers. Als je dus stelt, en dat doe ik, dat het met de hand voortduwen van je motor je geen voetganger maakt, maar er slechts voor zorgt dat de regels van voetgangers op je van toepassing zijn, moet je dus concluderen dat er sprake is van besturen :P
  Bericht 
Masterdam
Master
Jayce schreef:
Verder moet je er voor zorgen dat de motor niet meer draait, anders ben je alsnog bestuurder.
Die verzin je er voor het gemak zelf even bij?

Jayce schreef:
Als je namelijk bestuurder bent, mag je niet door de gesloten verklaring.
Dat staat ook nergens. Het geldt voor voertuigen (etc), niet voor bestuurders.
  Bericht 
Story
Master
 
Jayce schreef:

Verder moet je er voor zorgen dat de motor niet meer draait, anders ben je alsnog bestuurder.

Onzin.
Jayce schreef:
Als je namelijk bestuurder bent, mag je niet door de gesloten verklaring.

Huh? :C1: geldt voor voertuigen ruiters en geleiders van vee of rij-/trekdieren.
Jayce schreef:
Er staat simpelweg dat voor die personen dezelfde regels gelden als voetgangers.

Precies, daarom mag je dus doorlopen bij een :C1: het meevoeren(dus niet besturen) aan de hand doe je als voetganger, je mag je motor er echter niet parkeren, want dat doe je als bestuurder.

Als jij die als bestuurder ziet geef je hem dan ook voorrang als hij op een kruispunt van rechts komt?
Of om het nog wat duidelijker te maken, geef je dat ook aan een gehandicaptenvoertuig dat over de stoep van rechts komt?

Jayce schreef:

Heeft hier werkelijk niets mee van doen.
  Bericht 
scooby!!
Master
Het gaat niet om de bestuurder, maar de geslotenverklaring geld voor het voertuig.
Dat mag er simpelweg niet komen, ook al duw je hem.
  Bericht 
Jayce
Weet de weg
 
Masterdam, ik geef je op beide punten gelijk :)
Vergissing aan mijn kant.

Laat onverlet dat ik denk dat er sprake is van besturen, maar dat is voor dit topic verder niet meer interessant, behalve voor diegenen die een andere mening waren toegedaan.

En er wordt inderdaad niet gesproken over bestuurders, geen idee hoe ik daar bij kom :D
Maar dan is de discussie volgens mij snel klaar, als je over de stoep loopt mag je er langs, over de weg niet.
  Bericht 
Masterdam
Master
Jayce schreef:
Maar dan is de discussie volgens mij snel klaar, als je over de stoep loopt mag je er langs, over de weg niet.

Klopt ook niet. Als voetganger moet je de rijbaan gebruiken als er geen trottoir is. Bovendien behoort het trottoir ook bij de weg, als die beschikbaar is.

Verder ga ik erin mee dat het voertuig de C1 niet mag passeren, maar je haalt er best veel dingen bij die er niets mee te maken hebben.
  Bericht 
Jayce
Weet de weg
 
Feitelijk schreef:
Precies, daarom mag je dus doorlopen bij een het meevoeren(dus niet besturen) aan de hand doe je als voetganger, je mag je motor er echter niet parkeren, want dat doe je als bestuurder.

Als jij die als bestuurder ziet geef je hem dan ook voorrang als hij op een kruispunt van rechts komt?
Of om het nog wat duidelijker te maken, geef je dat ook aan een gehandicaptenvoertuig dat over de stoep van rechts komt?


Waar staat in het RVV dat je voetganger BENT als je een motorfiets 'meevoert'?
Er staat dat de regels voor voetgangers gelden, meer niet. Als wat jij zegt klopt, waarom is dat dan niet expliciet zo genoemd? De situatie zal niet zo snel voorkomen dat iemand met een motorfiets aan de hand een kruising oploopt. Als je mijn theorie volgt dan heeft hij dan inderdaad voorrang. Ik zou nog niet direct zien waarom het niet zo zou zijn.

En waarom geldt het bord C1 'gesloten voor voertuigen..' ineens niet als je het voertuig voortduwt? Het blijft nog steeds een voertuig dat door de geslotenverklaring gaat toch?

Die uitspraak zette ik er bij om duidelijk te maken wat bestuurders zijn. Besturen is volgens die tekst niet meer of minder dan het in beweging brengen en houden van een voertuig. Ergo: duwen van een motorfiets is besturen.

Kleine zinsnede: 11. Aldus heeft de Hoge Raad benadrukt dat van optreden als bestuurder pas sprake is bij (een samenstel van) gedragingen waardoor het voertuig in beweging wordt gebracht of gehouden.
  Bericht 
Jayce
Weet de weg
 
Masterdam schreef:
Klopt ook niet. Als voetganger moet je de rijbaan gebruiken als er geen trottoir is. Bovendien behoort het trottoir ook bij de weg, als die beschikbaar is.

Verder ga ik erin mee dat het voertuig de C1 niet mag passeren, maar je haalt er best veel dingen bij die er niets mee te maken hebben.


Huh? Ik zeg toch ook niet dat een voetganger niet over de rijbaan mag? Ik zeg dat je, als voetganger of niet, niet met een motorfiets langs dat bord mag.

Verder haal ik er dingen bij die gaan over besturen, daar ging de discussie op enig moment over, daarom haal ik dat er bij. Dat ik een vergissing maakte over het bord C1 mbt bestuurder/voertuig heb ik al gezegd.
  Bericht 
ericj
Die hard
Er zal binnenkort wel een onderbordje "geldt ook voor motorfietsen die aan de hand worden meegevoerd" worden opgehangen. :x
  Bericht 
Masterdam
Master
Jayce schreef:
Huh? Ik zeg toch ook niet dat een voetganger niet over de rijbaan mag? Ik zeg dat je, als voetganger of niet, niet met een motorfiets langs dat bord mag.

Ik lees onderstaande toch echt alsof je over de rijbaan niet zou mogen lopen.
Jayce schreef:
Maar dan is de discussie volgens mij snel klaar, als je over de stoep loopt mag je er langs, over de weg niet.
  Bericht 
Jayce
Weet de weg
 
Masterdam schreef:
Maar dan is de discussie volgens mij snel klaar, als je over de stoep loopt mag je er langs, over de weg niet.


Over de weg niet, met motorfiets. Daar ging het toch om.. (f)
  Bericht 
snovvdog
Master
Wat ik zou doen met een brommer en motor is gewoon even iets voor het kenteken...

Je gaat toch niet 30 minuten omrijden omdat één of andere gestoorde de mobiliteit wil beperken.
  Bericht 
Story
Master
 
Jayce schreef:

Waar staat in het RVV dat je voetganger BENT als je een motorfiets 'meevoert'?


Als je niet zeker bent van de verkeersregels is het escalatiepad: Wetsartikel -> Toelichting -> Verdrag van Wenen
Heb je de toelichting al gelezen?

ericj schreef:
Er zal binnenkort wel een onderbordje "geldt ook voor motorfietsen die aan de hand worden meegevoerd" worden opgehangen.

Dat zou eventueel zelfs kunnen als men een :G7: ophangt.

Toelichting RVV2 schreef:
Uit het vorenstaande moet worden geconcludeerd dat personen die een voertuig, zoals een fiets, een bromfiets of een motorfiets,
aan de hand meevoeren als voetgangers moeten worden aangemerkt, zodat voor hen de regels voor voetgangers van toepassing zijn. Van hen kan immers niet worden
gezegd dat zij “zich verplaatsen met behulp van voertuigen”, zoals in het tweede lid bedoeld.

Ingeval door het meevoeren van voertuigen hinder wordt veroorzaakt kan zulks desgewenst worden verboden. Zo kan in voetgangersgebieden
door middel van plaatsing van een onder­bord onder het voetpadbord worden aangegeven dat het meevoe­ren van (bepaalde) voertuigen aan de hand aldaar niet
is toegelaten. Artikel 67 opent daartoe de mogelijkheid.


Waaruit tevens blijkt dat een geslotenverklaring niet geldt voor het meevoeren van motorfietsen aan de hand.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Vroeg op schreef:
Beste optie voor hem lijkt mij is zijn kenteken er even af halen en dan lopen. Na de brug de plaat weer op de motor monteren.

Een zwarte lap over het kenteken werkt veel sneller.
  Bericht 
Story
Master
 
Maserati Teun schreef:
Een zwarte lap over het kenteken werkt veel sneller.

Maar dat is een misdrijf waar maximaal 6 maanden/8100 euro op staat, terwijl het verwijderen van het kenteken een overtreding is.
  Bericht 
zadkine
Master
Hm, Het CBR geeft aan (maar wat zegt dat nou eigenlijk echt) bij de motor examens dat je WEL een motor mag duwen over een dergelijke weg met bord :C1: maar niet daar mag parkeren.
(Examenregels zoals gehanteerd in juli 2012)
  Bericht 
snovvdog
Master
Dat is toch belachelijk ? Een misdrijf voor als je een hoes over je motor/brommert doet ?
  Bericht 
Masterdam
Master
Feitelijk schreef:
Ingeval door het meevoeren van voertuigen hinder wordt veroorzaakt kan zulks desgewenst worden verboden.
Citaat:
Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee

Er staat nergens dat die voertuigen bestuurd danwel meegevoerd moeten worden.
  Bericht 
Story
Master
 
Ja dat staat er wel. Zolang je hem meevoert gelden de regels voor voetgangers. Dan heb je dus niks van doen met de :C1:
Op het moment dat je hem zou gaan parkeren "ben" je geen voetganger meer en dus bestuurder.

Er staat in de toelichting niet voor niets dat pas wanneer ze overlast veroorzaken je de meegevoerde voertuigen mag verbieden. (op een drukke markt bijvoorbeeld)
  Bericht 
Masterdam
Master
Feitelijk schreef:
Ja dat staat er wel. Zolang je hem meevoert gelden de regels voor voetgangers.
Ja, voor de persoon in kwestie ja. De motor is geen voetganger geworden. Het zegt alleen maar dat de personen geen bestuurders zijn.
Feitelijk schreef:
Uit het vorenstaande moet worden geconcludeerd dat personen die een voertuig, zoals een fiets, een bromfiets of een motorfiets,
aan de hand meevoeren als voetgangers moeten worden aangemerkt, zodat voor hen de regels voor voetgangers van toepassing zijn.



Feitelijk schreef:
Er staat in de toelichting niet voor niets dat pas wanneer ze overlast veroorzaken je de meegevoerde voertuigen mag verbieden.
Of er sprake is van overlast is niet aan ons. Dat de voertuigen specifiek zijn verboden zie je in de tekst die bij de C01 hoort. Voertuigen worden daarin expliciet genoemd.
  Bericht 
Story
Master
 
Masterdam schreef:
Voertuigen worden daarin expliciet genoemd.

En een kinderfietsje? Mag die op de stoep? O:)
  Bericht 
Aanhanger
Master
Masterdam schreef:
De motor is geen voetganger geworden.

En wie krijgt dan de beschikking bij staandehouding, de voetganger of gaat dat op kenteken?
  Bericht 
Masterdam
Master
Aanhanger schreef:
En wie krijgt dan de beschikking bij staandehouding, de voetganger of gaat dat op kenteken?

Ik heb geen verstand van handhaving, maar het lijkt me dat degene die het motorvoertuig meevoert daar een prent voor kan verwachten.
  Bericht 
Cloudbase
Die hard
Ter verduidelijking: de motorrijder liep met de motor over de stoep van de busbrug. De camera met een ANPR-systeem erachter registreert gewoon alle kentekens die in het beeld van de camera komen. De camera bestrijkt ook de stoep.

De Gemeente controleert -naar eigen zeggen- de foto's niet. Een ambtenaar laad het kenteken bestand in het boetesysteem van het CJIB. Zit mij af te vragen hoe dit rijmt met de beginselen van behoorlijk bestuur en vooral het zorgvuldigheidsbeginsel.
Wat nu als ik de kentekenplaat van een vriend op de fiets plak, over de busbrug fiets en die vriend vervolgens een beschikking ontvangt? Lijkt mij een leuke casus om te kijken of de CVOM nog oplet en daarna wat de kantonrechter ervan vind.
  Bericht 
Story
Master
 
Cloudbase schreef:
De Gemeente controleert -naar eigen zeggen- de foto's niet.

WTF?!?
Ze zijn wel de handhavingsorganisatie.

Cloudbase schreef:
Wat nu als ik de kentekenplaat van een vriend op de fiets plak

Hoeft toch niet op een fiets? Gewoon in de hand. :applaus:

Trouwens, Masterdam. Volgens jouwredenatie lijkt me het best een eind omrijden met je gehandicaptenvoertuig:
[stv]http://maps.google.nl/maps?ll=52.454113,4.798214&spn=0.011729,0.033023&t=m&z=16&layer=c&cbll=52.45396,4.798271&panoid=9R0cDbNeUV3nO_4Tzrv6KQ&cbp=12,3.36,,1,0.88[/stv]
  Bericht 
Aanhanger
Master
Masterdam schreef:
Ik heb geen verstand van handhaving, maar het lijkt me dat degene die het motorvoertuig meevoert daar een prent voor kan verwachten.
Volgens artikel 5 WAHV kan het alleen op kenteken wanneer niet is vastgesteld wie de bestuurder was, wat lastig wordt wanneer van een bestuurder geen sprake is. Op kenteken beschikken kan dus sowieso niet. Misschien goed voor de beste man om als secundair verweer te voeren om op terug te vallen wanneer Leeuwarden zich ermee gaat bemoeien.
  Bericht 
zadkine
Master
Iets voor een fs meet?
Met een paar honderd man daar door gaan lopen met een, door deze apparatuur als kenteken plaat herkenbare, afdruk op onze kleding?
Uiteraard het liefst het kenteken nummer van een voertuig op naam van verantwoordelijken voor de handhaving.

Ik ken geen enkel wetsartikel waarin staat dat het verboden is met kleding te lopen met afdrukken erop...
  Bericht 
Story
Master
 
Aanhanger schreef:
secundair

Ik zou denken dat de teller al wat verder staat!
  Bericht 
Cloudbase
Die hard
Feitelijk schreef:
WTF?!?
Ze zijn wel de handhavingsorganisatie.


Dat is ook het excuus van de Gemeente :cry: Juist omdat de beelden niet gecontroleerd worden, kan dit gebeuren. De Gemeente heeft het al uit handen gegeven aan de CVOM, dus die hebben er niets meer mee te maken (denken ze).
Gemeente reageert ook niet inhoudelijk, zij wijzen direct door naar het OM.
  Bericht 
Story
Master
 
Cloudbase schreef:
Dat is ook het excuus van de Gemeente

Excuus?!!
Ze geven toe onzorgvuldig te handelen en dat zou een excuus moeten zijn?
  Bericht 
Masterdam
Master
Feitelijk schreef:
Trouwens, Masterdam. Volgens jouwredenatie lijkt me het best een eind omrijden met je gehandicaptenvoertuig:

Vast niet verder dan met de auto.
  Bericht 
Aanhanger
Master
Ik denk er serieus aan om eens met mijn kentekenplaat over die brug te gaan wandelen.
Maar de motorrijderloper uit het filmpje heeft het erover dat de camera's soms aan- en soms uitstaan en dat hij dat kan zien?
  Bericht 
Story
Master
 
Minder ver zelfs, want je kan langs de scouting. Maar je negeert behendig mijn punt. Terwijl dat toch een van je stokpaardjes was de laatste weken was (RVV 67 lid 1c)

Als men een :OB54: (EDIT: DAAAVE! Afbeelding ) had gebruikt dan hadden gehandicaptenvoertuigen de brug wel mogen gebruiken. Blijkbaar heeft men hier besloten dat dat niet de bedoeling is en moest men dus "uitgezondererd (brom)fietsen" gebruiken.

Mijn vraag aan jou is dus: "Mogen gehandicaptenvoertuigen over het trottoir de brug over met de bebording zoals die op sv zichtbaar is?"
  Bericht 
Masterdam
Master
Feitelijk schreef:
Mijn vraag aan jou is dus: "Mogen gehandicaptenvoertuigen over het trottoir de brug over met de bebording zoals die op sv zichtbaar is?"

Dat weet je want dat heb ik al aangegeven: het zal vast niet de bedoeling zijn ze te verbieden, maar voertuigen (behalve de voertuigen die uitgezonderd zijn) mogen de C01 niet passeren.
  Bericht 
Story
Master
 
En ik zeg je dat dat niet zo is. :koffie:
 Pagina 1 van 3  [ 133 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy